En osaa mennä varmaksi väittämään minkä verran tuo mun 400 ottaa kierroksia jos oikein lähtee huudattaan, toi aikaisempi oli hatara muistikuva, mutta täytyy jossain vaiheessa kokeilla minkä verran se kiertää kun oikein huuattaa. Kyseessä on siis tieliikenne-malli, jota ei ole rekisteröity tieliikenteeseen, eli on optio. Käsittääkseni kuristin ei ole käytössä ja muutenkin kone potkii ja toimii hyvin...Mika_M kirjoitti:Ei kai niitä välttämättä tarvitse yhtään missään, riippuu ajotyylistä ja käyttötarkoituksesta. Nelisatku antaa maksimitehonsa tasan 7000 kierroksen kohdalla, jos moottori ei missään olosuhteissa ota noita kierroksia niin kyllä jossain sitten varmaan on vikaa. Vai onko se kuristettu tieliikennemalli?Pedari kirjoitti:Missäs niitä maksimitehoja muuten tarvii (yli 7000 k/min), minulle ei ole tullut vielä sellasta tilannetta vastaan että olisi pitänyt konetta täysillä huudattaa? Minulla on sellanen muistikuva että rajotin tulee vastaan jo n. 6500 k/min kohdalla, voi toki olla mahdollista että muistan väärin, kun ei tule ajeltua kierrokset täysillä just koskaan. Joskus sitä vaan kokeilin että miten tämä kone kiertää...onko koneessa/säädöissä vikaa tai jotain pielessä, joku kuristin jossain jos noin vähän ottaa kierroksia?
QSC variaattorin hilppeet
Re: QSC variaattorin hilppeet
Re: QSC variaattorin hilppeet
Hämeenlinnan alueellahan sitä vaikutetaan ja kyllähän minä uskon testaamattakin että ero vakioon on selvä, eihän näitä muutoksia muuten tehtäiskään tässä mitassa jos sillä ei mitään eroa saavuteta...mutta tuli mieleeni et miten paljon vaikuttaa, jos yhtään, noin muuten koneen (esim. varihihna) kestoon jos mitään kittiä ei tonne asenna ja alla on kuitenkin isommat kumit, vai onko mitään merkitystä koneen keston kannalta?TKT kirjoitti:Missäpäin Pedari vaikuttaa?? Jos on mahdollisuus ja kiinnostaa/ innostaa voitais koittaa järjestää joku koeajo- ja testipäivä... Mulla on 4satkussa 27" Bkt Wingit ja qsc:n kitti... Ja soulostille tulee samanlaiseen laitteeseen qsc-kitti ja 28" renkaat. Näillä vois lähtä testaamaan ja vertaamaan vakioon... Veikkaan että yllätyt positiivisestiLaita vaikka yv:tä jos kiinnostaa.
Ainahan se lisäteho olis poikaa. Kasvaako muuten polttoaineen kulutus miten paljon tuon virityksen johdosta, onko kukaan seurannut tätä puolta?
- soulost
- 6WD
- Viestit: 416
- Liittynyt: 01 Maalis 2010 21:02
- Mönkijä:: Can Am Outlander 840BB XMR
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: QSC variaattorin hilppeet
Kiitos vastauksista, mutta...
löytyykö keltään painojen kokoja, mitä olette laitteneet? Hyvä olisi mainita myös renkaiden koko ja kierrosalueen käyttäytyminen, ja onko molemmat qsc:n jouset paikoillaan vai onko toinen vakio...
Outlander 400, vakiokumit
- 4 säädettävää kynttä, vihreä ja keltainen jousi (jos nyt oikein muistan)
- QSC:n jouset edessä ja takana, edessä ohut simmilevy
- Kärkipaino 1/4"SH
- Tyvipaino 5/8" SH
Testien tulos:
Kytkentänopeus on n. 2200 ja laite liikkuu jo 2400rpm. Täyskiihdytyksellä aluksi n. 7200rpm, niiaa hetken ja sitten nousee 7400rpm ja yli, kunnes kiertää melkein rajoittimelle. Kärkipaino on vaihdettava aavistuksen painavampaan.
Jos laite olisi pelkässä mutakäytössä, laittaisin paksumman simmilevyn kiinni jolla saisi kierrokset nousemaan lähtiessä korkeammalla. Nyt hitaalla puolella kaasu pohjassa laite matelee n.1-1,5m ennen kuin kierrokset pomppaa ylös ja keventää jopa vähän keulaa. Tiukoissa mutapaikoissa tai ojan ylityksissä hyppyyttämällä tuo 1-1,5m on ehdottomasti liikaa, eli kierrokset pitäisi saada heti lähemmäs parasta kierrosaluetta.
Katsotaan sitten miten tilanne muuttuu kun tai ennemmin JOS saan 28" zillat sovitettua alle. Nyt mentiin siis vakiorenkailla.
löytyykö keltään painojen kokoja, mitä olette laitteneet? Hyvä olisi mainita myös renkaiden koko ja kierrosalueen käyttäytyminen, ja onko molemmat qsc:n jouset paikoillaan vai onko toinen vakio...
Outlander 400, vakiokumit
- 4 säädettävää kynttä, vihreä ja keltainen jousi (jos nyt oikein muistan)
- QSC:n jouset edessä ja takana, edessä ohut simmilevy
- Kärkipaino 1/4"SH
- Tyvipaino 5/8" SH
Testien tulos:
Kytkentänopeus on n. 2200 ja laite liikkuu jo 2400rpm. Täyskiihdytyksellä aluksi n. 7200rpm, niiaa hetken ja sitten nousee 7400rpm ja yli, kunnes kiertää melkein rajoittimelle. Kärkipaino on vaihdettava aavistuksen painavampaan.
Jos laite olisi pelkässä mutakäytössä, laittaisin paksumman simmilevyn kiinni jolla saisi kierrokset nousemaan lähtiessä korkeammalla. Nyt hitaalla puolella kaasu pohjassa laite matelee n.1-1,5m ennen kuin kierrokset pomppaa ylös ja keventää jopa vähän keulaa. Tiukoissa mutapaikoissa tai ojan ylityksissä hyppyyttämällä tuo 1-1,5m on ehdottomasti liikaa, eli kierrokset pitäisi saada heti lähemmäs parasta kierrosaluetta.
Katsotaan sitten miten tilanne muuttuu kun tai ennemmin JOS saan 28" zillat sovitettua alle. Nyt mentiin siis vakiorenkailla.
Viimeksi muokannut soulost, 30 Loka 2011 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Team MönkijäVarikko
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
Re: QSC variaattorin hilppeet
Nyt korjatkaa viisaat jos menee väärin, mutta uskoakseni näitä ei pysty vertailemaan ihan näin simppelisti? Ainakin oman kitin mukana tulleen lähetyslistan perusteella molempia jousia sekä niitä kiinteitä painoja on erilaisia ja se mitä kitissä tulee, riippuu koneesta ja tilatessa ilmoitetuista tiedoista (mihin käyttöön, millaisilla renkailla jne).soulost kirjoitti:Kiitos vastauksista, mutta...
löytyykö keltään painojen kokoja, mitä olette laitteneet? Hyvä olisi mainita myös renkaiden koko ja kierrosalueen käyttäytyminen, ja onko molemmat qsc:n jouset paikoillaan vai onko toinen vakio...
Tietysti pikkukoneissa taitaa tulla vain neljä säädettävää painoa, verrattuna isompien 3+3 settiin joten siinä kohtaa eroja ei ehkä ole. Mutta jousia saattaa silti olla erilaisia eri seteissä?
- soulost
- 6WD
- Viestit: 416
- Liittynyt: 01 Maalis 2010 21:02
- Mönkijä:: Can Am Outlander 840BB XMR
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: QSC variaattorin hilppeet
Lähetin viestiä QSC:n Tammille ja hän välitti viestini Adamille.
Asia koski 400:sen säätöä:
Vaikka painot ovat taulukon mukaan suurimmat sopivat, kierrokset hyppäävät alussa 7600 ja laskevat sitten 7200, jonka jälkeen lähtevät nousemaan n. 7400-7500 ja siitä rajoittimelle. Eli säätöohjeiden mukaanhan painoja pitäisi lisätä, mutta mitä tehdä kun painot ovat jo suurimmat?
Adamin vastaus:
Are you using the stock secondary spring or the one from the kit? It sounds like if the weights are maxed out and you can't get it tuned the secondary spring may be to stiff. I did a 400 here at the shop 2 weeks ago and it hit 7500 off the line then dropped to 7300 and held that til it was shifted out. After full shift it started to rev back up cause the clutches were completely shifted and the engine just revs up at that point. This kit used the same 4 weights and silver/green primary spring and silver/yellow secondary spring.
You should try stock secondary spring and see how that works.
The instructions you have are for the 6 weight clutches but the tuning guide portion is and works the same for a 4 weight clutch or the 6 weight, "adjustment wise"
Adam Schumaker
QuadShop Customs
Vapaasti suomennettuna, pyysi kokeilemaan vakiokakkosjousella - QSC:n kakkosjousi on aavistuksen liian jäykkä.
Huomenna testiin vakio kakkosjousi...
Kysyin adamilta millä kannattaisi lähteä liikenteeseen, niin vastaus oli seuraava:
I would start with 5/8" SH base hole and 1/4" SH tip hole. I'm OK with you posting the tuning guide on Finish Forum. Its great info for tuning any adjustable weight or for custom grinding and tuning
Edit:
Tulin juuri tallista. QSC jousi edessä, vakio takana, tyvi 3/4" SH ja kärki 1/2" SH (vaikka ei saisi laittaa?) ja tulokset olivat
alkuun nousee kierrokset 7200rpm, laskee 6900 ja nousee sen jälkeen loppukiihdytyksen ajaksi 7200-7300, kunnes välitykset loppuvat.
Tiedä siitä onko parempi kuin ennen mutta eipähän huuda kone yhtä pahasti...
Ja vastauskin tuli jo Adamilta:
If they fit use them, I thought the heads hit each other but if not go ahead and use it that way => Eli application chart kohdassa mainitut ruksit tarkoittaa vaan sitä, ettei ne ruuvit mahdu sinne.. mutta taulukosta poiketen 3/4SH tyvi ja 1/2"SH kärki sinne mahtuvat.
Asia koski 400:sen säätöä:
Vaikka painot ovat taulukon mukaan suurimmat sopivat, kierrokset hyppäävät alussa 7600 ja laskevat sitten 7200, jonka jälkeen lähtevät nousemaan n. 7400-7500 ja siitä rajoittimelle. Eli säätöohjeiden mukaanhan painoja pitäisi lisätä, mutta mitä tehdä kun painot ovat jo suurimmat?
Adamin vastaus:
Are you using the stock secondary spring or the one from the kit? It sounds like if the weights are maxed out and you can't get it tuned the secondary spring may be to stiff. I did a 400 here at the shop 2 weeks ago and it hit 7500 off the line then dropped to 7300 and held that til it was shifted out. After full shift it started to rev back up cause the clutches were completely shifted and the engine just revs up at that point. This kit used the same 4 weights and silver/green primary spring and silver/yellow secondary spring.
You should try stock secondary spring and see how that works.
The instructions you have are for the 6 weight clutches but the tuning guide portion is and works the same for a 4 weight clutch or the 6 weight, "adjustment wise"
Adam Schumaker
QuadShop Customs
Vapaasti suomennettuna, pyysi kokeilemaan vakiokakkosjousella - QSC:n kakkosjousi on aavistuksen liian jäykkä.
Huomenna testiin vakio kakkosjousi...
Kysyin adamilta millä kannattaisi lähteä liikenteeseen, niin vastaus oli seuraava:
I would start with 5/8" SH base hole and 1/4" SH tip hole. I'm OK with you posting the tuning guide on Finish Forum. Its great info for tuning any adjustable weight or for custom grinding and tuning
Edit:
Tulin juuri tallista. QSC jousi edessä, vakio takana, tyvi 3/4" SH ja kärki 1/2" SH (vaikka ei saisi laittaa?) ja tulokset olivat
alkuun nousee kierrokset 7200rpm, laskee 6900 ja nousee sen jälkeen loppukiihdytyksen ajaksi 7200-7300, kunnes välitykset loppuvat.
Tiedä siitä onko parempi kuin ennen mutta eipähän huuda kone yhtä pahasti...
Ja vastauskin tuli jo Adamilta:
If they fit use them, I thought the heads hit each other but if not go ahead and use it that way => Eli application chart kohdassa mainitut ruksit tarkoittaa vaan sitä, ettei ne ruuvit mahdu sinne.. mutta taulukosta poiketen 3/4SH tyvi ja 1/2"SH kärki sinne mahtuvat.
Team MönkijäVarikko
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
Re: QSC variaattorin hilppeet
Vaikuttaa pikkukoneelle alhaisilta kierroksilta ainakin raskaisiin oloihin, muuten on käytös oikeanlainen.
Ajele nyt ensin jonkun aikaa noilla ja katso mihin asettuu, jos et ole tyytyväinen, kokeile sitten pykälällä keventää kärkeä, jos menee sysilleen, laita äskeinen kärki takaisin ja siirry kantapainoon.
Ajele nyt ensin jonkun aikaa noilla ja katso mihin asettuu, jos et ole tyytyväinen, kokeile sitten pykälällä keventää kärkeä, jos menee sysilleen, laita äskeinen kärki takaisin ja siirry kantapainoon.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: QSC variaattorin hilppeet
Näyttäisi siltä, jotta tätä aihetta olisi syytä hieman nostella taas esille.
Jokunen kiinnostunut QSC kytkimen ja kitin ostaja on heittänyt ilmoille ajatusta josko saataisiin kimppaa aikaiseksi.
Tulisi noille lähetyskuluille useampi jakaja. Tänne tahi meikäläiselle voisi tehdä ilmoa, jos asia kiinnostaa.
Hox, tonnisen canan omistajat okso.
Jokunen kiinnostunut QSC kytkimen ja kitin ostaja on heittänyt ilmoille ajatusta josko saataisiin kimppaa aikaiseksi.
Tulisi noille lähetyskuluille useampi jakaja. Tänne tahi meikäläiselle voisi tehdä ilmoa, jos asia kiinnostaa.
Hox, tonnisen canan omistajat okso.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: QSC variaattorin hilppeet
Tarvetta ois 650xt outtiin maastoon/sorateille sopiva kitti.
Eli mukana olen.
Eli mukana olen.
Re: QSC variaattorin hilppeet
juu ei muuta ku porukkaa kasaa mulla 500 outti mihin kans tarvis kitin !
mukana ollaan tilauksessa !
mukana ollaan tilauksessa !
-
- Tracks
- Viestit: 1016
- Liittynyt: 10 Syys 2008 20:44
- Mönkijä:: Japanialaista 1syl Woimaa
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Re: QSC variaattorin hilppeet
Meikäläinen on kanssa mukana jos homma toteutuu!
Itse taidan ottaa koko kytkimen, kun olen viisaammilta kuullut että katuajossa pintakaasulla orkkiskytkin tahtoo luistattaa remmiä pikkasen koko ajan??
Olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia käyttäjiltä, että onko koko kytkin hintansa väärtti verrattuna pelkkään kittiin, joka ilmeisesti on todella oiva hankinta?!
Itse taidan ottaa koko kytkimen, kun olen viisaammilta kuullut että katuajossa pintakaasulla orkkiskytkin tahtoo luistattaa remmiä pikkasen koko ajan??
Olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia käyttäjiltä, että onko koko kytkin hintansa väärtti verrattuna pelkkään kittiin, joka ilmeisesti on todella oiva hankinta?!
Re: QSC variaattorin hilppeet
olisiko 6.2 takarajana päivän määrälle.? Vai onko liian tiukka takaraja...Hyvä olisi saada mahdollisimman iso porukka mukaan kimppa tilaukseen...Joten nyt vain nimiä tähän jatkoksi, mikäli mielii edullista postikulua ja ennen kaikkea canan kiihtytvyyteen uutta puhtia.
Käsittääkseni poke on luvannut hoitaa tämän yhteis tilauksen, niin tulee sitä mitä on tilattukkin. 


-
- Tracks
- Viestit: 1016
- Liittynyt: 10 Syys 2008 20:44
- Mönkijä:: Japanialaista 1syl Woimaa
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Re: QSC variaattorin hilppeet
Mulle sopii tuo 6.2 takarajkasi, mutta joillekkin tuo voi olla liian nopea aikataulu. Tosin jos ei soraääniä kuulu, niin sittenhän tuo takaraja on hyvä.Kartza kirjoitti:olisiko 6.2 takarajana päivän määrälle.? Vai onko liian tiukka takaraja...Hyvä olisi saada mahdollisimman iso porukka mukaan kimppa tilaukseen...Joten nyt vain nimiä tähän jatkoksi, mikäli mielii edullista postikulua ja ennen kaikkea canan kiihtytvyyteen uutta puhtia.Käsittääkseni poke on luvannut hoitaa tämän yhteis tilauksen, niin tulee sitä mitä on tilattukkin.

Poke on luvannut hoitaa kommunikaation QSC:sin päähän, eli homma on hyvissä käsissä!
Re: QSC variaattorin hilppeet
Tuota...sotketaan vähän.
On tietysti olemassa toinenkin vaihtoehto, CVTech-kytkin. Tämän kytkimen valmistajalla oli alkuun ongelmia kestävyydessä, nimenomaan puhuttaessa can amin epätahtisen sytytysjärjestelmän kanssa.
Nyt on pitkään ollut hiljaista sillä rintamalla ja laitoin kyselyä saksaan miehelle, joka niiden kanssa puuhastelee.
Hän vastasi seuraavasti:
Tarkoittaa että liikkeelle lähdetään pienemmällä "vaihteella" ja on mahdollisuus suurempaan huippunopeuteen. Tähän kytkimeen on rakennettu pariksi sorvattu kakkonen ja yhdessä harvempien välityksien ja piristetyn koneen kanssa on saavutettu dynopenkissä yli 180km/h huippunopeus.
Voin toki edelleen toimia puhemiehenä QSC:n suuntaan, kuin myöskin saksaan tai tsekkeihin CVTechin puolesta. Sakemanni on puuhannut tämän kytkimen kanssa pitkään, joten hänellä lienee tietämys parhaiten hallussa täällä euroopassa.
Kittiin verrattuna joutuu tietenkin investoimaan tuplasti euroja, mutta voisi olla sen väärtti.
http://www.galaxybike.cz/clutch-spojky/ ... r-800.html
On tietysti olemassa toinenkin vaihtoehto, CVTech-kytkin. Tämän kytkimen valmistajalla oli alkuun ongelmia kestävyydessä, nimenomaan puhuttaessa can amin epätahtisen sytytysjärjestelmän kanssa.
Nyt on pitkään ollut hiljaista sillä rintamalla ja laitoin kyselyä saksaan miehelle, joka niiden kanssa puuhastelee.
Hän vastasi seuraavasti:
Tässä kytkimessä on se etu, että se on tavantallaajan yksikertaisempi säätää, siinä on pienempi yksisuuntalaakeri ja se on 10mm isompi halkaisijaltaan. Tietysti sisä- ja ulkolautanen on "yhtärautaa" verrattuna alkuperäiseen, jossa sisempi lautanen pääsee pyörähtämään eri tahtiin ulomman kanssa.Hi Seppo,
there is not problem with the CVTech clutches anymore. In the beginning there have been some problems with sliders, but since they changed the material of the slider all is pretty good.
Overall the CVTech is a good clutch and much more easier in tuning than the STM.
The clutch got more torque out of the buttom , because transmission is a bit lowerd.
Also it got much more engine breaking than the STM , more than stock clutch. (I don´t like that so much, in slippy conditions)
But the STM does go better up to high rpms and the out put is also better.
For customer with not some much experience in clutch tuning, I will recommend the CVTech , because of easier handling.
For the QSC clutch kit I think it is not that good. Sure is the similar way that STM goes, but you know best that there is no kit on the market in plug and play.
So it makes no sense if you change springs and put some weight into the clutch.
I got a CVTech clutch on stock, let me know if you are interessetd.
Thanks
Ken
Tarkoittaa että liikkeelle lähdetään pienemmällä "vaihteella" ja on mahdollisuus suurempaan huippunopeuteen. Tähän kytkimeen on rakennettu pariksi sorvattu kakkonen ja yhdessä harvempien välityksien ja piristetyn koneen kanssa on saavutettu dynopenkissä yli 180km/h huippunopeus.
Voin toki edelleen toimia puhemiehenä QSC:n suuntaan, kuin myöskin saksaan tai tsekkeihin CVTechin puolesta. Sakemanni on puuhannut tämän kytkimen kanssa pitkään, joten hänellä lienee tietämys parhaiten hallussa täällä euroopassa.
Kittiin verrattuna joutuu tietenkin investoimaan tuplasti euroja, mutta voisi olla sen väärtti.
http://www.galaxybike.cz/clutch-spojky/ ... r-800.html
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
-
- Tracks
- Viestit: 1016
- Liittynyt: 10 Syys 2008 20:44
- Mönkijä:: Japanialaista 1syl Woimaa
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Re: QSC variaattorin hilppeet
poke kirjoitti:Tuota...sotketaan vähän.
On tietysti olemassa toinenkin vaihtoehto, CVTech-kytkin. Tämän kytkimen valmistajalla oli alkuun ongelmia kestävyydessä, nimenomaan puhuttaessa can amin epätahtisen sytytysjärjestelmän kanssa.
Nyt on pitkään ollut hiljaista sillä rintamalla ja laitoin kyselyä saksaan miehelle, joka niiden kanssa puuhastelee.
Hän vastasi seuraavasti:
Tässä kytkimessä on se etu, että se on tavantallaajan yksikertaisempi säätää, siinä on pienempi yksisuuntalaakeri ja se on 10mm isompi halkaisijaltaan. Tietysti sisä- ja ulkolautanen on "yhtärautaa" verrattuna alkuperäiseen, jossa sisempi lautanen pääsee pyörähtämään eri tahtiin ulomman kanssa.Hi Seppo,
there is not problem with the CVTech clutches anymore. In the beginning there have been some problems with sliders, but since they changed the material of the slider all is pretty good.
Overall the CVTech is a good clutch and much more easier in tuning than the STM.
The clutch got more torque out of the buttom , because transmission is a bit lowerd.
Also it got much more engine breaking than the STM , more than stock clutch. (I don´t like that so much, in slippy conditions)
But the STM does go better up to high rpms and the out put is also better.
For customer with not some much experience in clutch tuning, I will recommend the CVTech , because of easier handling.
For the QSC clutch kit I think it is not that good. Sure is the similar way that STM goes, but you know best that there is no kit on the market in plug and play.
So it makes no sense if you change springs and put some weight into the clutch.
I got a CVTech clutch on stock, let me know if you are interessetd.
Thanks
Ken
Tarkoittaa että liikkeelle lähdetään pienemmällä "vaihteella" ja on mahdollisuus suurempaan huippunopeuteen. Tähän kytkimeen on rakennettu pariksi sorvattu kakkonen ja yhdessä harvempien välityksien ja piristetyn koneen kanssa on saavutettu dynopenkissä yli 180km/h huippunopeus.
Voin toki edelleen toimia puhemiehenä QSC:n suuntaan, kuin myöskin saksaan tai tsekkeihin CVTechin puolesta. Sakemanni on puuhannut tämän kytkimen kanssa pitkään, joten hänellä lienee tietämys parhaiten hallussa täällä euroopassa.
Kittiin verrattuna joutuu tietenkin investoimaan tuplasti euroja, mutta voisi olla sen väärtti.
http://www.galaxybike.cz/clutch-spojky/ ... r-800.html
Miten tuon CVTechin säätäminen sitten onnistuu?
Tässä topikissa olisi kuitenkin jonkin verran infoa miten nuo QSC:n kitit on saatu toimimaan, niin päteekö samat vinkit myös CVTechiin?
Re: QSC variaattorin hilppeet
Vaihtamalla eri painoja. Kuvissa näkyy kytkimen yksinkertainen rakenne ja nuo vaihdettavat "painonapit".


Tämä on nyt sitten vain tällainen vaihtoehtoinen ajatuksen poikanen, en tahdo millään lailla vaikuttaa päätöksiinne.
Taustatukea saa saksasta http://www.freaxracecraft.com/ tai tsekeistä.


Tämä on nyt sitten vain tällainen vaihtoehtoinen ajatuksen poikanen, en tahdo millään lailla vaikuttaa päätöksiinne.
Taustatukea saa saksasta http://www.freaxracecraft.com/ tai tsekeistä.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.