SETMA kirjoitti:Mites kartza toi ajo-alusta missä oot testaillu.Alustan pitäis olla suht pitävä ja joka vedolla samanlainen että sais vertailukelpoisia vetoja aikaiseksi.Ite eilen pitkästä aikaa omalla kikottimella ajelin ja testailin lähtöjä.Lumella kytkykierrokset 1800 ja wot 7800 josta laskee 7500.Hiekalla kytky 1800 sekä wot pysyy n. 7300 koko vedon ajan.Ja koneena 800 outti 27 palloilla .
Märällä soralla olen testannut kahteen suuntaan, (sorapinta 0-16mm kivikoko) suoran pituus n.1,5km. Ja jos tulos on ollut vähän epäilyttävä olen suoran puolesta välistä ottanut uuden lähdön.
Toi suora jossa olen käynyt testaamassa on tässä kotini lähellä (500m) joka on ns. vr:n huoltotie. Tämä on siinä mielessä hyvä, kun on rakenteilla viereen parasta aikaa toisen junan radan teko, niin traktorit ja kuormurit on sen aina jyrännyt tasaseksi päivän mittaan.
Etkö ole tyytyväinen oman canasi arvoihin.? qsc:n mukaan rene/outti 800 vm. 2006-2008 7200rpm +-100 ja vm. 2009-2011 7400rpm+-100
Tänään kävin ajelemassa kuortaneen reitillä maastossa, ja kyllä pikkasen liikaa on mielestäni kierroksia koneessa koko ajan. Testattiin asfaltilla ottaa 100m kiihdytys lähtö 850 polle, 800xxc cana ja mun 650xt Ja xxc kiihtyi parhaiten sitten 850 polle ja viimeiseksi jätettiin 650 cana. Sitten kokeiltiin vielä 800xxc:n kanssa kiihdyttää 30- 50m tiheällä puolella (850 polle ei ollut tässä) Niin mun 650 xt kiihtyi paremmin kuin vakio 800xxc. Molemmilla oli 27" itp renkaat alla. Että semmosta tänään.
E. lisätään vielä sen verran että, eikös tämä kerro jo aika paljon että 1 vari on aika ok säädöissä ja 2 taas ei.? 11hp muistaakseni on eroa uudempien 800 ja 650 teho ero. Eli pitäisi pitkällä puolella mennä aika samoihin 100m kiihdytys 650(QSC kitti) ja (vakio)800:n, tämän jälkeen pitäisi alkaa näkyä ja puhua toi 11 hp, teho ero selvästikkin.?