Can-Am DS450
Re: Can-Am DS450
Joo..elikkä se klassinen selitys. 

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Dodiin spaceriä, madallus palikkaa etteen ja taakke tiluiltu.
Kyl vähä tarrasarja viel vähä himottas ja orkkis vilkut on kyl aika mohlot.
Kyl vähä tarrasarja viel vähä himottas ja orkkis vilkut on kyl aika mohlot.
Siitä se alakaa, varohan ettei vie muassaan. 

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Mistäköhä löytääs erukkaasti powercommander 5 ja autotunen??
Yhdestä paikkaa ebayssä kysäsin, tokaisi jotta Suomi luokitellaan "harmaaksi" alueeksi ja ei voi lähettää tänne. :/
Yhdestä paikkaa ebayssä kysäsin, tokaisi jotta Suomi luokitellaan "harmaaksi" alueeksi ja ei voi lähettää tänne. :/

Oisit vastannut, että ollaan ruattin naapureita ja kaukana "harmaasta".

No juu vähän pisti ihmetyttää. 

katellut tuossa tieliikenne peliä ja nämä Ds:t vaikuttais järkevimmältä vaihtoehdolta käytetyistä. mitä kannattaa tarkistaa käytetystä?
nyt mulla on ltr johon olen ollut todella tyytyväinen, tulenko pettymään vai ihastumaan?
nyt mulla on ltr johon olen ollut todella tyytyväinen, tulenko pettymään vai ihastumaan?
-
- Noppeli
- Mönkijä:: can am ds 450x tl
Oma toiminu moitteetta muutaman vuoden verran. Huollot kun tehty niin ei pitäisi mitään erikoisempaa olla. ps.saattas oma olla kaupan.jukkis. kirjoitti:katellut tuossa tieliikenne peliä ja nämä Ds:t vaikuttais järkevimmältä vaihtoehdolta käytetyistä. mitä kannattaa tarkistaa käytetystä?
Uudenmaan Mönkijät ry
No eiku Deeässää alle.
hinta/laatusuhde kohdallaan.
Itellä ollu pari kk ja hyvin tuntuis pelittävän.
Suzukiin verrattuna hieman korkeampi ja kapeampi mutta niihin löytyy lääkkeet, satulassa on hyvä liikkua.
Ite oon 190cm 115kg hienosti jaksaa vetää ja ajoasennolta ihan ok.
Vanhassa mönkijä lehdessä on hyvä juttu TL Dssästä.
Sekä myös 450 crossimönkiöiden testiä.
Ps sori nopea kännyllä toimitettu selostus.

Itellä ollu pari kk ja hyvin tuntuis pelittävän.
Suzukiin verrattuna hieman korkeampi ja kapeampi mutta niihin löytyy lääkkeet, satulassa on hyvä liikkua.
Ite oon 190cm 115kg hienosti jaksaa vetää ja ajoasennolta ihan ok.
Vanhassa mönkijä lehdessä on hyvä juttu TL Dssästä.
Sekä myös 450 crossimönkiöiden testiä.
Ps sori nopea kännyllä toimitettu selostus.
joo kyllä nämä vaikuttais olevan melko edullisia kun vertaa muihin ei kiinalaisiin. (Lasken polariksen crossit samaan sarjaan kiinalaisten kanssa)
mahoton kuume ois saada tl Ds alle. pitäis vaan saada harrasteauto ensin myydyksi.
kesälomakin alkais huomenna.
laita mik75 vaikka yv:llä tietoa kamppeesta ja hinta niin kahtotaan sitten. on jo katottuna yks peli joka ois ihtelle mieleen mutta voihan sitä aina tarjota.
mahoton kuume ois saada tl Ds alle. pitäis vaan saada harrasteauto ensin myydyksi.
kesälomakin alkais huomenna.
laita mik75 vaikka yv:llä tietoa kamppeesta ja hinta niin kahtotaan sitten. on jo katottuna yks peli joka ois ihtelle mieleen mutta voihan sitä aina tarjota.
kadet89 kirjoitti:Dodiin spaceriä, madallus palikkaa etteen ja taakke tiluiltu.
mistä tilailit madallus palikat? kuvia kiitos.
Deeässään ei ollut mitään nopeaa halpaa madallus sarjaa. :/
Ainoastaan säädettävän takalinkun löysin, mutta nyt en löydä sitä sivua missä se oli myynnissä.
Löeffillä (Saksa) oli madaltavaa jousi sarjaa tyrkyllä johonkin 300-400e kieppeillä.
Toinen olis lyhyemmät kepit jostain (nettivaraosa 600-700e).
Itselle tuntuis piisaavan 90 mm levitys taakse. (en käy montulla hyppimässä)
Ja SUOSITTTELEN powercommanderi 5 ja autotune!
Melkosen rikkaalla tuntuu käyvän vakiona, varsinkin siinä 6000-7000 kieppeillä! -30% ottanu bensaa pois.
Ja heittäkää se pinkwire Mode pois.
Team Laineella oli sillon halvimmalla. Tosin pari vko kesti tulla kun joutu valmistajalta tilaamaan.
Ja sori taas nopee känny selkkaus.
Ainoastaan säädettävän takalinkun löysin, mutta nyt en löydä sitä sivua missä se oli myynnissä.
Löeffillä (Saksa) oli madaltavaa jousi sarjaa tyrkyllä johonkin 300-400e kieppeillä.
Toinen olis lyhyemmät kepit jostain (nettivaraosa 600-700e).
Itselle tuntuis piisaavan 90 mm levitys taakse. (en käy montulla hyppimässä)
Ja SUOSITTTELEN powercommanderi 5 ja autotune!
Melkosen rikkaalla tuntuu käyvän vakiona, varsinkin siinä 6000-7000 kieppeillä! -30% ottanu bensaa pois.
Ja heittäkää se pinkwire Mode pois.
Team Laineella oli sillon halvimmalla. Tosin pari vko kesti tulla kun joutu valmistajalta tilaamaan.
Ja sori taas nopee känny selkkaus.
ite löysin eilen tuommosen.
http://www.odtec.be/fiche.php?lg=uk&sea ... ge=&id=999
täytyy varmaan tehdä ite kun en maksa nuin paljoa tuosta.
http://www.odtec.be/fiche.php?lg=uk&sea ... ge=&id=999
täytyy varmaan tehdä ite kun en maksa nuin paljoa tuosta.

tämmönen tuli sitten ostettua. viikon oontuota testaillut ja ihan ok peliltä tuntuu, suska tuntui kyllä helpommalta käsitellä mutta sitä kun ei oikein tunnu kilvellisenä olevan niin tähän päädyin.
vähän tässä on jo palikkaakin kiinni.

ja katu renkaat tuli ostettua kun ei vihti nuita nappuloita kadulla tuhota.

Nätin laitteen laitoit.
Minkä kokoiset noip kumit on?
Itellä on korkeammalla profiililla.
Vois sopia matalammat paremmin.
Minkä kokoiset noip kumit on?
Itellä on korkeammalla profiililla.
Vois sopia matalammat paremmin.