
Onko kellään ollu samanlaista ongelmaa ja jos on, niin miten ratkennut, jos on ratkennut? Ja vinkkejä otetaan vastaan, miten pystyis parantamaan käynnistämistä.
Juurikin näin olen startannut, mutta ei apua... Ja starttaan myös lämpimämmällä ilmalla aina siihen asti että varmasti käynnissä.ATC kirjoitti:Pitää muistaa että kääntää virran suoraan ääriasentoon ettei valot pala ja odottaa sen polttoainepumpun surinan lakkaamisen ja sitten nappi pohjaan ja pitää sen siellä niin kauan että käy varmasi niin pitäisi alkaa papattaan.
Startti ei tuosta ota itseensä ja starttauksen aikana ruisku antaa rikkaamman seoksen joten pitää vaan sen napin pohjassa...
98 aina tankissa...kimmop kirjoitti:Onkohan tuohon 400 vielä tullut päivityksiä kylmäkäynnistys ohjelmaan. Omaan 2010 650 tuo ohjelman päivitys auttoi. Ihan mielenkiinnosta onko tankissa 98 vai e10 bensaa?
En koske kaasuun. Jos ei lähe käyntiin, laitan virrat pois ja annan vähä aikaa olla, ja uusi yritys, mutta kun ei auta... Aika helpostihan tuo sotkee tulpan ja sen jälkeen sitä on turha yrittääkkään käyntiin, siis kylmällä ilmalla...Koheltaja kirjoitti:Älä koske kaasuun ennen kun kone päkättää kunnolla, jos käynnistyksen aikana antaa kaasua niin ruisku ei tiedä mitä tekee ja peli lähtee huonosti käyntiin. Jos kone sammuu heti käynnistyksen jälkeen niin virrat hetkeksi pois että ECU nollaantuu, muuten voi joutua sahaamaan hetken aikaa ennen kun ruisku arpoo uudet arvot käynnistykseen. Aika perusjuttuja ruiskukoneissa, oli alla mönkijä tai auto.