Hitaasti se etenee, reippaita askeleita taaksepäin otettu:
http://s1298.beta.photobucket.com/user/ ... d.jpg.html
Pakkanen panee järvet jäätymään ja radallekin tekis niin kovin mieli mutta:
Runko vaatis päivän kolvauksen ja hiekkapuhaltelijakaan ei käy töissä kun näin rajut kelit raitisilmakypärään.
Keinuhaarukan rungonpuoleinen neulalaakeri oli aivan sökö eikä laakerikauppias myynyt uutta tilalle vaan käski tekemään liukulaakerin tilalle, sorvari lupas vielä tällevuodelle vääntää tilalle uudet pronssiholkit rasvauralla mitä kuulemma crossimopoihin vaihdetaan.
Ohjausakseli sai isommalla kehällä olevan laakerin kun alkuperäiseen rakenteeseen jäi 2mm välys ulkokooliin mikä häiritsi aika raskaasti jo tangon päässä.
Savupiiput muutettu malliin 2-1-2, äänenvaimentimet vahvasti hakusessa.
Joulupukkeli lupasi tuoda rullalaudan renkaan ketjuohjuriksi eli lahjatoiveetkin tiedossa.
Tankin teko aivan vaiheessa, millistä rosteria hain mutta tig kahvasta puuttuu vähän osia ja kaasupullokin pitäisi vaihtaa vähän jalompaan, vartin internethitsauskurssi sentään käyty että pitäisi onnistua se liimaus kun saadaan vaan laitteisto kasaan.
Penkki kaipais kanssa hieman uutta muovia ennen verhoiluun vientiä kun se kohtasi puukkosahan tuossa päivänä jonain mutta siihenkin mahkut vielä tänä vuonna jos vaan saa sulatettua siihen muutaman muovituen.
Madalluspalikat sentään vähän paikalleen mallailtuna:
http://s1298.beta.photobucket.com/user/ ... 0.jpg.html Tuosta pääsee iskarien yläpäästä 90mm ylöspäin jos tarvii mennä maastoon, alemmas ei oikein ollut varaa laskea, madalletaan sitten renkailla jos on vielä tarvetta.
Valmistuu se viimeistään ensivuonna.