pee tee kirjoitti:Haminassa Lelun montuilla alkulämmittelyjä otti joku takapotku seuranaan kakspyöränen.
Myöhemmin lauma nelivetoja putputti siististi jonossa montun reunamilla, tais olla cana keulilla tietä näyttämässä. Hävisvät metsän siimekseen.
Lauma canoja siel kotkotteli,yks catti myös,taukoa siin pidettiin,olisit tullu turisee
Näin vaan ohimennen kun möngitte menemään, en tohtinnu tulla enempää tuijottelemaan.
Porukka naperoita ajelee muutamalla ysikymppisellä Polaris Predatoorilla tuossa samalla montulla aina sillon tällön, niille olin rataa silottelemassa ja ajoa valvomassa.
Tänään puolenpäivän aikoihin Ahtialan koirapuiston kohdalla tuli vastaan musta CPI. Hetkeä myöhemmin Launeen Lidlin pihasta lähti Traktori-polle. Kotimatkalla ajeli Möysän ympyrässä vastaan sininen 350 Raptori. Ite olin pakettiautolla liikkeellä.
Sunnuntaina näin Riksussa kaikkiaan kolme mönkkäriä omani lisäksi.
Matala punertava crossi, musta matala jossa vv-suodin paistoi penkin alta ja keltainen nelikko.
juu, metkossa kyllä oli aika lailla jos joku haluaa mua tulla morjenstaa sinne niin vielä pe ja la jkl JAO:N osastolla pyörin sininen kypärä ja neon vihreä paita päällä, tule paikalle ja höpise mönkijöistä niin eiköhän tunnisteta toisemme
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin* Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage