Enimmäkseen pitää paikkaansa, mutta ei voida sanoa ettei hinta ja laatu KOSKAAN kulje käsi kädessä, itse olen joitakin kertoja ostanut erilaisia laatuhyödykkeitä hyvinkin edullisesti ja tuo hyvää halvalla on aika suhteellinen käsitys.moilanen kirjoitti:Sanoisin kyllä, niinkuin moni muukin, että halpa hinta ja hyvä laatu, eivät ne koskaan kulje käsikädessä.
Minulla on kokemusta muutaman vuoden ajalta Kiinan ihmeistä, vaikka "varoinkin halpoja kopioita" ja ostin aidon kiinalaisen. Jos haluaa asustaa auto-/korjaamohallissa, mikä, ettei. Toisaalta, jos aiot tehdä töitä, usko kokeneempia. Minä ostin kiinanihmeen silloin kun ne olivat uusi asia, sitten vielä toisen; jälkeenpäin ihmettelin harkintakykyni laatua. Halvalla et hyvää saa; vanha viisaus.
Väittäisin että vähällä käytöllä ja hyvin huoltaen/pitäen myös kiinalaiset saa kestämään suht hyvin (mulla on yksi oma kokemus pojan kiinan ihmeestä ja sitähän ei meinaa millään saada hajalle vaikka poikien meno on jotain muuta kun pitäis ja onhan niitä muitakin esimerkkejä). Jos käyttö on tosi vähäistä, onko mitään järkeä ostaa 10000€ konetta pihalle seisomaan ja vanhenemaan=arvo laskee, kun ne vähäiset ajot ajaa varmasti myös sillä kiinalaisella koneella ja vieläpä niin että se kone ei ole koko ajan atomeina. Sitten onkin ihan eri asia jos ostaa vehkeitä suureen käyttötarpeeseen tai ammattikäyttöön, silloin on varmasti järkevämpää ostaa laatukone koska sen kestävyys on oletettavasti parempaa.