Olisi sangen mielenkiintoista tietää mikä on polariksen selitys tuolle ratkaisulle että etunen kiertää hitaampaa. Kerta laittavat telasarjaansakin isomman vetoyörän eteen tasatakseen eron niin ei ymmärrä miksi ne renkaat ei voi pyöriä samaa nopeutta. UGH! Ja ei muuta kärry perään ja taasen kokeileen se on moro.
Joo, Janishell, sittenkun lähdetään videon kuvailemissa olosuhteissa ja noilla renkailla rypemään kuvanmukaisissa lumiolosuhteissa! Loppupeleissä ihmetellään kun vetarit ovat niin heikkoa kamaa ja muutenkin voimansiirto ei kestä???
Tiedoksi vaan, että kun moisiin olosuhteisiin lähdetään; kelkka on keksitty.
No, joo, mainosmiesten tuotettahan tuo video kaikessa älyttömyydessään on.
Muuten vuosia olen pärjäillyt Polariksen alkuperäisillä renkailla, eturenkaat kuluvat hivenen nopeammin kuin takarenkaat. Eturenkaat kestävät tuommoiset 7000km ja takarenkaat 10 000km.
Niin ja laitehan on Polaris Sportsman 500 HO T3 ja käyttö puhtaasti työkäyttöä.
Sittenkun pitää lähteä kauppaan ja hankinnoille, kulkuneuvoni on vanharouva MB-609 L Kasten -95.
zwäng kirjoitti:Olisi sangen mielenkiintoista tietää mikä on polariksen selitys tuolle ratkaisulle että etunen kiertää hitaampaa. Kerta laittavat telasarjaansakin isomman vetoyörän eteen tasatakseen eron niin ei ymmärrä miksi ne renkaat ei voi pyöriä samaa nopeutta. UGH! Ja ei muuta kärry perään ja taasen kokeileen se on moro.
Taitaa liittyä tuohon automaatti nelivedon toimintaan.
Tuo on kylläkin aivan normaalilla perunalla kuvattu ja useasti täällä nähty pätkä, mutta aika nopeaa se kytkee.
Paljonkos se tarkalleen oli takapyörien lyötävä tyhjää ennen kuin kytkeytyy etuset mukaan, jostakin muistelisin että 1/8 kierrosta?
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
moilanen kirjoitti:Joo, Janishell, sittenkun lähdetään videon kuvailemissa olosuhteissa ja noilla renkailla rypemään kuvanmukaisissa lumiolosuhteissa! Loppupeleissä ihmetellään kun vetarit ovat niin heikkoa kamaa ja muutenkin voimansiirto ei kestä???
Tiedoksi vaan, että kun moisiin olosuhteisiin lähdetään; kelkka on keksitty.
No, joo, mainosmiesten tuotettahan tuo video kaikessa älyttömyydessään on.
Muuten vuosia olen pärjäillyt Polariksen alkuperäisillä renkailla, eturenkaat kuluvat hivenen nopeammin kuin takarenkaat. Eturenkaat kestävät tuommoiset 7000km ja takarenkaat 10 000km.
Niin ja laitehan on Polaris Sportsman 500 HO T3 ja käyttö puhtaasti työkäyttöä.
Sittenkun pitää lähteä kauppaan ja hankinnoille, kulkuneuvoni on vanharouva MB-609 L Kasten -95.
No ei ole viel vetarit hajonut noilla Zilla 28" renkailla 50h ajolla, koputtaa puuta
Vakio 25" kendoilla ei tänä talvena olis ollut todellakaan asiaa mettään.
Omassa 500, 09 pollessa mittarissa reilut 20 000 km ja tunteja reilut 750.. ja hyvin pelaa, tehty hommia ja vähän huviajoakin löytyy kilometreistä. Mutta pää sääntöisesti työ käytössä ollut.
Onko muilla ollu -13 ruiskussa semmosia ongelmia että perä kolisee kun käytttää takajarrua sekä aina kun lähtee liikkelle? Ja sitte toi pakki menee huonosti päälle?
Kyllä meikälläkin joku kolahtelee siellä kun liikkeelle lähtee ja silloin harvoin kun jarrua käytän
Itse kysyn huoltojen hinnoista.. Paljonko on 25h (eikös se ole ensimmäinen?) huolto maksanut ? Tottakai riippuu paikasta, renkaan paineista ja auringosta että paljonko, mutta noin suunnilleen?
122€ taisi olla mun 25h huolto. Koneeseen öljyt ja suodatin ja etuperään uudet öljyt. Sama kolina mullakin tulee jos pysähdyt ja lähdet liikkeelle. Varmaan tyyppikolinaa.........