Kuramatorossi Eurajoella 26.1.13 *AJETTU*
Re: Kuramatorossi Eurajoella 26.1.13
Ilmoittautuminen alkaa klo 8.00
Katsastus klo 8.00 – 9.30.
Kuljettajakokous klo 9.30
Lähdöt alkavat klo 10 alkaen
Kattomaan voi tulla.
Katsastus klo 8.00 – 9.30.
Kuljettajakokous klo 9.30
Lähdöt alkavat klo 10 alkaen
Kattomaan voi tulla.
Täytyypi lähtee itekkin kattelemaan paikanpäälle, kun kerrankin tapahtuu tontin reunalla jtn mielenkiintosta
Jospa sitä vaikka tarttuis kamerakin völjyyn.

- Puuhis83
- Tracks
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Otas mönsykin mukaan karkeloihin..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Nyy täytyy erinäisistä syistä jättää honda talliin 

- OffiOsku
- 6WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 550 -11
- Viesti:
Tällä näkymällä menee ittelläkin kattelu linjalle.
-
- Tracks
- Mönkijä:: Japanialaista 1syl Woimaa
- Viesti:
Näpä kirjoitti:Vinski pelkillä takajarruilla sit vaan.![]()
Vakioautoluokka:
- Iniöläiset Saabistit
Pikkuluokka:
- Lapa-Team
- Team Jekkupajero
Isoluokka:
- Offroad Team Kutunjuusto
Mönkijät:
- Kiskomaton Ukkeli I
- Team Myrskylyhty
- Bansku 81
- Puuhis 83
- Mikko Viitanen
- Kiskomaton Ukkeli II
Tollanen lista on täl hetkellä osallistujia. Jussa pistäs ilmo sisään järjestäjälle.
Jeps!
Pitääpä laittaa ilmo menemään ja hätyytellä noita muitakin ilmoittautumaan, jotka on uhkailleet tulla kruisailemaan.
Ihmeen vähän mönkkäreitä ilmoittautunut, vaikka ympäristössä on miljardeittain ajohaluisia kuskeja...

Eipä sekään ol nii helppo toteuttaa kun sarven käsijarru vaikuttaa eteen ja jalkajarru taasen sekä eteen että taakse.Näpä kirjoitti:Vinski pelkillä takajarruilla sit vaan.![]()
Jos tulee ilman jarruja sitten

No täytyy ens viikolla paneutua tohon ongelmaan tarkemmi ja toivotaan et saan mönkijään jarrut kuntoon et pääsee ajeleen.
Mitä jos tuuppaisit ne huomioliivit jonnekin minne aurinko ei paista.Näpä kirjoitti:Lenkki on kuulema 3-4 kilometriä. Rata on helppo, eli ei kannata ottaa ressiä että ei pärjäisi. Mä tuon paikalle huomioliivit kuskeille. Kisanumeron saa paikanpäältä.

Bros. Racing
-
- Tracks
- Viesti:
Kipaseppa Vinski menopelimarketin verkkokauppaan ja tilaa sieltä uusi satula, niin alkaa lyyti kirjoittamaan!
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... SubProduct
Soita vielä sinne ja sano että osat tulee rasinki-käyttöön jos saisit vaikka sponssihinnalla!
Nakkilan suunnalta ilmoittautui tänään pari uutta tyyppiä mönkkäröimään, eli meitähän alkaa olemaan jo aika monta!
Mukaan uusina kisaajina ilmoittautui:
-Jaska V Raptor 700
-Tero B Pomppa DS650
Sen verran vielä lisätietoa tsembaloista, että pelipaikalla on puffetti makkaroineen ja pillimehuineen.
Ja kai sieltä kahviakin löytyy.
Vaikka minulle voitto ei näistäkään tsembaloista ole se pääasia, niin lupaan tarjota kaikille mönkkäriluokassa ajaville kilpakumppaneille joka viidennen kilpailulähdön aikana syödyn makkaran ihan hyvää hyvyyttäni!
Toivoisin myös (näpä), että makkaroita syötäessä noudatettaisiin hyviä pöytätapoja eikä hotkittaisi, vaan nautittaisiin niistä makkaroista niinku vähintään sellainen 4-5 minuuttia/makkara, mielellään jopa kauemmin.
Ruokailun jälkeen olisi myös syytä pitää pieni ruokalepo ennen kuin lähtee ajamaan meikäläisen etumatkaa kiinni ja sittenkin kannattaa ajaa ainakin ensimmäinen tunti hyvin hyvin hiljaa...

http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... SubProduct
Soita vielä sinne ja sano että osat tulee rasinki-käyttöön jos saisit vaikka sponssihinnalla!

Nakkilan suunnalta ilmoittautui tänään pari uutta tyyppiä mönkkäröimään, eli meitähän alkaa olemaan jo aika monta!
Mukaan uusina kisaajina ilmoittautui:
-Jaska V Raptor 700
-Tero B Pomppa DS650
Sen verran vielä lisätietoa tsembaloista, että pelipaikalla on puffetti makkaroineen ja pillimehuineen.

Ja kai sieltä kahviakin löytyy.
Vaikka minulle voitto ei näistäkään tsembaloista ole se pääasia, niin lupaan tarjota kaikille mönkkäriluokassa ajaville kilpakumppaneille joka viidennen kilpailulähdön aikana syödyn makkaran ihan hyvää hyvyyttäni!
Toivoisin myös (näpä), että makkaroita syötäessä noudatettaisiin hyviä pöytätapoja eikä hotkittaisi, vaan nautittaisiin niistä makkaroista niinku vähintään sellainen 4-5 minuuttia/makkara, mielellään jopa kauemmin.
Ruokailun jälkeen olisi myös syytä pitää pieni ruokalepo ennen kuin lähtee ajamaan meikäläisen etumatkaa kiinni ja sittenkin kannattaa ajaa ainakin ensimmäinen tunti hyvin hyvin hiljaa...

UD-79 Mitäs ne huomioliivit haittaa?
Ei ne mulla ainakaan yhtään hidasta ajovauhtia.
Juha ajatteliks ton nyt ihan loppuun. Voi Tuareg reisun putjetti kusahtaa kun paastoon tästä tonne kisaan asti ja sit nautin maggaraa.
Juha ajatteliks ton nyt ihan loppuun. Voi Tuareg reisun putjetti kusahtaa kun paastoon tästä tonne kisaan asti ja sit nautin maggaraa.
- Puuhis83
- Tracks
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Oikein meinasin jo huolestua ja aloin tuos vähän miettimään menovesi puolta.
Matkoihin 60km pelipaikoille. Tankissa vielä menovettä 120-140km ajamiseen.
Sitten ei enää voi ajaa kuin vaan sen n.30 kierrosta (jos 4km pitkä rata). Tarkoittaen 3 min/kierros, ja nopeutta tarviis olla sen 80 km/h. Jos meinaa 90min aikana saada tuon 30 kiekkaa täyteen.
Ehkä mulla riittää polttoaine.
Sikäli mikäli mun helmitaulu on oikein kalibroitu.... 
Sitten ei enää voi ajaa kuin vaan sen n.30 kierrosta (jos 4km pitkä rata). Tarkoittaen 3 min/kierros, ja nopeutta tarviis olla sen 80 km/h. Jos meinaa 90min aikana saada tuon 30 kiekkaa täyteen.
Ehkä mulla riittää polttoaine.

..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
-
- Tracks
- Viesti:
Näpä kirjoitti:UD-79 Mitäs ne huomioliivit haittaa?
Huomioliivit on munkin mielestä ok kamppeet!
Ei ne mun vauhdeissa ainakaan häiritsevästi lepata...
Sulla taitaa olla näpä luetun ymmärtämisessä pikksen ongelmia, tai sitten et oikeen osaa lukee melkeen Rauman murretta...

En luvannut tarjota kuin JOKA VIIDENNEN makkaran, eli sulle joudun tarjoamaan vaan ehkä 5-6 makkaraa.
Jos makkara maksaa vaikka 2€/kpl, niin alle parilla kympillä selvitään joka tapauksessa. Et edes sinä syö puolessatoista tunnissa 50 makkaraa!
Luultavasti teen jopa tiliä tällä systeemillä ainakin sinun osalta...
Olen nimittäin lyönyt toisen kiskomattoman ukkelin kanssa vetoa että jos mä voitan sut, niin Niko on mulle 20€ velkaa...

-
- Tracks
- Viesti:
Puuhis83 kirjoitti:Oikein meinasin jo huolestua ja aloin tuos vähän miettimään menovesi puolta.
Ehkä mulla riittää polttoaine.Sikäli mikäli mun helmitaulu on oikein kalibroitu....
Nou hätä!
Meiltä löytyy varmasti sen verran pentsiiniä, että saat tarvittaessa lisää menovettä kotimatkaa varten.
Jussa eiköhän se oo aivan selvä et voitat mut. On toi takapotku aikast paljon hätäsempi tommoses ajos kun toi meitin nelikko.

Tuskin ne vauhtiin vaikuttaa, mutta en kyllä näe niille tarvettakaan. Taitaa olla itselläni allergia noihin liiveihin.Näpä kirjoitti:UD-79 Mitäs ne huomioliivit haittaa?

Bros. Racing