petikossa on melkein joka pävä duunin vieressä parkissa joku iso mönkkä. äkkiä katottuna näyttäis cana maxilta ku eiks niissä oo se selkänoja. kuskii en oo koskaan nähny. ite oon 3reissuu 5:stä mönkällä,siis töissä.
jykke kirjoitti:perjantai iltana joku saatanan pentu kiersi mönkkärillä kahdella pyörällä mäntynummen shelliä lohjalla...
jos kaveri sattuu vaikka lukemaan tämän, voisi mennä jonnekkin parkkikselle leikkimään ensi kerralla...
So so, siivoahan kielenkäyttöäs poju. Näitä saattaa lapsetkin lueskella...
vähemmästäkin ottaa pannuun.. ei siinä mitään jos vähän leikkii, mutta tankatessani mönkkäri meni ainakin viisi kertaa huolsikaa ympäri, muutaman läheltä piti tilanteen valoittamana...ja eikun uudestaan
waari kirjoitti:petikossa on melkein joka pävä duunin vieressä parkissa joku iso mönkkä. äkkiä katottuna näyttäis cana maxilta ku eiks niissä oo se selkänoja. kuskii en oo koskaan nähny. ite oon 3reissuu 5:stä mönkällä,siis töissä.
Missäpäin petikkoa oot nähny tuon ison mönkkärin, voisi yrittää ite katella sitä. Itse kun harva se päivä ajelen petikon läpi montulle ja takaisin..
jykke kirjoitti:perjantai iltana joku saatanan pentu kiersi mönkkärillä kahdella pyörällä mäntynummen shelliä lohjalla...
jos kaveri sattuu vaikka lukemaan tämän, voisi mennä jonnekkin parkkikselle leikkimään ensi kerralla...
vähemmästäkin ottaa pannuun.. ei siinä mitään jos vähän leikkii, mutta tankatessani mönkkäri meni ainakin viisi kertaa huolsikaa ympäri, muutaman läheltä piti tilanteen valoittamana...ja eikun uudestaan
Olisit ajanut kiinni ja koittanut uppoaako nyrkki kypärän aukosta sisään...
Ei vaan. Mä olisin itse todennäköisesti mennyt ja huutanut junnulle siihen tyyliin, että olis saanut esimakua armeijasta.
Eilen Kangasalla siinä PIkkolan koulun nurkilla sellanen keltanen Boing-Boing-Canax-mikälie, no se keltanen crossipeli kumminkin. Mustalla taka-tarakalla varustettuna, kuskilla oranssi huomioliivi päällä.
Oliskohan ollut Motorentin härveli, niillä on sellainen vuokrakoneena.
Jere itte kirjoitti:
Olisit ajanut kiinni ja koittanut uppoaako nyrkki kypärän aukosta sisään...
Ei vaan. Mä olisin itse todennäköisesti mennyt ja huutanut junnulle siihen tyyliin, että olis saanut esimakua armeijasta.
Jos meni samaan malliin huoltsikkaa ympäri kuin Juniorijussin kesäcruisin' videolla niin olisin potkaissut kylkeen ja kysynyt että miten sä ton teit.