Teoriassa juu mutta kun näkee millainen kompleksi on se rataspaketti mistä veto lähtee eteenpäin niin ei ole niin helppo homma. Ja jos muuttaa akselien rattaita niin tars muuttaa sitten kaikille akseleille että renkaat pyörisivät samaa vauhtia. 2013 tuli high torque vaihteistot lisävarustelistalle. Jos en väärin muista niin vakiolaatikko on 6,2 ja hidaslaatikko on 8,4. Sillä tippuu huiput 35km/h ---> 18km/h. Sillä pääsisi sitten pidempään ajelemaan maastossakin isolla puolella. On vaan niin kallis laatikko ettei kannata vanhaan vehkeeseen vaihtaa.motocoyote kirjoitti:Argossa käsittääkseni on ketjuvälitys moottorilta akseleille, oisko siihen mahdollista laittaa pykälää-kahta pienempää vetävää ratasta jotta välitykset sattuis paremmin kohdalleen?
Marko