Ei ole ensimmäinen ensimönsyn hankkija kun budjetti rupiaa kiipeemään ylös aikas nopeasti...
Tuos on polariksessa satasen isommat toimituskulut, (olettaen että kuvan laite mikä myynnissä) paremman oloset kumet, vinssi ja neljän vuoden takuu (cana 2 vuotta). Eikä ole ruiskukoneella ( ) niinkuin canam.
Mimmoseen käyttöön tulee ja omat mieltymykset ehkä sitten kuitenkin ratkaisee, niinkuin jo monasti todettu.
Muok...: Kuvan polariksessa vilkut ja peilit.. hmm..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Itse en ottaisi punaista canaa koska siinä on hidas visco. Kerro käytöstäsi? Jos esim. työpainotteista niin Honda vois olla passeli jos taas räppäilyä niin Cana.
Roosa999 kiteytti mielestäni aika hyvin vaihtoehdot. Noista merkeistä millä vaan hommat tulee tehtyä,ei ne erot nyt kuitenkaan niin valtavia ole ja kaikki on tehty käytettäväksi.
Tarpeeksi kun kääntää oikealle, ni se on kohta vasemmalla...
Kun alkaa hahmottua budjetti tarkemmin ja ehkä käyttötarkoituskin niin sen jälkeen kokeilemaan laitteita jos mahdollista. Mitä vaativampi maasto, sitä paremmin tulee merkkien erot esille..
Noista kahdesta käyttötarkoitus ratkaisee. Mikäli painottuu urheillulliseen ajoon silloin can-am (mutta huomaa, tuossa on se huono visko lukko!). Mikäli vaativa maastoajo, silloin polaris. Tosin viissatkun sijasta itse kyllä ottaisin silti nelisatasen, sillä tehossa tuskin on suurta eroa käytännössä mutta hinnassa sentään on ja myös polttoaineen kulutuksessa.
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
OKEI OKEI, myönnän että karkasi tuo budjetti vähän käsistä ja nyt tulee se oikea... Se on max. 6000e ja toimituskulut.
Se tulisi ihan metsässä ajoon,mahdolliseen lumen kolaukseen,kärrin vetoon jne. HUOM! Menen aika paljon teidän vinkeillä että antakaa kunnollisia
Mielestäni paras nelikko on Suzuki, Yamaha, Arctic cat. Niissä on 2wd, 4wd ja 4wd lukot. Tietysti polle on polle ja "täydellinen neliveto". Mutta kukin arvostaa mitä arvostaa. Itse arvostan laatua ja luotettavuutta Itse olen hondallani ajanut yli suohaudasta josta polle ei ylös tullut, tietysti kuskista ja ajotyylistä kiinni pitkästi Käyttötarkoitukseesi sopii parhaiten varmaanki max. 500cc kömpijä. Jos haluat kaverin pitkäksi aikaa ja pienen kulutuksen osta honda tai yamaha. Kysele vaan rohkeasti lisää
JaNdErO kirjoitti:Ja mitä tuo visko lukon hitaus karkeasti tarkoittaa?
Tuosta videosta varmaan tulee ilmi mitä tarkoitetaan.
Toi seuraavan viestin linkki piti liittää, enpä sit liittänyt...
Viimeksi muokannut -JPO-, 05 Tammi 2012 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En mää mistään mitään tiedä, eihän mulla ole edes mönkijää.
Uudenmaan Mönkijät ry
Olis ylimääräisenä vähäisellä käytöllä ollut trial Gas Gas TXT 280 03Edition...
takatuuppari kirjoitti:Mielestäni paras nelikko on Suzuki, Yamaha, Arctic cat. Niissä on 2wd, 4wd ja 4wd lukot. Tietysti polle on polle ja "täydellinen neliveto". Mutta kukin arvostaa mitä arvostaa. Itse arvostan laatua ja luotettavuutta Itse olen hondallani ajanut yli suohaudasta josta polle ei ylös tullut, tietysti kuskista ja ajotyylistä kiinni pitkästi Käyttötarkoitukseesi sopii parhaiten varmaanki max. 500cc kömpijä. Jos haluat kaverin pitkäksi aikaa ja pienen kulutuksen osta honda tai yamaha. Kysele vaan rohkeasti lisää
Mä kuule mietin aika vakavasti tota Yamahan 350 grizzlyä.. 450 grizzlyn hinta hyppää taas niin paljon että sen voi kai unohtaa. Artic cat ei kyllä oikeen iske.. Ja meinaatko että toi on kovempi menemään kun esim. Polaris http://www.nettimoto.com/suzuki/lt-a/1069724 Voi olla kylläkin
Nooh...itte en ilkeäisi tuota lukoksi kehua, ja tämä siis meitin mielipide . Olen myös nähnyt tuon toimivuuden livenä kaverin vastaavassa koneessa...eikä sekään sitä paljon kehunut.
Nyt karistetaan kaikkia merkkejä eli jokainen kuka lukee tätä laittaa merkin näistä vaihtoehdoista... Honda, Can am, Yamaha, Ja Polaris!
Ne 2 mitkä saa eniten ääniä pääsee jatkoon ja valitsen niistä toisen...