Can-Am DS450
Re: Can-Am DS450
Eipä tuo näissä möhköissä ainakaan anna kuin pari heppaa takapyörille.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: Can-Am DS450
Tuolta canam osion alusta löytyy korjaamokäsikirja deeässään, lataappa se.jussivaan kirjoitti:nyt jussi sai ensimmäise mönkiä... joskohan tolla ds:lä alkuu pääsis..
pari kysymystä kokeneemmilta?
vm:08.
paljo venttiili välykset?kylmänä? sit tuo kytkin pitää jurnaukse liikkeelle lähös kylmänä... pitääkö nyt ruveta levyjä lisäilee vai mitä?toki nyt tarkistan vanhat kun kerkiän mut tänää vast saatu kotio!
Re: Can-Am DS450
Korjaamokirjassa sanotaan että:
IMU 0.11-0.18mm
PAKO 0.22-0.29mm
Sitä ei sanota onko kuumana vai kylmänä, veikkaisin että kylmänä.
IMU 0.11-0.18mm
PAKO 0.22-0.29mm
Sitä ei sanota onko kuumana vai kylmänä, veikkaisin että kylmänä.
Re: Can-Am DS450
Ei se nyt ihan aina niinkään mene.RaZengan kirjoitti:aina venttiilit tarkistetaan kylmänä.
Re: Can-Am DS450
jaa kuinkas näin.. en ite ainakaan ole moista kuullut ''pienkone'' puolella..
Kaikki vaikuttaa kaikkeen
Re: Can-Am DS450
Mielelläni kuulisin kastemadolta lisää perusteluja, ne moottorit mitä olen vuosien aikana ropannu, on kaikissa venttiilit säädetty kylmänä.
Kylätason mönkijäkuski
Re: Can-Am DS450
No mä en nyt puhunu pelkästään pienkoneista. Eikä kai kukaan muukaan ennen tätä? Autoissa esimerkiksi on jossain että välykset tarkastetaan lämpösestä moottorista.RaZengan kirjoitti:jaa kuinkas näin.. en ite ainakaan ole moista kuullut ''pienkone'' puolella..
Re: Can-Am DS450
no joo ohjekirja tuli ladattua ja venaalit kunnossa.. kylmänä ne kirjassa käskettii tarkastaa ainakin tässä laitteessa.
rupesin tarkistaa onko kytkimeen lisätty sitä yhdeksättä levyä ja oli... ainoo vaan et oli 2cm pätkissä se uloin levy!!! ootteko kasannu levyt samaan linjaan vai viimene levy kruunun lyhempiin "haarukoihin"??? tossa oli kasattu viimene siihen lyhyempään haarukkaan ja palasina oli... muut levyt ok. tosin korjaamokäsikirja opastaa tekemään juuri noin mutta epäilen et kannattas laittaa kaikki levyt samaan linjaan??? vai onko kokemuksen tuomaa tietoa?
rupesin tarkistaa onko kytkimeen lisätty sitä yhdeksättä levyä ja oli... ainoo vaan et oli 2cm pätkissä se uloin levy!!! ootteko kasannu levyt samaan linjaan vai viimene levy kruunun lyhempiin "haarukoihin"??? tossa oli kasattu viimene siihen lyhyempään haarukkaan ja palasina oli... muut levyt ok. tosin korjaamokäsikirja opastaa tekemään juuri noin mutta epäilen et kannattas laittaa kaikki levyt samaan linjaan??? vai onko kokemuksen tuomaa tietoa?
- Pärrä
- 3WD
- Viestit: 94
- Liittynyt: 07 Maalis 2010 09:11
- Mönkijä:: Can Am DS450 -11 EX.Dinli 901
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Can-Am DS450
Niin onkos kellään tietoa. Onko se 6-koloavain 3/8" vai 9mm?Grey kirjoitti:Takajarrupaloja tuossa aloin vaihtamaan, mutta eipä löytynyt sopivaa työkalua... Onko nuo palojen läpi menevät pultit 9mm kuusiokolokannalla vai millä? 8 ja 10 löytyivät hyllystä, mutta toinen liian iso ja toinen liika pieni. Mistä passeli työkalu tuohon?
Re: Can-Am DS450
Varmaan molemmat osuu. Ite avasin 9mm avaimellaPärrä kirjoitti:Niin onkos kellään tietoa. Onko se 6-koloavain 3/8" vai 9mm?Grey kirjoitti:Takajarrupaloja tuossa aloin vaihtamaan, mutta eipä löytynyt sopivaa työkalua... Onko nuo palojen läpi menevät pultit 9mm kuusiokolokannalla vai millä? 8 ja 10 löytyivät hyllystä, mutta toinen liian iso ja toinen liika pieni. Mistä passeli työkalu tuohon?
- Pärrä
- 3WD
- Viestit: 94
- Liittynyt: 07 Maalis 2010 09:11
- Mönkijä:: Can Am DS450 -11 EX.Dinli 901
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Can-Am DS450
Onkos teillä ilmentynyt 5500-7000rpm välillä tasakaasulla, aivan kuin jäis sytytyksiä väliin. Moottori ei pauku, sieltä jää työtahti välistä pois. Kun antaa kaasua reilusti niin lähtee vetämään kyllä hyvin. Jos antaa 6000 paikkeilla vähän, niin ei tahdo vastata oikein kaasuun. Peli on 2010, mutta ollut käytössä 10/2011 lähtien ja ajettu 1500km. Siis pelittää aktiiviajossa hyvin, mutta rasittava ajaa tasakaasulla.
Re: Can-Am DS450
Onko vakio vai tehty jotain muutoksia?Pärrä kirjoitti:Onkos teillä ilmentynyt 5500-7000rpm välillä tasakaasulla, aivan kuin jäis sytytyksiä väliin. Moottori ei pauku, sieltä jää työtahti välistä pois. Kun antaa kaasua reilusti niin lähtee vetämään kyllä hyvin. Jos antaa 6000 paikkeilla vähän, niin ei tahdo vastata oikein kaasuun. Peli on 2010, mutta ollut käytössä 10/2011 lähtien ja ajettu 1500km. Siis pelittää aktiiviajossa hyvin, mutta rasittava ajaa tasakaasulla.
- Pärrä
- 3WD
- Viestit: 94
- Liittynyt: 07 Maalis 2010 09:11
- Mönkijä:: Can Am DS450 -11 EX.Dinli 901
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Can-Am DS450
Vakio pinkkiä johtoa lukuunottamatta. Olisko näin talvella seokset hieman poskellaan. Laiton puoli jäähdytintä umpeen jotta kävisi lämpimämpänä. Ei vaikutusta.
Re: Can-Am DS450
Pärrä kirjoitti:Vakio pinkkiä johtoa lukuunottamatta. Olisko näin talvella seokset hieman poskellaan. Laiton puoli jäähdytintä umpeen jotta kävisi lämpimämpänä. Ei vaikutusta.
Moro.. Itsellä tekee just samoin.. Ja mulla on motoworksin slipari ja motoworksin FMI.. Mitä oon kuullut niin taitaa olla ominaisuus..
Tulpat on ollu ihan ok:n värisiä oon vaihdellu niitä noin 20 tunnin välein...