570 pro ensikokemuksia

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Lekti hurraa melekein koko ajan ku metässä ajjaa,pelekällä nupillaki. Välillä näyttää ettei sammu ollenkaa,kerkiää poltella puoli askia norttia.
Jussi
6WD
Viestit: 931
Liittynyt: 12 Helmi 2005 12:39
Mönkijä:: JD XUV 855d
Paikkakunta: Haukipudas

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Ootko tutkinut että siellä on myös ilmavirtaa ja flekti tosiaan pyörii oikeaan suuntaan edes?
John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
Avatar
villev
6WD
Viestit: 730
Liittynyt: 24 Maalis 2005 17:17
Mönkijä:: ½ moottori
Paikkakunta: ruottin ja venäjän välissä

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja villev »

Kyllä se lekti huutaa tääläki ja jaloista palaa karvat ku sortseilla ajaa.

Eikai se normaalia oo mutta kuuluu canaan kyllä ;)
570 T3 PRO

mönkijän renkaat aina edullisesti http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi

http://www.kepomonkijat.com/
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Ilimavirtaa on ja ihan oekeaan suuntaan. Mut sehä on kana.
Paavju
Noppeli
Viestit: 20
Liittynyt: 05 Touko 2016 16:49
Mönkijä:: Can-Am 570 Pro 2016

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Paavju »

Joo mut oikee koipi on ihan ok. Vasen joutaa lämmetä.
otto-ville
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 13 Helmi 2009 21:48

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja otto-ville »

Että lämpiää vehkeet muillakin. Ihmetyttäävään kun niin varoittelivat lämpenemisestä...

Noh, kehutaan välillä eli yhä edelleen hillitön peli menemään, tuo hidas on hyvä ja tehostaja on ehdoton metässä.
Ei turhaan moottoriakaan ole kehuttu.
Mutta noi "ominaisuudet" ottaa vaan päähän ja luotettavuus on mysteeri.
Aikaisemmat kolme mönkijää on sieltä missä ihmisillä on silmät vinossa ja ne suo liisiä.
Ja näiden "liisin" purijoiden kasaamien mönkijöiden kanssa oli jotenkin helpompaa..
Avatar
villev
6WD
Viestit: 730
Liittynyt: 24 Maalis 2005 17:17
Mönkijä:: ½ moottori
Paikkakunta: ruottin ja venäjän välissä

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja villev »

Kyllä se sitte varottaa ku liian kuumana käy.

Pakoputkistohan se on mikä näissä lämpöharmia eniten antaa, piät vaan syylärin puhtaana niin no problem.

Hyvä kampe on menemään kyllä vaikka vähän hutera onki korkeutensa puolesta. Kyllä se Hondassaki tahto bensa kiehua tankissa vaikka vaan yks sylinteri oli piippua lämmittämässä.

Kovaa ajoa vaan, jos ei kestä niin se menee rikki :)
570 T3 PRO

mönkijän renkaat aina edullisesti http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi

http://www.kepomonkijat.com/
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Kyllä tuo autto tuoho kiikkeryyteen ku pani erillaiset vanteet.
smf-racing
4WD
Viestit: 136
Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
Paikkakunta: E-P

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja smf-racing »

4+3 ET:n vanteilla, vahvistaisin raidetangot, menevät varsinkin maastokäytössä helposti mutkalle. Itsellä oli edellisessä pelissä hydrauliikkaputket laitettu päälle. Tietysti vasta taipumisen jälkeen. Levittävillä vanteilla, ohjaustehostin väsyy/ lämpenee nopeammin hitaassa maastojunnauksessa.
Nämä asiat siis eivät ole vikoja vaan ihan muutoksista aiheutuvia lieveilmiöitä.
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Nähtäväksi jää.
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Kuinka tiukkaan ootta vetäny ITP vanteiden lättäpää mutterit canassa. Ite vejin 7 killoon,nii silti tuntuu jotku mutterit vain antavan myöte. (Monettiavvain pellaa)
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Grey »

Tässä tilailen valmiiksi kilkkeitä ensi viikolla saapuvaan laitteeseen. Olisi yksi kysymys johon en netistä löydä apuja. Osaisiko joku kertoa mikä on tuon XT-etupuskurin putken paksuus -16 vuoden laitteessa? Se ylempi vaakaputki kyseessä, alempi vissiin paksumpi. Saa senkin mitata jos viitsii. :D Pitäisi ledeille tilata kiinnikkeet ja niissä pidempi toimitusaika...
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Yläputki 32. Alaputki 38
pöö
6WD
Viestit: 259
Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
Paikkakunta: Tampere

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja pöö »

Pitkästä aikaa pientä päivitystä tullut ja nyt saatu takuuseen uudet takajousetja iskarit kun peräpää kuormittamattomana oli jo 7cm alempana kun keula. Saa nähdä kestääkö nämä vai laittaako jo tallissa olevt hd jouset takse näin alkuun ennen kun alkaa miettiin foxin alustaa enemmän. Asennusta odottaa myös lohkolämmittimet kumpaankin canaan.
Jalan "palamista" kaupunki ajon aikana vähän hillitsin pakosarja kääreillä. paremman ratkaisun saisi kun takavarin pakoilman putken muuttaisi. Myös kuvia päivitetty jälleen.
https://drive.google.com/folderview?id= ... FEyODlwUWc
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Grey »

Eilen hain uuden 570 Pro rattorin kotiin. Ilta meni puskureita, levikkeitä ja kuletusboksia asennellessa. Tänään pääsin ensimmäisen lenkin heittämään ja hyvältä tuntui. Vaihteiden kanssa ei tarvinnut juurikaan tapella. Pari kertaa piti hiukan nytkäyttää laitetta eteenpäin, muuten.pelasi nätisti. Ennen lähtöä ihmettelin kun kaasu ei aukea. Löysäsin ruuvin kaasulipareen takaa, mutta nähtävästi minun laite olikin varalta tuplarajoitettu (haittalevy vaijerin toisessa päässä) :D Onneksi oli tuttu juttu ja 10min kesti napata irti. Sama laite ilmeisesti tulee myös tieliikenteeseen, tällöin ilman sähköistä rajoitinta ja pelkästään kaasurajoittimella.

Melkoisen lämpimänä kävi ekalla ajolla ja taisi putkesta palaa tehdasmömmöt aika nätisti. Kaveri meinas että ei voi perässä ajaa. :D Takatarakan alla olevassa boksissa ois mikropitsat lämmenny sopivaksi tauolle :D

Takatavaraboksin (Linq päälle tuleva) kiinnikkeiden kanssa tuli vähän taistelua. Linq-kiinnikkeet ovat tosi käteviä, mutta isoon laukkuun tulee taakse sellaset koukut, jotka jäykistävät takapään kiinni. Ne kun laitoin merkattuihin reikiin, niin en saanut Linq-kiinnikkeitä enää osumaan kohdalleen. Ei edes voimaa käyttäen. Ilmeisesti nuo koukut tulee takatelineen reunan alle, mutta ei vaan meinaa saada laukkua tarpeeksi eteenpäin että osuisi reikiin. Pitää tuota ihmetellä paremmalla ajalla.

Ajolleen tuntui kyllä tutulle ja mukavalle, voimansiirron jollotusta myöten. Hidas puoli oli todella hyvä tarkassa ajossa. Tuo 40 vauhti tuntui aluksi todella hitaalta, mutta metsäteillä ei enää haitannut. Rajoitin ottaa mukavan pehmeästi vastaan. Alusta on aiempiin Canoihin verraten jäykempi, mutta haastavassa maastossa vaikutti todella hyvältä. Säätöihin en vielä koskenut.

Seuraavaksi pitäis alkaa pohjapanssaria asentelemaan. Postissa tulossa myös lediä keulalle, mutta ne on ensi viikon juttuja sitten.
Vastaa Viestiin