sepu kirjoitti:Väittäisin, että 28" Zilla menee G2 runkoseen Outtiin ilman ongelmia.
Tiedotusluonteisena kommenttina tänne väliin väittäisin että saatat olla oikeassa...
Pätkämallin g2 500 T3 pihassa ja alla 28x12 zillat jokanurkassa vakio peltivanteilla eikä ongelmia sopimisen suhteen. Toki lokasuojia piti hiukan leikellä mutta siitä on jo täälä ollut keskustelua muutenkin. Välityksistä en osaa sanoa tarkemmin kun tuossa pätkässä on tiheämpi hidaspuoli ja ainakin toistaiseksi on välitykset riittäneet.
Millä on porukat avartaneet noita G2 mallin lokareita jotta 28" renkaat sopii pyörimään? Mietin vain että miten saisin siisteimmin leikeltyä lokaria. Ei vielä ajankohtainen mutta kohta..
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Rälläkällä ja ohuella laikalla itse leikkelin eikä tähänmennessä kukaan ole huomannut koko leikkelyä ellen ole sanonut asiasta. Ilmeisen siisti jälki siis silläkin tulee, itselle tuollaisilla asioilla ei ole merkitystä mutta rälläkkä oli vaan sopivasti esillä kun aloin muoveja työstämään. Oli sinällään hullun tuntuista hakea kaupasta uusi kymppitonnin mönkijä ja heti ensimmäisenä ottaa rälläkkä käteen... Kannattaa sitten ottaa vähän reilummin kerralla, itse aikani mittailin ettei leikkausten jälkeen renkaat ota kiinni mutta jossainvälissä on kuitenkin toisen astinlaudan etuosasta lähteny palanen kuubaan.
Mitenkäs on sopisikos G2 runkosessa edessä pyörimään tarvike aluvanne 7x12 et 5+2, renkaana 10x12x27 ?? mikäs oikeen alkuperäisten aluvanteiden ET on?
Suurin osa porukasta ilmeisesti laittanu 4+3 et:llä olevia vanteita, tunnostaa vaan että raideleveys levenee vähän turhan paljon tuolla et:llä n.5cm per puoli alkuperäiseen 6" leveään peltivanteeseen verrattuna....
Mulla olisi sellaista asiaa, että saako esim 26x9-12 gummin pysymään g2:sen orkkis vanteella eli 8-12 ja sama takana eli 26x11-12 gummi 10-12 vanteelle. Niitten pitäis pysyä myös asfaltilla vanteella. Mielessä ollu joko maxxis ceros tai kenda bearclaw htr, koska ajoa paljon asfaltilla, mutta metässäkin pitäs etiäpäin päästä ilman vinssin sulattamista kyseessä siis ne g2 beadlock vanteet
Pade75 kirjoitti:Mulla olisi sellaista asiaa, että saako esim 26x9-12 gummin pysymään g2:sen orkkis vanteella eli 8-12 ja sama takana eli 26x11-12 gummi 10-12 vanteelle. Niitten pitäis pysyä myös asfaltilla vanteella. Mielessä ollu joko maxxis ceros tai kenda bearclaw htr, koska ajoa paljon asfaltilla, mutta metässäkin pitäs etiäpäin päästä ilman vinssin sulattamista kyseessä siis ne g2 beadlock vanteet
Ainakin orkkis peltivanteelle laitoin kyseisen koon renkaat.
Juu tuntuu noi kamraatit laittelevan jopa 3" leveempiäkin kumeja, se asfaltti osuus mua enempi huolestuttaa, kun pito on reilusti parempi, kun maastossa.
Mulla nyt vajaa 4000km noilla carlislen tossuilla ja rupeaa olemaan aikas slicsit varsinkin edessä. Olen nyt noita maxxis ceros tai kenda bearclaw htr tossuja miettiny ja yheltä ameriikan jampalta kuulin, että myös GBC katani mongral ois kanssa kulutus kestävä, tiiä sit totuudesta Vielä kun löytäs järkihintaisen myyjän
durolla on uusi pinta frontier ja sama kuvio mitä ceroksessa mutta on huomattavasti edullisempi, kumpaakin saa rengasonlinelta omaani tänään 26 tuumaset alle laitoin mut kokemuksia ei paljon oo kerenny saaha vielä
Onkos tullu talven mittaan kokemuksia zillan gummeista G2 koneessa? Tarkotus ois heittää orkkis vanteille niin mitähän kokoa rupeais suunnittelemaan? Lähinnä mietityttää 28 tuumanen... Lähteekö remmi palamaan? Vai kannattaako pelata varmanpäälle ja ottaa 27 tuumaset?
Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
Onkos kukaan pyöräyttänyt noille 650 orkkis aluvanteille eteen 10¨ja taakse 12¨ leveitä 26 tuumasia mud litejä? Istuuko vanteelle hyvin ja luulisi 26 tuumaisena mahtuvan heittämällä? Onkohan halkaisijassa paljon eroa noihin carlisleihin?
sopiiko 28 zillat ilman muovien muokkausta outlander max xtp t3 1000 vakio beadlock vanteella? .uusi mönkkäri tulossa suuremmat renkaat olisi tarkotus laitta lumille