jiiipee kirjoitti:Olikohan tuossa mönkijä tai jossain muussa lehdessä kesällä juttua 650 outlander mallista, mikä oli modattu suomen ajo olosuhteita ajatellen toimivaksi ja työkamppeeksi. Mahtoikohan olla joku ainut yksilö vai peräti sarjatuotantoa.
Brp:n kanssa yhteis työssä modattu, näin ymmärsin silloin. Liekkö tuo uusi 650 xm r sitten se sarjatuotantoon tuleva versio tästä...?
Onkohan tämä 650 xm r ollut brp:n kiertueella koe ajettavissa jo suomen maalla...Onko joku päässyt testaamaan. Laitelkaahan infoa jos olette päässeet testaamaan?
Mönkijä lehti numerossa 2/2012 oli tuo 650 outti, joka oli yksilö ei sarjatuotanto. Tuo oli normi XT 650 outti jonka maahantuoja oli varustellu paremmin mettään/työkäyttöön sopivaksi.
jiiipee kirjoitti:Olikohan tuossa mönkijä tai jossain muussa lehdessä kesällä juttua 650 outlander mallista, mikä oli modattu suomen ajo olosuhteita ajatellen toimivaksi ja työkamppeeksi. Mahtoikohan olla joku ainut yksilö vai peräti sarjatuotantoa.
Brp:n kanssa yhteis työssä modattu, näin ymmärsin silloin. Liekkö tuo uusi 650 xm r sitten se sarjatuotantoon tuleva versio tästä...?
Onkohan tämä 650 xm r ollut brp:n kiertueella koe ajettavissa jo suomen maalla...Onko joku päässyt testaamaan. Laitelkaahan infoa jos olette päässeet testaamaan?
Täällä olisi kanssa kiinnostusta kuulla kommentteja uudesta 650 xmr:stä. Toimitukset alkaa viikon päästä, liekkö kukaan foorumilta vielä tilannut?
Jenkkifoorumeilta olen XMR:istä lueskellut. Tuntuu olevan rungon repeämisen kanssa ongelmia ja nimenomaan XMR-malleissa variaattoriremmin palamista. Kova oli keskustelu siitä, että XMR on suunnattu kaasu pohjassa ajamiseen. Eli jos ajat estettä vasten ja lähdet grizly-mäiseen tyyliin hissukseen eteenpäin niin alkaa remmi sauhuamaan... Tätä oli sitten perusteltu variaattorin suunnittelulla, eli vakio XMR:ssä vaatii jonkiin verran nopeutta ennen kuin remmi kunnolla on kiinni. Pistää miettimään, että mitenköhän hyvin pelaa aurauskäytössä ilman muutoksia?
Team MönkijäVarikko - 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400 http://www.youtube.com/jabe84
Onkohan kukaan perehtynyt näihin uusien mallien moottoreihin?? Millähän tavalla on tehty tehonlisäys vaikka tuohon 500:n verrattuna vanhempaan 40 heppaiseen?? Onkohan sisukset pistetty kaikki uusiks vai esim vaan hieman säädetty ruiskua ja ohjelmoitu uusiks??
Onkos 2012 ja 2013 mallien 500 outlandereilla mitään eroavaisuuksia? Erottaako näitä mistään ulkoisista teijöistä? Ettei vahingossa hoksahda ylivuotiseen
Käsittääkseni jo 2012 oli viissatasessakin g2-runko ja 3-asentoinen dps sekä 46 hv?
lepanen kirjoitti:Aah, Ok. Muistelin, että uusi malli tuli jo vuosimalliin 2012. Sekoittaa pakkaa kun uusi vuosimalli on markkinoilla jo puolessa välissä vuotta.
Kelkkojen ja mönkijöiden vuosimallit vaihtuu jo syksyllä.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Lauantaina rustailin sähköpostia neljään eri liikkeeseen koskien vaihtotarjousta uuteen 650 mutamalliin. Tähän päivään mennessä (27.2.2013 kello 13:52) ei yhdestäkään liikkeestä ole vastattu tarjouksen tai edes lisätietojen pyytämisen muodossa. Taitaa wanha hondani olla sen verran kiinnostava vaihdokki että myyjä ei vaivaudu edes sormiaan liikuttamaan sähköpostia kirjoittaakseen tänä kaupallisen taantuman aikana.
Ei se välttämättä vaihdokista ole kiinni... Minä kun aikoinaan sähköpostilla kyselin tarjouksia ympäri maata niin kyllä siellä useampi jätti kokonaan vastaamatta, vaikka olin ihan suoralla kaupalla uutta reneä ostamassa. Kauppa käy ilmeisen hyvin, koska kaikkia asiakkaita ei tarvitse huomioida lainkaan.