
Tottahan tuohon liittyisi vaikka ja millasia niksejä yms joita olisi hyvä tietää,koitan etsiskellä niitä ja tottahan niitä tärkeimpiä tännekkin saa kertoa. Mieltä askarruttavin näin alkuun on semmonen että ensi ajossa kun lämpöiseksi sai ajeltua niin luultavasti huohottimesta puski melko hyvin öljyä markille, laitoin ylitäytön syyksi mutta 2h prääsöötä lisää niin kone alkaakin olemaan jo alamerkissä

-07 trx 450 ja pitäs olla 40h takana,tosin nättääkin jopa siltä

Edit: Letku jota kyselen lähteekin sylinterin alaosasta,huohotin meni ilmanputsarile kuten kuuluikin,veikkaampa että toi kuuluisi jonnekkin?? ja sen kun laittaisi äkkiä kiinni niin joltain kalliilta säästyttäisiin ja öljyn katoaminen loppuisi??