Onhan se,suhteessa mitä hommia tekee tottakai.
Itse mulla on toi kiinakärry vinssillä kömpiän perässä mitä on paranneltu ja vahvistettu vähän sieltä ja täältä ja sillä kokoonpanolla pääsee niin ahtaisiin paikkoihiin periaatteessa "jälkiä jättämättä" mihiin muilla koneilla ei o asiaa vaikka puitakin kaatais et mahtuis.
Olishan se ihan kova sana se vetävä hydraulikärrikin,mutta välillä on niin tiukkoja paikkoja ettei välttämättä silläkään mahtuis?
On tullut mentyä semmoisis paikois et jos joskus joku keksii kömpiäsuunnistus kilpailut kiinankärry perässä niin onpahan tullut harjoiteltua mihin pääsee ja mihin pääsee jos oikein haluaa,ja poiskin kuorman kanssa
Omiin ja parin muihiin tarpeisiin kun hakee myrskykaatoja sieltä sun täältä omistajien luvalla,niin ovat vaan kiitollisia kun hakee pois eikä tuhoaa maisemat esimerkiksi traktorilla.
Tääl misä vaikutan on kummiskin ihan normi mettä ylensä tiivis ja kallioita ja miehen mittaisia kivenmurikoita ihan normi settiä et isoimmille koneille tarttis reittejä rakentaa et pääsis joka paikkaan.
Mitään "isompia" harvennuksia en ole tehnyt,vaan pääsääntöisesti siistimistä myrskyjen jälkeen ja muutenkin.
Vapaajalla tätä harrastan kun on aivan loistavaa "terapiahomma" verrattuna normi työhöön
Nytt olen tosiaan jo pikkasen ajatellut et jos rupes pientä korvausta ottaa ongelmapuitten ym korjaamisis pahois paikois,mitä nytt normi työstä ehtii?