Ja tasan 7000 km tuli tänään mittariin.
Mullas 2011 vuoden 500:nen polle ja just huomasin että takarengas vuotaa.. Mikä siinä sulla oli vikana? Menee vissiin takuuseen...mä-oon-maalta kirjoitti:Mulla on 2011 vuoden traktori 500 efi ja vasta ajettu alle 20 h. Muuten on mennyt hyvin, mutta akku on temppuillut ja odottelen takuutoimituksena uutta akkua. Myös vuotava takarengas on korjattu takuuna.
Myös tuo peräkärryn valojen pistorasian sijoitus ihmetyttää. Istuimen jäykkyyden säätö on tiellä, pistotulppaa ei saa paikalleen ellei säädä istuinta niin, että säätönuppi ei ole edessä.
Lisäksi voin todeta, että Polle on tosi suuriruokainen kun metsässä kärrää puita. Tuupakantien Polle-miehet kertoivat, että jos rajoitinta ei ota pois päältä niin menolientä kuluu paljon. En ole vielä tulpannut rajoitinletkua.
Ikävä asia on myös se, että Polariksen tehtaalla menee niin huonosti, että monet sähköjohdot on pitänyt säästösyistä lyhentää minimiin. Tuulilasia on vaikea saada paikalleen kun sähköjohdot on niin kireällä (nippusiteiden poisto ei auta asiaan). Myös akun paikalleen laitto on hankalaa kun +-johdot on niin lyhyet.
Kumpi rengas takaapäin katottuna vuotaa? Mulla on kans samanlainen polle ja toinen, olisko ollut vasen, takarengas vuotaa.Lari kirjoitti:Mullas 2011 vuoden 500:nen polle ja just huomasin että takarengas vuotaa.. Mikä siinä sulla oli vikana? Menee vissiin takuuseen...
Polkimen työntötanko voi olla säädetty siten, että poljin ottaa kiinni jalkakaukaloon ja/tai puskulevyn rautaan koneen alla.Janishell kirjoitti:Onkos näissä Polle traktoreissa todellakin onneton tämä jalkajarru, kun painaa täysillä melkeen jalkajarrua niin todella nihkeesti jarruttaa? Kahvajarru toimii taas helkutin hyvin, EFI Sportsman Forest 500 DLX vm12 raksa kyseessä.
Voiko sitä säätää "takaisin" päin, että ottais aikaisemmin kiinni?sf-atv kirjoitti: Polkimen työntötanko voi olla säädetty siten, että poljin ottaa kiinni jalkakaukaloon ja/tai puskulevyn rautaan koneen alla.
Sen huomannut että jalkajarrua saa painaa tosissaan. Jarrujen tehoon vaikuttaa myös se että jalkajarru ottaa vain takapyöriin eli huomioikaa tämä.nelitahti kirjoitti:500 efi traktori -11, jalkajarrua ei ole aivan paras mutta jarruttaa kuitenkin. Kahvajarrulla vedin uutena kuivalla betonilla 20km/h takapyörät reilusti ilmaanei sit yhtään säikäyttäny jarruteho
taitaa siinä olla vähän säätövaraa nostaa poljinta. Viimeksi tosin oli mutterit löystyneet ja siksi poljin otti lattiaan. Tärkeätä on säilyttää pieni klappi työntötangossa, muuten neste ei virtaa säiliöstä pääsylinteriin ja voi tulla ongelma. Voihan siellä olla myös ilmaa jos poljin on pehmeä.atv mies kirjoitti:Voiko sitä säätää "takaisin" päin, että ottais aikaisemmin kiinni?sf-atv kirjoitti: Polkimen työntötanko voi olla säädetty siten, että poljin ottaa kiinni jalkakaukaloon ja/tai puskulevyn rautaan koneen alla.