Honda TRX500FE Vaiko sittenkin FA ?????

Keskustelua Honda mönkijöistä.
junnu
4WD
Mönkijä:: Honda

Honda TRX500FE Vaiko sittenkin FA ?????

Viesti Kirjoittaja junnu »

Olen totettamassa jo pikään haaveissa olleen mönkijä hankinnan. Oisin hankkimassa tollasta 500FE mallista mönkkäriä, ja ois vähän kysyttävää.
:?: Eli uutta olisin ostamassa joten tuossahan on jonkinlainen etulukko vai olenko väärässä?
Ja onko kokemuksia kyseisestä laitteesta negatiivisiä/positiivisiä???
Pitäisi ilmeisesti olla aika "järkipeli".

P.S On hienoa että on täällainenkin foorumi olemassa!! :D :D
Viimeksi muokannut junnu, 14 Kesä 2006 08:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honta 500 FE
webbert
PeltiHalliKreivi

Viesti Kirjoittaja webbert »

Lukkoko, hondassako, eikäkö.

Muuten varmasti mainio hankinta kestävyytensä ja takuunsa puolesta. Sen mitä olen tuollaisella ajanut niin aika tasapainoinen menijä.

Ostat sen vielä ilman renkaita ja vanteita niin saat hyvityshinnalla Roosalta isot renkaat+vanteet alle. Helposti kitisevät kyllä liikkeessä ettei myydä ilman renkaita mutta pari askelta ulko-oven suuntaan kääntää ajatukset.
junnu
4WD

Mitä toi tarkottaa???
Suretrak-etperä. Automaattisesti toimiva, mekaaninen etutasauspyörästö. :roll:
Honta 500 FE
iippo
4WD

Viesti Kirjoittaja iippo »

junnu kirjoitti:Mitä toi tarkottaa???
Suretrak-etperä. Automaattisesti toimiva, mekaaninen etutasauspyörästö. :roll:
Samaa minäkin olen ihmetellyt tuosta Hondan esitteestä. Eli etuperähän kaikissa on mekaaninen, mutta meinaako tuo lukkoa? Olen koittanut hakea asiaan vastausta mutta mistään en ole sitä saanut.
Villekilleri
4WD

Viesti Kirjoittaja Villekilleri »

siellä ei ole mitään lukkoa, toinen etupyörä ilmassa=takaveto. 2006 malleissa on limited-slip differential, 2007 malleissa on torque-sensitive differential... todennäköisesti vain eri nimi hondan tuntien :)
junnu
4WD

No niin, kävin koittamassa huvikseen 500FA mallia!!!???!!!
On aikas mukavan oloinen laatikko tuossa vehkeessä:
Onkohan tuo FE:n laatikko sitten jollain tavalla huono?
Väittivät että ajaminen Fe:llä on todella tökkivää jos esim. hupiajelua/ muutenvaan revittelyä harrastaa?!
Onko kokemuksia??
Honta 500 FE
Don Padre
6WD

Viesti Kirjoittaja Don Padre »

En osaa sanoa FE:n laatikosta mitään, mutta jos on yhtään hyötykäyttöä tuolle vehkeelle, niin FA on aivan helmi. Kannattaa siis harkita vakavasti kumman otat. Itselläni FA ja olen ollut todella tyytyväinen.
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!

Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
Aironmies
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aironmies »

Olen kuullut myös tuosta FA mallista että siinä on jo turhaan liikaa 'vaihteita' ajaa, mutta toisealta itse kaipaisin omaan FE:en 1 ja 2 väliin jonkun vaihteen, varsinkin kun haluaa mennä hiljaa vaikeammassa maastossa ja on lastia. 1 liian hidas ja kakkonen taas 'hyökkää' vähän liikaa.

Muuten tuo ajaminen on ihan ok tuolla FE:llä, vaihteet vaihtuu loistavasti ja ei minun mielestä töki.

'Lukko' asia selvisikin jo...eli jarrulla saa Hondamieskin 'karvalakkilukon' eteen...

Kun ostat jomman kumman niin kato että eivät laita Cycle Country 3000i vinssiä keulalle. Mulla hajosi 10 käyttökerran jälkeen...no, meni takuuseen ja mahdollisesti on tulossa joku muu malli tilalle.

ks. keskustelu Työ/vapaa-ajan mönkijät => Cycle County 3000i hajosi!
junnu
4WD

No niin. Tuli sitten tilattua 500FE malli!!!!! :lol:
Nyt odotellaan saapuvaksi, jotta pääsee rakentaa pohjapannsarin ja kärryn.... :lol: :lol:
Honta 500 FE
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

onnea vaan,varmasti kova peli peli menemään,älä välitä kateellisten puheista,polle ja muut tarvitsee lukkoa edetäkseen,honda se kulkee ilmankin... :wink: ei kai se turhan takia ole MAAILMAN myydyin mönkijä.

fe laatikolla et huomaa edes kun se vaihtaa niitä vaihteita,rubicon ja rincon se vaihtaa niin äkyttömän pehmeästi ettei nyi sitten yhtään.siinä on monelle mallia jos haluaa vaihtreensiirron pehmeäksi.

ja renkaita+vanteita saat halvalla kun kyselet muutamista paikoista,koneliike oleniukselta saat outlaw:t C6 van5teilla varmasti edullisesti :wink:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
junnu
4WD

Jos siinä on limited slip murikka, niin ainakin kilpureissa tuo tarkoittaa kitkalukkoa??? Hä? :shock: Ei ymmärrä enää... No kohta sen näkee. Ilmoittelen sitten.
Pääasia kuitenkin on MULLE että saan vihdoinkin OMAN hondan, ettei tarvii ajella ja arvostella muiden pelejä. Kyllä sormet syyhyy jo päästä ajelemaan ja toteuttamaan itseään peräkärryn ym. mönkijän rakenteluun liittyvissä projekteissa. :wink:
Honta 500 FE
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Loistovalinnan olet tehnyt ja nyt sitten oletkin jo askelen lähempänä BRP;n Outtia. Vitsi vitsi heh heh. Kyllä siinä Hondassa on lukko, vaikka sitä ei taida tietää edes maahantuoja. kikotat sen vaan jarrulla päälle ja löysäät sitten jarrun, mutta älä löysää vetoa niin lukko pysyy päällä. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
mattis
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mattis »

Onneksi olkoon vaan. Varmasti hyvä peli. Itsellä oli 10 kk se fa -05, mutta mikäpä se nyt tuolla tallissa on... No kato Brp Outti 800... aikas peli. :) :) Ei vaan onnittelut vilpittömästi eka mönkkäristä, siitä se lähtee ja ei ku ajeleen vaan.
Joskus on vähän märempää...
rubicon
4WD

Viesti Kirjoittaja rubicon »

:) Minä olen FA vehkeen kanssa seurustellut jo hyvän aikaa. Suhde on luottamuksellinen ja povaan pitkää yhteistä matkaa. Niin olemme nöyriä ja vaatimattomia.
Kyllä ihminen on viisas mies?
Vastaa Viestiin