Niin ja lisää kuvia
En saanut kuvia liitettyä suoraan tänne sivustolle vaikka kuinka ohjeiden mukaan koitin toimia. Eipään tuo yllätä kyllä yhtään kun olen näitten tietomalaatikoiden kanssa tämmönen rähmäkäpälä.gamo500 kirjoitti:Eip, toimi linkki.
Jotkut kuvasivustot ei anna kopioida kuvaa ( / kuvan osoitetta) niistä isommista kuvista. Pikkukuvista toimii kopiointi.Ile82 kirjoitti:En saanut kuvia liitettyä suoraan tänne sivustolle vaikka kuinka ohjeiden mukaan koitin toimia. Eipään tuo yllätä kyllä yhtään kun olen näitten tietomalaatikoiden kanssa tämmönen rähmäkäpälä.
Mie lyhensin lavaa 20 senttiä takapäästä, auttoi ongelmaan ainakin jonku verran. Niitit vaan irti, se vahvike rauta irti ja pellistä pätkä pois. Siitä sitten mallin mukaan reiät kohilleen ja vahvike takasin kiinni. Oiskohan menny tuntinen kaikkineen tohon hommaan.Zeik kirjoitti:Telistä en osaa sanoa, mutta yleisenä kommenttina tuosta 400 mallista, että itse olen hieman pettynyt sen kippausominaisuuksiin. Lava ei tunnu nousevan tarpeeksi ylös tyhjentääkseen koko kuorman. Ainakin jos kuormana on multaa tai jotain muuta hieman kosteampaa tavaraa. Onks joku modannut tuota lavaa jollain konstilla, jotta kippi pelittäisi paremmmin