QSC variaattorin hilppeet
Re: QSC variaattorin hilppeet
Jos tuolta sivulta kattoo:
http://www.quadshopcustoms.com/Can-Am.html
niin sielähän lähtöhinnaksi sanotaan 169$. Mitälie tarkottaa?
Ja tuo perus säädettävä kittikö riittää, ei tartte primary cluchia?
Varmaan nää on jo selvitetty, mutta en pikaisesti löytänyt tarkempia faktoja.
Edittiä: Todellakin tulli vielä päälle, en älynnyt laskea mukaan.
http://www.quadshopcustoms.com/Can-Am.html
niin sielähän lähtöhinnaksi sanotaan 169$. Mitälie tarkottaa?
Ja tuo perus säädettävä kittikö riittää, ei tartte primary cluchia?
Varmaan nää on jo selvitetty, mutta en pikaisesti löytänyt tarkempia faktoja.
Edittiä: Todellakin tulli vielä päälle, en älynnyt laskea mukaan.
Re: QSC variaattorin hilppeet
Katotta sieltä päällimmäisestä ADJUSTABLE KITS osiosta mieluisat kitit.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: QSC variaattorin hilppeet
Juu, säädettävää kittiä ollaan hommaamassa (ainakin itse)... Ja 26" renkaalle tarttee ottaa...
Re: QSC variaattorin hilppeet
Itte oon vähän kahen vaihella säädettävä kitti vai koko kytkin...
Lähinnä mietin, että poistuuko tuo luisto hitaassa ajossa tuolla kitillä... Esim. jos tukkikärryä vetää joskus tai ryömittää kivikossa/ lettojängässä.
koko kytkimellä toi ilmeisesti olis paremmin hanskassa, koska molemat puolet vetää..
paljonko on jo tilaajia? Monelleko tuo rahti jyvittyy jo?
Lähinnä mietin, että poistuuko tuo luisto hitaassa ajossa tuolla kitillä... Esim. jos tukkikärryä vetää joskus tai ryömittää kivikossa/ lettojängässä.
koko kytkimellä toi ilmeisesti olis paremmin hanskassa, koska molemat puolet vetää..
paljonko on jo tilaajia? Monelleko tuo rahti jyvittyy jo?
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: QSC variaattorin hilppeet
Vähän menee nyt sivuraiteille, mutta on tässä ketjussa taidettu tämä tuoda ennenkin esille....
Onko kellään miten kokemuksia CVTECH kytkimestä??? Jotain kestävyys robleemaa tais olla joskus, mutta mitenhän on tilanne tällähetkellä....
teolehtimäki.fi...tuota mainostaa uusimmassa mönkijälehdessä, josko heidän kautta sais tuota kytkintä hommattua ihan Suomesta...?
http://www.teolehtimaki.fi/
QSC-kitti vs CVTECH kytkin.... http://www.youtube.com/watch?v=ArYJbf92V04
Onko kellään miten kokemuksia CVTECH kytkimestä??? Jotain kestävyys robleemaa tais olla joskus, mutta mitenhän on tilanne tällähetkellä....

teolehtimäki.fi...tuota mainostaa uusimmassa mönkijälehdessä, josko heidän kautta sais tuota kytkintä hommattua ihan Suomesta...?
http://www.teolehtimaki.fi/
QSC-kitti vs CVTECH kytkin.... http://www.youtube.com/watch?v=ArYJbf92V04
Re: QSC variaattorin hilppeet
Eikös tuossa linkin keskustelussa mainittu ettei qsc kitti ollut qsc:ltä hommattu tuon koneen setupeilla vaan joltain kaiffarilta... eli ei taida ihan vertailukelpoinen tuo video sinänsä olla?
**PLEASE NOTE** Thank you for AIRDAM but this is NOT a QuadShop Customs Clutch Kit that QSC sells installed in this machine. QSC weights are installed but not an accurate combination of QSC weights for this machine. Airdam and QSC have talked about this. Airdam said he did not purchase the kit from QSC. "Someone gave him the kit." His mistake for not contacting QSC to confirm before comparing in video.
**PLEASE NOTE** Thank you for AIRDAM but this is NOT a QuadShop Customs Clutch Kit that QSC sells installed in this machine. QSC weights are installed but not an accurate combination of QSC weights for this machine. Airdam and QSC have talked about this. Airdam said he did not purchase the kit from QSC. "Someone gave him the kit." His mistake for not contacting QSC to confirm before comparing in video.
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: QSC variaattorin hilppeet
Kattoppas...
.....hyvä että joku on hereillä ollu. Ei tuo video tosiaan ole ihan suoraan vertailu kelpoinen, mutta kyllä koko kytkin oli se sitten qsc, cvtech.....taitaa nuo kitit voittaa jos joku sitä parasta hakee

Re: QSC variaattorin hilppeet
Ei kannattane cvtechiä sotkea näihin juttuihin.
Liian epävarma hankinta, toisilla se pelaa ja lopuilla sitten ei.
Liian epävarma hankinta, toisilla se pelaa ja lopuilla sitten ei.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: QSC variaattorin hilppeet
OK, hienoa kun joku on aisoista perillä....
....heitetään cvtechillä naapurin mummoa ja jatkakee ketjua qsc:llä.

-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 08 Maalis 2012 21:18
- Mönkijä:: 2016 1000xmr
- Paikkakunta: Perniö
Re: QSC variaattorin hilppeet
mä voisin kans ottaa yhen kitin
Re: QSC variaattorin hilppeet
Qsc kimppa tilaajat 2013
tepa :tilaus
IluRi :tilaus
jtapio: mahdollisesti
köessi: mahdollisesti
kane67:tilaus
sudittelia:
Lisää sopii
tepa :tilaus
IluRi :tilaus
jtapio: mahdollisesti
köessi: mahdollisesti
kane67:tilaus
sudittelia:
Lisää sopii

Re: QSC variaattorin hilppeet
STM secondary clutch. They are $540 with engine breaking and $525 without engine breaking.
Tuossa oli vastaus stm kakkosen hinnasta, jos on vielä kiinnostuneita lisää.
Tuossa oli vastaus stm kakkosen hinnasta, jos on vielä kiinnostuneita lisää.
Re: QSC variaattorin hilppeet
Oisko pokella antaa infoa tämmöisen kysymykseen?
STM kakkosesta moottorijarrulla." Onko STM:ssä erilaisia säätöjä eri koneille?"
Eli kyseessä 800 rene QSC kytkimellä,30" kumeilla,sekalaiseen ajoon.
STM kakkosesta moottorijarrulla." Onko STM:ssä erilaisia säätöjä eri koneille?"
Eli kyseessä 800 rene QSC kytkimellä,30" kumeilla,sekalaiseen ajoon.
Re: QSC variaattorin hilppeet
Suora 45 asteen helix ja ilman moottorijarrua, jos saa sanoa.
Moottorijarrullinen helix on todella ärsyttävän tehokas. Ilman jarrua jarruttaa niin kauan kunnes kone menee alle kytkimen tartuntakierrosten, eli siihen mistä se aloittaessa ottaa kiinni.
Edit: Jos ei satukkaan pitämään moottorijarruttomasta, siinä tapauksessa saa minulta todelle edukkaasti jarrullisen nelivitosen.
Moottorijarrullinen helix on todella ärsyttävän tehokas. Ilman jarrua jarruttaa niin kauan kunnes kone menee alle kytkimen tartuntakierrosten, eli siihen mistä se aloittaessa ottaa kiinni.
Edit: Jos ei satukkaan pitämään moottorijarruttomasta, siinä tapauksessa saa minulta todelle edukkaasti jarrullisen nelivitosen.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
- Skifo-79
- 6WD
- Viestit: 320
- Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
- Mönkijä:: Can-Am 650x
- Paikkakunta: Ruokolahti
Re: QSC variaattorin hilppeet
Ilmeisesti tuo renkaan koko on merkittvä tekijä laittaako jarrullisen vai jarruttoman heliksin. Kaverilla 30" renkulat ja juurikaan vakioon ei huomaa eroa, edelliset 27"
Ja oletan että 30" renkaita ei kukaan laita katumönkijään. Kaverille tuli 50/40 EBS helix
Jostain syystä eivät ole saaneet toimimaan tuota STM gen 2 varia tuon Qsc kytkyttimen kanssa. Mutta takaan et hymy on korvissa, jos päivittää koko paketin.
Ja oletan että 30" renkaita ei kukaan laita katumönkijään. Kaverille tuli 50/40 EBS helix
Jostain syystä eivät ole saaneet toimimaan tuota STM gen 2 varia tuon Qsc kytkyttimen kanssa. Mutta takaan et hymy on korvissa, jos päivittää koko paketin.
Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51