Muistan nähneeni sen jokunen kuukausi takaperin mutta en eilen ainakaan hakua käyttäen löytänyt uudestaan...kastemato kirjoitti:Jossain kohtaa tätä ketjua on mun asetukset mitkä oli, ja mulla oli kiihdytyspumppu täysillä.rönttö kirjoitti:Tänään pitäs olla keihini postissamitäs nuista käytetyistä kaasareista kannattaa tarkistaa? Tämän viikon saa palauttaa jos on jotain sanottavaa.
Minkä kokoisista suuttimista kannattas lähteä liikkeelle?
SMC Wildcat 500
Re: SMC Wildcat 500
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
Uusi yritys ja löytyi sivulta 73rönttö kirjoitti:Muistan nähneeni sen jokunen kuukausi takaperin mutta en eilen ainakaan hakua käyttäen löytänyt uudestaan...kastemato kirjoitti:Jossain kohtaa tätä ketjua on mun asetukset mitkä oli, ja mulla oli kiihdytyspumppu täysillä.rönttö kirjoitti:Tänään pitäs olla keihini postissamitäs nuista käytetyistä kaasareista kannattaa tarkistaa? Tämän viikon saa palauttaa jos on jotain sanottavaa.
Minkä kokoisista suuttimista kannattas lähteä liikkeelle?
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
kuinka tarpeellinen on tää keihinin hotstart-vaijeri? Tuleeko jotain vuotoja yms jos siihen lyö kumitulpan päälle ja jää satasen vaijeri tiskille?
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
-
- Noppeli
- Viestit: 22
- Liittynyt: 10 Touko 2012 20:44
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500 RE
- Paikkakunta: Kajaani
Re: SMC Wildcat 500
Tänään tuli kömpijä ja on aika vaikee alkaa nukkumaan (jos vielä kävis vähän ajelulla
). Mites muilla ollu vakiokumeilla semmosta "pompotusta" ajettaessa`? Onko tasapainotus/ilmojen kanssa rassailu auttanu? Kiitos vastauksista!

Re: SMC Wildcat 500
Omat renkaat kanssa tärisytti/pompotti. Käytin tasapainotuksessa enään ei pompi/täristä on kyllä paljon mukavampi ja vakaampi ajaa
Re: SMC Wildcat 500
Tasapainotus voi auttaa kunnes taka-akseli alkaa vipottaa.appo kirjoitti:Tänään tuli kömpijä ja on aika vaikee alkaa nukkumaan (jos vielä kävis vähän ajelulla). Mites muilla ollu vakiokumeilla semmosta "pompotusta" ajettaessa`? Onko tasapainotus/ilmojen kanssa rassailu auttanu? Kiitos vastauksista!
Re: SMC Wildcat 500
Saako jostain pyörästä suoraan tarpeeks pitkän imukurkun keihinille vai onko kaikilla ollut mallia patentti?
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
Käytettiin laineella säädettävänä ja penkissä, surullista katsottavaa tuo käppyrä.. 4k-6,8k 37-42nm ja 6,7k-7,5k 39hp lähtee tehot laskee kun lehmänhäntä. Tuntee ajossakin että puutuu heti kun mennään korkeille kierroksille(tai sitten vaan tuntuu että tuon mikunin kanssa pääsi korkeammalle?)..kaasun päästäessä pöpöttää putkessa aikalailla ja välillä lyö kaasariin ja sammuu. Herääkö ajatuksia?
Edittiä, uppasin käppysrän http://img846.imageshack.us/img846/589/p7010005.jpg
Edittiä, uppasin käppysrän http://img846.imageshack.us/img846/589/p7010005.jpg
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
Tere.Itselläni on ko. laite täystehoisena ja voin sanoo että kulku on aika rajua..
uskaltaisin sanoo että pää loppuu ennen kun mönkkäristä meno.Itse olen näillä koneilla leikkiny n.10v välillä vakavasti ja välillä ihan vaan omaks iloks..Suosittelen kyllä tätä konetta kaikille ja varaosatkin on helposti saatavissa Lamoksen kautta..

Re: SMC Wildcat 500
Säädöt ihan päin *ttua? Minkä kokonen pääsuutin? Ja missä kohtaa neula?rönttö kirjoitti:Käytettiin laineella säädettävänä ja penkissä, surullista katsottavaa tuo käppyrä.. 4k-6,8k 37-42nm ja 6,7k-7,5k 39hp lähtee tehot laskee kun lehmänhäntä. Tuntee ajossakin että puutuu heti kun mennään korkeille kierroksille(tai sitten vaan tuntuu että tuon mikunin kanssa pääsi korkeammalle?)..kaasun päästäessä pöpöttää putkessa aikalailla ja välillä lyö kaasariin ja sammuu. Herääkö ajatuksia?
Edittiä, uppasin käppysrän http://img846.imageshack.us/img846/589/p7010005.jpg
Re: SMC Wildcat 500
Enpä kattonut minkä ja mihin laineella laittoivat. Noisekillerillä rauhottu poksuminen. Kyllähän siinä puljussa pitäisi kaasarin säätö toimia kun penkissä ja lambdalla säädävät, harmi että itsellä tietotaito ei riitä niin pitkälle että voisi lähteä väittelemään. Vertailin siihen sun syksyseen dynolappuun niin siinä sulla laski vääntö tonnin aikasemmin ja samaan aikaan tehot 7hp ylempänä Liittynee toisiinsa?kastemato kirjoitti:Säädöt ihan päin *ttua? Minkä kokonen pääsuutin? Ja missä kohtaa neula?rönttö kirjoitti:Käytettiin laineella säädettävänä ja penkissä, surullista katsottavaa tuo käppyrä.. 4k-6,8k 37-42nm ja 6,7k-7,5k 39hp lähtee tehot laskee kun lehmänhäntä. Tuntee ajossakin että puutuu heti kun mennään korkeille kierroksille(tai sitten vaan tuntuu että tuon mikunin kanssa pääsi korkeammalle?)..kaasun päästäessä pöpöttää putkessa aikalailla ja välillä lyö kaasariin ja sammuu. Herääkö ajatuksia?
Edittiä, uppasin käppysrän http://img846.imageshack.us/img846/589/p7010005.jpg
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
tuo penkki on suhteellisen tarkka, että jossain ne hevoset on itelläkin lähti 44hp ja 49nm takapyörältä. Laitas se vakioksi ja käy uudestaa siellä penkissä.rönttö kirjoitti:Enpä kattonut minkä ja mihin laineella laittoivat. Noisekillerillä rauhottu poksuminen. Kyllähän siinä puljussa pitäisi kaasarin säätö toimia kun penkissä ja lambdalla säädävät, harmi että itsellä tietotaito ei riitä niin pitkälle että voisi lähteä väittelemään. Vertailin siihen sun syksyseen dynolappuun niin siinä sulla laski vääntö tonnin aikasemmin ja samaan aikaan tehot 7hp ylempänä Liittynee toisiinsa?kastemato kirjoitti:Säädöt ihan päin *ttua? Minkä kokonen pääsuutin? Ja missä kohtaa neula?rönttö kirjoitti:Käytettiin laineella säädettävänä ja penkissä, surullista katsottavaa tuo käppyrä.. 4k-6,8k 37-42nm ja 6,7k-7,5k 39hp lähtee tehot laskee kun lehmänhäntä. Tuntee ajossakin että puutuu heti kun mennään korkeille kierroksille(tai sitten vaan tuntuu että tuon mikunin kanssa pääsi korkeammalle?)..kaasun päästäessä pöpöttää putkessa aikalailla ja välillä lyö kaasariin ja sammuu. Herääkö ajatuksia?
Edittiä, uppasin käppysrän http://img846.imageshack.us/img846/589/p7010005.jpg
Re: SMC Wildcat 500
Sama kävi itsellä mielessä että seuraavan kerran kun tampereelle päin suunnataan käydään ottaa uus veto vakio setupilla..Mahtaako vaikuttaa rengastus paljoa lukemiin painaa nuo 10 leveet läskit melkosesti enemmän kun vakiokumittuo penkki on suhteellisen tarkka, että jossain ne hevoset on itelläkin lähti 44hp ja 49nm takapyörältä. Laitas se vakioksi ja käy uudestaa siellä penkissä.
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
Se rengaskoko on kuitenki joku 225/40 tai 255/40? Eli ei ole mitään vaikutusta, ainakaan mitään merkittävää. Säädöt on nyt vaan jotenki ihan mettässä. En ymmärrä miksi oot sinne edes menny ennen ku sen oot saanu ensin "korvalla ja persdynolla" toimimaan. Onko varma ettei ole imuvuotoja?rönttö kirjoitti:Sama kävi itsellä mielessä että seuraavan kerran kun tampereelle päin suunnataan käydään ottaa uus veto vakio setupilla..Mahtaako vaikuttaa rengastus paljoa lukemiin painaa nuo 10 leveet läskit melkosesti enemmän kun vakiokumittuo penkki on suhteellisen tarkka, että jossain ne hevoset on itelläkin lähti 44hp ja 49nm takapyörältä. Laitas se vakioksi ja käy uudestaa siellä penkissä.
Kun niitä käppyröitä vertailit mun käppyröihin, kaivoin koneelta omat käppyrät sitte esiin. Niin mulla se vääntö nousi melkein pystysuoraan 2500rpm kohdalla johki 38nm asti ja siitä tasaseen kohos sinne 48nm(huippuvääntö) joka oli vähän yli 5000rpm kohdalla ja siitä laski loivasti alas. Ja tehokäyrä oli saman mallinen. Sun käppyrät oli sellasta aallokkoa että jo siitä näkee ettei kaikki oo ihan napissa, tai edes lähellä.
Siitä tulee perkeleesti parempi tolla keihinillä kun vakiolla ikinä. Ja kaveriks se kartio filtteri, mieluiten ehkä jopa sellanen mikä on päästäkin auki. Ja kaiken tarvittavanki saa vaikka motonetistä. Sitte se pitää vaan säätää. Älä nyt laita sitä mehumaijaa sinne takas.
Kerros nyt mitkä suuttimet siinä on? Ja missä kohtaa neula(sen voit ihan itekkin katsoa)? Mikä suodatin?

Re: SMC Wildcat 500
Okei, katon huomen illalla neulan ja suuttimen. Miten kotikonstein tuon mahdollisen imuvuodon voi paikantaa ? Wurtin tiivistemassat sinne laitoin kyllä varmuudeksi väliin mutta jos kurkussa olisi halkeama?kastemato kirjoitti:Se rengaskoko on kuitenki joku 225/40 tai 255/40? Eli ei ole mitään vaikutusta, ainakaan mitään merkittävää. Säädöt on nyt vaan jotenki ihan mettässä. En ymmärrä miksi oot sinne edes menny ennen ku sen oot saanu ensin "korvalla ja persdynolla" toimimaan. Onko varma ettei ole imuvuotoja?rönttö kirjoitti:Sama kävi itsellä mielessä että seuraavan kerran kun tampereelle päin suunnataan käydään ottaa uus veto vakio setupilla..Mahtaako vaikuttaa rengastus paljoa lukemiin painaa nuo 10 leveet läskit melkosesti enemmän kun vakiokumittuo penkki on suhteellisen tarkka, että jossain ne hevoset on itelläkin lähti 44hp ja 49nm takapyörältä. Laitas se vakioksi ja käy uudestaa siellä penkissä.
Kun niitä käppyröitä vertailit mun käppyröihin, kaivoin koneelta omat käppyrät sitte esiin. Niin mulla se vääntö nousi melkein pystysuoraan 2500rpm kohdalla johki 38nm asti ja siitä tasaseen kohos sinne 48nm(huippuvääntö) joka oli vähän yli 5000rpm kohdalla ja siitä laski loivasti alas. Ja tehokäyrä oli saman mallinen. Sun käppyrät oli sellasta aallokkoa että jo siitä näkee ettei kaikki oo ihan napissa, tai edes lähellä.
Siitä tulee perkeleesti parempi tolla keihinillä kun vakiolla ikinä. Ja kaveriks se kartio filtteri, mieluiten ehkä jopa sellanen mikä on päästäkin auki. Ja kaiken tarvittavanki saa vaikka motonetistä. Sitte se pitää vaan säätää. Älä nyt laita sitä mehumaijaa sinne takas.
Kerros nyt mitkä suuttimet siinä on? Ja missä kohtaa neula(sen voit ihan itekkin katsoa)? Mikä suodatin?
BMC:n kartiosuodatin sellainen just mikä on päästäkin auki, renkaat 285/35
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex