Ajamalla piti asemalta pois lähteä,mutta katsastusmies oli toista mieltä

Päästöt oli aika pahasti pielessä,tosin toimi normaalisti,mutta arvot tosiaan päin p...tä.
Ite ei olla kaasaria sorkittu,vaihdettu vain ilmansuodatin ja tulppa ennen katsastusta.
Kaasarin avasin tänään,huomioita:
-Neula oli ylimmässä mahdollisessa asennossa,hmmm...sen vois laskea,mutta mihin? voishan kokeilla jos pelais alimmassa katsastuksen ajan ainakin...
-Kaasarissa,keihin ptg,ei ilmeisesti kuulu olla kalvoa sen peltisen sivuluukun takana (meillä ei ole)?ainakaan ei rajäytyskuvista löydy

Vastaavissa mp kaasareissa on näet kalvo "air cut off valve" nimellä.
-Suuttimet on pääsuutin 110 tyhjä 38 meinasin että ohjekirjassa on 108 pääsuutin,niin kaipa pitää tilata pienempää että päästöt pienenee.
Vai onko tässä mallissa eri maiden välisiä suuttimen koko eroja tms?
