ketjun kiristäminen

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
AMS
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 06 Syys 2005 17:15

ketjun kiristäminen

Viesti Kirjoittaja AMS »

mikähän meni mönkään?? kun ei ketjun kiristäminen onnistu... ohjekirjan mukaan tein mutta ei liiku kumpaankaan suuntaan, syksyllä viimeksi säädetty ja toimi normaalisti.

Elikkäs KXR250 on kyseessä
harrik
4WD
Viestit: 231
Liittynyt: 24 Elo 2005 13:29
Paikkakunta: lempäälä

Viesti Kirjoittaja harrik »

Eli löysäsit 3 ruuvia mistä 1 pienin on hankalassa paikassa :!:
Sit jotain piikkiä rattaan reiän väliin ja vedit takaritsistä taakseppäin :?:
Juuri kiristin viimeviikolla ja onnas,vaikka olen todella rookie näitten moottorihärvelin kanssa :oops:
AMS
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 06 Syys 2005 17:15

Viesti Kirjoittaja AMS »

kyllä.. juurikin näin tein.. ja ei liiku mihinkään. kymcon työkalupakin standardphillipsi jo väänty.
eli vaihdoin eteen pienemmän rattaan ja nyt on löysää Reilusti, jotenkii vaan jumiutunu talven aikana, edellinen vaihto menny ns. käsille?
AMS
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 06 Syys 2005 17:15

Viesti Kirjoittaja AMS »

Lähti auki kun porukalla väännettiin, oli hapettunu? melko tiukkaan, kuulemma jarrupöly vielä pahentaa asiata
Avatar
mikkokh
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Touko 2006 19:13
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja mikkokh »

AMS kirjoitti:Lähti auki kun porukalla väännettiin, oli hapettunu? melko tiukkaan, kuulemma jarrupöly vielä pahentaa asiata
Kannattaa varmaan pistää CRC:tä tai jotakin tulevaisuutta ajatellen...
Anti Spam - Koska me kaikki "rakastamme" spammia...
AMS
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 06 Syys 2005 17:15

Viesti Kirjoittaja AMS »

aineet laitettu väliin on, joutu maalaamaan perämötikän, kun meni vähän pinta ruvelle :x

kiukulla kun tekkee...
Avatar
mikkokh
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Touko 2006 19:13
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja mikkokh »

harrik kirjoitti:...
Sit jotain piikkiä rattaan reiän väliin ja vedit takaritsistä taakseppäin :?:
...
Mun taktiikkani ainakin tämän E-Tonin kanssa on ollut, että etupään seisontajarru päällä, ja peräpään pyöristä kiskaisee vähän taka-ylös päin kun on itse takana niin siirtyy ja ei tarvi rattaasta vetää ja työkaluja taittaa...

Itse opittu taktiikka kyllä... ohjeet ei kummoiset tuos mönkkäris - paljon itse opittua. En tiedä onnaako tuossakin koneessa, vai onko liian iso ja raskas. Pari sataa kiloahan se painaa, mutta painaa E-tonkin 175kg.

AMS kirjoitti:aineet laitettu väliin on, joutu maalaamaan perämötikän, kun meni vähän pinta ruvelle Mad

kiukulla kun tekkee...
Todella rasittava sattuma, mutta onneksi ei tapahtunut pahemmin - ja nytpä on sitten takapään maalit ainakin kunnossa ettei ruoste hukkaa vaikka ennestään olisi ollut vikoja.


Sain vähän korjata tämän Quoteni nimimerkkejä, anteeksi virheeni...
Anti Spam - Koska me kaikki "rakastamme" spammia...
Vastaa Viestiin