Mikäli tuossa kamppeessa on oikeasti nopea etulukko, pesee se ainakin nelivedon osalta polariksen. Polttoaineenkulutuskaan tuskin on isompi kuin tuon pollen superjanoisen ja lussun 800 kuutioisen malmikasan..
Muutoin, mitä 6 pyöräisen kankeuteen tulee niin tasan samat metsäreitit ja -pujottelut on tullut ajettua Bossilla kuin Grizzlylläkin. (Vaikka Bossin kääntösäde onkin samaa luokkaa tai jopa hivenen isompi kuin Peugeot 306:n)
Työhommissa massasta on ainoastaan hyötyä, huviajelut sitten erikseen.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Markkinoinnin perusteita.
Vol. 1.
Tuote on kiinnostava, tarpeen täyttävä, ja kokeilen.
Vol 2.
Tuote toimii, mutta en usko vielä, koska tässä on jokin koukku kuitenkin.
Vol 3.
R/D on tehnyt näköjään tehtävänsä, jälkimarkkinointi toimii, ja vara/huolto-osia saa, ja jälleenmyyntihinta on kohdallaan.
Voin siis hankkia saman uudestaankin.
Olen siis nyt asiakas.
motocoyote kirjoitti:Mikäli tuossa kamppeessa on oikeasti nopea etulukko, pesee se ainakin nelivedon osalta polariksen. Polttoaineenkulutuskaan tuskin on isompi kuin tuon pollen superjanoisen ja lussun 800 kuutioisen malmikasan..
Muutoin, mitä 6 pyöräisen kankeuteen tulee niin tasan samat metsäreitit ja -pujottelut on tullut ajettua Bossilla kuin Grizzlylläkin. (Vaikka Bossin kääntösäde onkin samaa luokkaa tai jopa hivenen isompi kuin Peugeot 306:n)
Työhommissa massasta on ainoastaan hyötyä, huviajelut sitten erikseen.
On QE etulukko koskapa kyseessä Outlander 6x6 1000 XT eli DPS eli se kolmiasentoinen tehostin vakiona ja se on aina "pari" nopean etulukon kanssa, niin ja kääntösäde on aika hyvä ja pienempi kuin vastaavan toisen tuotteen joka on ihan kelpo peli ei siinä mitään Toki testattu täys lasti päällä mutta niinhän noilla monesti ajellaan... Syssyllä pääsee kokeileen kunhan kauppiaille tulee pelit ja vehkeet paikalle
jänkhä kirjoitti:Tullappa tämä häkkyrä keltanen kilpi persuksissa, niin vois joutua jopa kaupoille.
Sieltähän se vastaus löytyy edelliseltä sivulta
Nöösipoika kirjoitti:
atv mies kirjoitti:Tässä olis seuraavaksi mönkkäriksi oikein soiva peli. Vielä kun hidas puoli olisi oikeasti hidas ja mahdollisesti keltaisen kilvenkin persaukseen saisi niin avot. Ja kaiken kukkuraksi kehitetty 10 kilometrin päästä nykyisestä asuinpaikasta Valmistaisivat vielä Rovaniemellä, niin ei olisi pitkä matka työntää tietäjien luokse, että miksi tää lopetti kulkemisen
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
motocoyote kirjoitti:Kovin näyttää tönköltä tuonkin peräpää..
Noh, halvallahan noita saa pumppuja joilla saa tönköstä erillisjousitetun...
Ei oo kovin tönkkö se peräpää ja kallistuksen vakaajankin saa irroitettua helposti josko oikein haluaa, QR Sway Bar eli quick release systeemi..... Aika hyvä muuten..
Jos keskimmäisen akselin ajaa 20 sentin harkon päälle, säilyttävätkö muut renkaat maakosketuksen?
Vai onko niinku Bossissa vakiona että takimmainen rengas nousee 5 senttiä ilmaan yllä kuvatussa tilanteessa?
Paljonko on lavan kantavuus?
Kallistuksenvakaajahan sinänsä on maastomönkijässä turhanpäiväisistä turhanpäiväisin keksintö, joten sen kiinnitykselle on mun mielestä yks hailee, kunhan sen saa irti. Kokonaan.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
motocoyote kirjoitti:Jos keskimmäisen akselin ajaa 20 sentin harkon päälle, säilyttävätkö muut renkaat maakosketuksen?
Vai onko niinku Bossissa vakiona että takimmainen rengas nousee 5 senttiä ilmaan yllä kuvatussa tilanteessa?
Paljonko on lavan kantavuus?
Kallistuksenvakaajahan sinänsä on maastomönkijässä turhanpäiväisistä turhanpäiväisin keksintö, joten sen kiinnitykselle on mun mielestä yks hailee, kunhan sen saa irti. Kokonaan.
- Tarkalleen ottaen tuo 20 cm on varmaan aika lähellä varsinkin jos vakaaja on "irti" asennossa, tarkkaa mittaa on vaikea sanoa
- Kantavuus 372 kg ja menee siten että matsattu T3 luokkaan eli kokonaispaino pitää olla tietyissä rajoissa, lava on ns. kaksikerroksinen ja eristetty välikannella jonka saa toki poiskin. Lisäksi alemmalle tasolle saa sellaisen Utility boxin joka kooltaan 72 L
- Vakaajan saa irti ns. sekunneissa tai sitten paikoilleen, sellainen lukittava linkkusydeemi tavallaan. Kyllä se on ihan jees josko paljon kuormaa ja esim viistoon rinteeseen työntää....
Tää laite olisi mukava saada vertailuun vastaavan polaris tuotteen kanssa, ilman kummankaan merkin laseja . Eli vetotestiä, erilaiset maastot, pehmeät yms yms.. Tietenkin samanlaisia renkaita käyttäen. Kyllähän tuo on aika panssarivaunun näköinen , tuollaista olisi mukava päästä kokeilemaan askolaan metsiin+kallioille
Onhan tuossa "hivenen" hintaeroa polleen. Toisaalta isompi pata, ohjaustehostin ja ei niin "museoajoneuvomainen" muotoilu saattavat hyvinkin olla ne riittävät speksit laitteen hankintaan jollakullla paksun lompakon omaavalla alan harrastajalla. Kerrassaan hienoa nähdä että alati kuumenevan utv laitteiden tehokisailun lomassa valmistajalla riittää mielenkiintoa myöskin työkäyttöä kohtaan laitteiden kehittelyn muodossa. Ja hei, JOUTSENLIPPUTUOTE MADE IN FINLAND