Tarttis kans viittiä pistää ilmoo tuleen, sit sen jälkeen voikin kysel et kerkeekö pari

Mulla on vahva tunne että kuljetusmurheita ei ole jos Näpä on Lissulla liikenteessä.Bansku81 kirjoitti:Joo ei kannata Banskuakaan ja prota koittaa saada samaan lauseeseenIlmoittautuminen ei liene iso ongelma, mut se kaluston paikalle laahaaminen voi teettää viel haastetta ku ollaan totuttu siirtämään laitteet paikasta A paikkaan B aina ajamalla
Ei sulla Jussa olisi ehdolla mulle ketään ajoparia tonne? Voisi lähteä jos vaan löytyy parijussa79 kirjoitti:Mulla on vahva tunne että kuljetusmurheita ei ole jos Näpä on Lissulla liikenteessä.Bansku81 kirjoitti:Joo ei kannata Banskuakaan ja prota koittaa saada samaan lauseeseen *hymiö* Ilmoittautuminen ei liene iso ongelma, mut se kaluston paikalle laahaaminen voi teettää viel haastetta ku ollaan totuttu siirtämään laitteet paikasta A paikkaan B aina ajamalla *hymiö*
Lissulla on sen verran iso ahteri, että sinne menee heittämällä pari rossaria ja tarvittaessa vielä hiukan muutakin! *hymiö*
Soitto logistiikkajohtaja Näpälle ja huolet on historiaa. *hymiö*