Mikä mönkijä! Siis mopo mönkijä
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Jos oikein pinnistän, niin tasauspyörästöä ei ole kuin Polariksen Turf-malleissa. Ja ihan varma en ole, onko se oikea tasauspyörästö vai jokin yhden pyörän vetosysteemi. Haetaan räjäytyskuvat jostain, niin saadaan tähänkin selvyys.
Muutoin kyllä se on Kempin lukko kaikissa koneissa takana. Oli Sitten erillisjousitettu tai jäykällä perällä.
Muutoin kyllä se on Kempin lukko kaikissa koneissa takana. Oli Sitten erillisjousitettu tai jäykällä perällä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Kuvia, en ole koskaan nähnyt, mutta olen kyllä ajanut ja testannut asian ja yhden pyörän vetosysteemiväitöksistä huolimatta, kyllä se Turf on ihan oikea tasauspyörästö, toimiikin loistavasti.Roosa999 kirjoitti:Jos oikein pinnistän, niin tasauspyörästöä ei ole kuin Polariksen Turf-malleissa. Ja ihan varma en ole, onko se oikea tasauspyörästö vai jokin yhden pyörän vetosysteemi. Haetaan räjäytyskuvat jostain, niin saadaan tähänkin selvyys.
Muutoin kyllä se on Kempin lukko kaikissa koneissa takana. Oli Sitten erillisjousitettu tai jäykällä perällä.

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
- Morzo
- 4WD
- Viestit: 170
- Liittynyt: 19 Tammi 2006 18:24
- Paikkakunta: Alavieska Mönkky: AIE 4-Cross 70cc
Tänään päästiin testaamaan kaverin kanssa Keeway ATV 50 vs. AIE 4-Cross 50cc. Nyt kun on ite saanut testata Keewayta, niin täytyy sanoa että oma AIE on parempi. Jonka kaverikin kyllä totesi. Ensin ajettiin off-roadia, ja Keeway soritti sen ihan samallalailla kuin AIE. Plussaa Keewaylle siitä että on hieman äkäsempi kiihtymään kuin AIE. Sitten lähdettiin asfaltille, elikkä viivalle. Lähtö oli kummallakin samanlainen, kuitenkin loppua kohden AIE meni hieman ripeämmin. Keeway kulki asfaltin pätkän 37km/h ja AIE 42km/h..
Asfaltti ajoominaisuudet on Keewayssa AIEen verrattuna surkeat. Keewayssa ohjaus on niin nopea että ei meinaa suoraan ajo onnistua.. Keewayn vakio 10-tuumaiset vanteet, ja matala profiilikuket on AIEn vakio kumeja/vanteita paljon näyttävämmät, eli sellaset pitää omaan AIEen hankkia.
Ja AIE on Keewayta paljon suurempi. Jos aikoo mönkkärillä tyttöystävää kuskata, niin AIE sopii hommaan paremmin kuin Keeway. Kokeiltiin ajaa Keewaylla kahdestaan, niin piti kuskin jalat pistää etulokareiden päälle ennenkuin kaksi mahtui kyytiin.. Ei Keewayta olekkaan kyllä tarkoitettu kahdelle.
Keewayssa oli 100 kertaa paremmat ajovalot kuin AIEssa, ja Keewayssa oli myös polttoainemittari.
Ne jotka meinaa Keewayn ostaa, niin suosittelisin ennemmin AIEa.
Asfaltti ajoominaisuudet on Keewayssa AIEen verrattuna surkeat. Keewayssa ohjaus on niin nopea että ei meinaa suoraan ajo onnistua.. Keewayn vakio 10-tuumaiset vanteet, ja matala profiilikuket on AIEn vakio kumeja/vanteita paljon näyttävämmät, eli sellaset pitää omaan AIEen hankkia.
Ja AIE on Keewayta paljon suurempi. Jos aikoo mönkkärillä tyttöystävää kuskata, niin AIE sopii hommaan paremmin kuin Keeway. Kokeiltiin ajaa Keewaylla kahdestaan, niin piti kuskin jalat pistää etulokareiden päälle ennenkuin kaksi mahtui kyytiin.. Ei Keewayta olekkaan kyllä tarkoitettu kahdelle.
Keewayssa oli 100 kertaa paremmat ajovalot kuin AIEssa, ja Keewayssa oli myös polttoainemittari.
Ne jotka meinaa Keewayn ostaa, niin suosittelisin ennemmin AIEa.