kastemato kirjoitti:Kyllä sä eron huomaat. Ja mulla se race mode olisi ollu riittävä vielä uudella putkistolla ja ilmanputsarilla. Sillä vakio vaimentimella race mode on varmasti rikkaalla reilusti
täytyy huomena napata päälle ja kokeilla. oon katellu teho putkia va on niin tyyris uutena etten raski vielä laittaa. mut jos jollaki sattuu oleen ni saa tarjota.. onko miten muilla toiminu nämä tai mitään lapsus vikoja näissä... piikit ois kans kova sana saada tohon ku ei kiinnosta ajella ku sutii vaan.. kesää ootellesa ja ut niin hinnnoissaan, onko kukaan koittanu miten pysyy nuo ite porattavat piikit.. meinasin hakea kasan niitä mut rupesin empii..
Ei kai niissä mitään vikoja ole, pirun hyvä peli oli ainakin se mikä mulla oli. Ja niitä putkia kannattaa katsoa jenkeistä, suomessa kaikki on kallista
Edit.
Eiku onhan niissä sitä rele vikaa. Mutta kun vaihtaa ne kaikki kolme heti kunnollisiin niin ei ole ongelmaa. Ne löytyy stongan juuresta etupuolella katteiden alla, eivätkä ole edes kalliita.
Minkälaisia kilometri/tunti määriä on purukka ajellu näillä vehkeillä ilman männän tai nokkaketjun vaihtoo jos nyt puhutaan semmosesta vaihtelevasta tieliikenne käytöstä missä ei siis koko aikaa ajeta kaasu pohjassa?
Montaa tuntia en ookkaa vielä kerinny ajella mut huoltoon täytyy varmaan vehe kiikuttaa ku takarattaasta oisko 5-6 piikkiä poikki ja kytkinkin tuntuu ääntävän kylmänä et jos sais takuuseen menemään ku sitäkin pitäs vielä olla voimassa
Nyt on mysteeri, mönkiä seiso viikon kun lähti vauhtipyörältä pultit irti ja kasasin sen, mut ei pääse ajamaan vika on seuraava, kun laittaa käyntiin ni käy normaalisti ja antaa kaasauttaa parikertaa sitte nappaa vikatilaan että ei anna kierroksia juurikaan, huoltokirjassa ilmaistaan näin. Keltainen merkkivalo vilkkuu, moottori on suoja tilassa (ontuen kotiin) taidan ontua kohta roskiin ton kans jos vielä vastustaa joka ajo kerran jälkee..
Nonii nyt tarviis vähän apuja ku ei menny takaratas takuuseen ni mistä ihmeestä mää löydän kohtuu hintaan toho uuden takarattaan missä on piikkejä 34-35? Ei viittis ostaa alkuperästä ratasta lähelle 100€ kappale hintaa.
Olen tämmöistä mönkijää hiukan kattellut ja kertokaa ammattilaiset vinkkejä mitä näissä käytetyissä kannattaa tarkastaa näissä? Millä kilometreillä koneet on valmiit? Miten TL malli on rajoitettu?
Itse hankin toisen kierroksen iskareita ja holkitin lyhemmäksi. Vaihtoehtoisesti jotkin toiset lyhemmät iskarit. En tiedä onko tullut jotain madalluspalikoita joilla siirretään kiinnityspistettä.
Jossain on näkynyt myös madallusjousia, mutta lyhemmän jousen kanssa tulee ongelmia iskarin ollessa suorana esim hypyssä tai töyssyssä. Jousi saattaa liikahtaa osittain pois "lautaselta"
No ei menny ei.
Kiitoksia vuan.
Vaimollehan tuotos järkeiltiin jotta mie meen sillä töihin jotta
hänelle ja tytöille jää auto päiväksi käyttöön että pääsevät pois täältä syrjäseudulta jos siltä tuntuu.
Inttiaikaan oli meidä luutnantilla tapana kertoa jotta:
Jokaiselta löytyy selitys ja perseikä, se on eri asia jotta kumpi on isompi.