Muutama asia ihmetyttää XT-P:ssä (2013 tl-malli):
- kuuluuko voimansiirron pitää voimakasta ääntä? 40-50 km/h nopeudessa kuuluu voimakas vovvovvovvovv niiden muiden sirinöiden lisäksi?
- onko normaalia, että virtojen katkaisun jälkeen mittarivalot ja takavalot jäävät palamaan arviolta 15 sekunnin ajaksi?
- onko olemassa kiinnikkeitä, joilla tuulilasin saa kiinnitettyä tuohon vaihtuvapaksuiseen tankoon? Myyjän saaman tiedon mukaan koko tanko on vaihdettava (jolloin jo asennetut kahvanlämmittimet menevät hukkaan)
Wouwouwou on ihan normaalia. Ainakin 800 pitää tietyissä nopeuksissa tuollaista mouruamista. Myöskin saattovalot kuuluu asiaan. Tuulilasista en osaa sanoa mitään.
Kiitos. Vielä yksi kysymys: Manuaalin takakannessa (ja muuallakin) lukee "ÄLÄ KOSKAAN AJA TÄLLÄ ARV:LLÄ KESTOPÄÄLLYSTETYLLÄ PINNALLA.". Siis että tieliikennemönkkärillä ei saakaan ajaa maantiellä? Toki sorateitäkin on, mutta ei niitä pitkin joka paikkaan pääse. En muista, että ex-Polariksessa olisi ollut tällaista kieltoa.
Viimeksi muokannut vaughan, 08 Maalis 2013 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.
Soitin myyjälle, joka lupasi selvittää asian maahantuojalta.
Viimeksi muokannut Pappi, 08 Maalis 2013 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Lainaus poistettu. Turhaan lainaa edellistä viestiä kun vastaus on seuraavana.
Tuo älä aja asfaltilla teksti yms on vaan niitä jenkkivaroituksia, jotka suurinpiirtein kieltävät koko laitteen käytön. Monesti nuo samat varoitukset on myös niissä mönkijässä olevissa varoitustarroissa. Älä aja kestopäällysteellä, laitetta ei saa kuljettaa alle 16 v eikä kuljettaa matkustajaa tai esim. peräkärryn max nopeus on 20 km/h.
Mutta lain kannalta noilla ohjeistuksilla ei ole mitään merkitystä. Vain rekisteriotteeseen merkityt tiedot ja tietysti laissa lukeva teksti on merkitsevää. Valmistaja vaan haluaa välttää, ettei kukaan (yleensä rapakon takana) lähde oikeudessa taistelemaan jos jotain sattuu.
Ja kyllä mönkijä normaalin asfalttiajon kestää. Toki joku kuminpoltto tai muu pelleily sitten voi jo ollakin mönkijälle haitallista.
Edit. Toki ihan mielenkiintoista kuulla, mitä maahantuoja sanoo.
Juu, renkaathan näissä on e-leimalla eli tieliikennehyväksytyt vaikkei se kait vastaavasta mallista ilman leimaa eroakkaan?!
Älä aja nelivetopäällä kestopinnalla koska pitkittäistä tasauspyörästöä ei ole, eikä tosin takanakaan ja sen kyllä huomaa katugummeilla
Tekniikan äänet on mitä on, itse tykkään ajella earit korvissa (piilteeman kypärä). Bluetooth hf sarja on ja siinä riittää volume että hyvin voi turinoida ajossa vaikka earit korvissa...
Jos Hondan perämurikka hajoaa 14 kiloon, niin sitten on valuvika... voi kyynel... Suomi, ota järki käteen ! Ja tämä oli tonnisonnitopikki...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Tuo sama 14 kg muuten kerrotaan myös XT-P:n suurimmaksi aisapainoksi. Perävaunun paino saa olla 135 kg. Taitaa telikärry painaa tyhjänäkin tuon verran...
Toisten käyttäjien toivomuksesta tonikin puhaltelee röökinsavut pois keuhkoistaan, laittaa amerikkalaiset naulat naulapussiin ja jatkamme sulavasointuista keskustelua otsakkeen aiheesta. Kiitos ja mukavaa perjantai illan jatkoa.
Tuli sitte hajettua cana kotiin pienen tauon jälkeen ja voi mahoton mikä kone tuo tonni sonni on Ja itse itselleni vastaten tuskin vie yhtään enempää kuin 800cc kun tunnin ajelin ja pari pykälää mittari tippui! g2 runko vaikuttaa mukavalle ja ei tarvetta ainakaan heti mihinkään kallistuksen vakaajan poistoon/ohennukseen ja etu lukko verrattuna -09 malliin on todella paljon parempi.