Vääpeli kirjoitti:
Niin kuin Harrik tuossa toteaa,kun ei kaikkia tiedä eikä tunne,olisiko
hölmö ajatus,noin tunnistusta varten jos kukin nikkaroisi "rekkarin".
"Rekkari" olisi vapaamuotoinen,hulppea kilpi vaikka mönkän etupäässä.
Kilvessä olisi foorumilaisen käyttäjätunnus,kuten esim. Roosa 99,Harrik
ja niin edelleen...Olisi mukava morjestaa tien päällä foorumista tuttuja.
Kukin voisi käyttää mielikuvitusta omaan kilpeensä mielin määrin ja vaikka kisailla komeimmasta kilvestä....hupia sekin
Mun mielestä kyl ideana ihan toimiva ja mukava. Mitä poliisit mahtaa sanoa? Ei kai ne siitä mitään ihmeellistä?
Hymyilyttää jo etukäteen mutta kun haluatte tunnistaa toisenne ja muutenkin kun olemmehan me vielä lapsia kaikki niin tässä
teille oikea osoite tunnistus kylttien tilaamiseen.
no höh, itse olin kyllä aidosti kiinnostunut ja jopa innostunut asiasta. Enhän mie moista kilpeä jatkuvasti pitäisi, mutta noissa tapaamis-ajoissa olisi suorastaan loistava idea.
Antheksi jos ulosantini oli kömpelö, ei sen takia kannata mököttää.
melda kirjoitti:mitä sanookin heti aletaan jotain paskaa vääntämään kyseisestä asiasta. mahtava foorumi
Kyllä minäkin ehdotin tuota ihan tosissani vaihtoehdoksi, vaikkakin tuo nettiosoite jo vähän hymyilyttää.
Etkä takuulla voi väittää ettei kyltti ole asiallinen?
veli-pekka kirjoitti:no höh, itse olin kyllä aidosti kiinnostunut ja jopa innostunut asiasta. Enhän mie moista kilpeä jatkuvasti pitäisi, mutta noissa tapaamis-ajoissa olisi suorastaan loistava idea.
Antheksi jos ulosantini oli kömpelö, ei sen takia kannata mököttää.
t.veli-pekka
Ei oo sunkaan vika eikä kenekään muun. vaan niin perhanan huono päivä kun kipeenä yms.