tinke77 kirjoitti:ei ole aikomustakaan joka kritiikkiin vastata, sitäpaitsi koko merkistä ei minulla ole minkäänlaista kokemusta. Kritiikkiä saa ja pitääkin laittaa, mutta kuuluuko siihen sitten ihmisten liikuntarajoitteisuuden tai ulkonäön arvosteleminen se on sitten toinen juttu. Itse en ole noista kumpikaan,eikä tuskin kukaan muukaan vapaa-ehtoisesti. Kaikki eivät ole yhtä täydellisiä kuin Herra Kingi (onneksi). Minä jätän tämän asian nyt tähän ja jatkossa pysytään aiheessa, Kingillä on valta poistaa tämä viesti jos kirpaisee.
Ei kirpaise ja olen samaa mieltä kanssasi: jatketaan otsikon aiheesta sillä luetun ymmärtäminen meni sinun osaltasi nyt hieman mönkään. Jos kirjoitan että honda sopii mielestäni liikuntarajoitteisille ja ylipainoisille mataluutensa vuoksi niin tarkoittaako tämä sitä että sinä tai joku muu ostaja on sellainen? EI. Joten mieti ensi kerralla hieman lukemaasi ennen kuin suusi avaat. Saas nähdä koska markkinoille tuodaan traktorimallinen 500 fa tehostimella maustettuna.
Olipas tyly ja herjaava kommentti. Odotan julkista anteeksipyyntöä moisen herjauksen johdostatinke77 kirjoitti:Kaikki eivät ole yhtä täydellisiä kuin Herra Kingi (onneksi).