Can-am 2020 polttoainemittari
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Can-Am Maverick Trail 800 2020
Can-am 2020 polttoainemittari
Hei!
Onkos teillä, ketkä omistavat näitä uusia 2020 mittaristolla (7,6 tuumainen digitaalimittaristo) kokemusta tuosta bensamittarin toiminnasta, viivat vilisevät oikeen silmien edessä alaspäin, itsellä on nyt 9h ja 100km ajettu Can-am Maverick, kun laite tuli pihaan niin löin tankin täyteen ( 38 litraa), tuon jälkeen ajoin sen 9h ja polttoainemittari näytti 1/10 muttei itse bensavalo vielä palanut kuitenkaan, noh minäpäs hurauttelin tankille sen jälkeen, ja 38 litran tankkiin meni löpöä 16,8 litraa vaikka polttoainemittarin mukaan siellä oli enää 1/10???
Onkohan tämä nyt joku ominaisuus vai vika?
Tuntuu että tuo bensavalo on paljon lähempänä oikeaa, uskaltaako siihen luottaa ja kun se syttyy niin pääseekö enää ajamaan sen noin 15km?
Apua tarviten,
MIZZ
Onkos teillä, ketkä omistavat näitä uusia 2020 mittaristolla (7,6 tuumainen digitaalimittaristo) kokemusta tuosta bensamittarin toiminnasta, viivat vilisevät oikeen silmien edessä alaspäin, itsellä on nyt 9h ja 100km ajettu Can-am Maverick, kun laite tuli pihaan niin löin tankin täyteen ( 38 litraa), tuon jälkeen ajoin sen 9h ja polttoainemittari näytti 1/10 muttei itse bensavalo vielä palanut kuitenkaan, noh minäpäs hurauttelin tankille sen jälkeen, ja 38 litran tankkiin meni löpöä 16,8 litraa vaikka polttoainemittarin mukaan siellä oli enää 1/10???
Onkohan tämä nyt joku ominaisuus vai vika?
Tuntuu että tuo bensavalo on paljon lähempänä oikeaa, uskaltaako siihen luottaa ja kun se syttyy niin pääseekö enää ajamaan sen noin 15km?
Apua tarviten,
MIZZ
- Pappi
- Moderaattori
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
Re: Can-am 2020 polttoainemittari
Onko tämä nyt se jenkkilän tyyli... Mittari näyttää tyhjää, vaikka siellä on vielä puolet jäljellä. "Lähdet täydellä tankilla ajamaan, valon syttyessä on aika kääntyä takaisin samoja jälkiä päästäksesi kotiin".
Omassa -15 mallin maxitaxissa on samaa ominaisuutta. Valon palaessa ajaa vielä pitkään. Voisiko sanoa, että ostettu ominaisuus?
Omassa -15 mallin maxitaxissa on samaa ominaisuutta. Valon palaessa ajaa vielä pitkään. Voisiko sanoa, että ostettu ominaisuus?
Kun kyseessä on uusi kampe, huolto korjaa mittarin. Jos vikaa ei voi korjata, pitää aloittaa keskustelu siitä millä kauppahinnasta palautettavalla rahasummalla väärä näyttämä hyväksytään.
Noviisi
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
Se on digi mittarin ominaisuus ,kun bensa heiluu tankissa niin vastusarvo muuttuu anturissa. Kannattaa selvittää mitä tapahtuu kun tankki on todella tyhjä. Bensaa pulloon varalle jotta ei jää välille. Silloi näkee onko vain yksi 1/10 leidi palamassa kun loppu valo syttyy.litrallakin pääsee vielä tankille . Oma kokemus on paras selvittää . Kulutus riippuu paljon ajotavasta onko kaasu koko ajan pohjassa.Se on rahalla saatu ominaisuus ei ole takuuta eikä palautus ominaisuutta.
Miten ei uuden kamppeen vialliselle mittaristolle ole takuuta?
Noviisi
-
- Noppeli
Hei ja kiitos vastauksistanne!
Olen tätä samaa kyllä ihmetellyt, laite tuotiin mulle kotiin jolloin siihen oltiin tankattu kuulemma 5l polttoainetta, yksi viiva oli ja bensavalo paloi, tankkasin kotoa siihen kanisterista 10l lisää koneen ollessa sammuksissa, kun lyö virrat päälle niin mittarissa määrä huupaa parin sekunnin ajan kun laite laskee jäljellä olevaa polttoainetta, tällöin siellä oli yhä yksi viiva ja bensavalo paloi???
En ymmärrä tätä bensavalon tai mittarin toimintaa, vaikuttaako trippimittari tähän bensavaloon?
Hauskaa on myös se, että vaikka tankissa olisi ainetta 0/10 niin bensavalo ei pala?
Apua tarviten,
MIZZ
Olen tätä samaa kyllä ihmetellyt, laite tuotiin mulle kotiin jolloin siihen oltiin tankattu kuulemma 5l polttoainetta, yksi viiva oli ja bensavalo paloi, tankkasin kotoa siihen kanisterista 10l lisää koneen ollessa sammuksissa, kun lyö virrat päälle niin mittarissa määrä huupaa parin sekunnin ajan kun laite laskee jäljellä olevaa polttoainetta, tällöin siellä oli yhä yksi viiva ja bensavalo paloi???
En ymmärrä tätä bensavalon tai mittarin toimintaa, vaikuttaako trippimittari tähän bensavaloon?
Hauskaa on myös se, että vaikka tankissa olisi ainetta 0/10 niin bensavalo ei pala?
Apua tarviten,
MIZZ
Ensiksi lue ohjekirja. Sitten kysy asiaa laitteen myyjältä tai maahantuojalta.
Noviisi
-
- Noppeli
Ohjekirja tarkastettu, ei mitään mainintaa edes asiasta.
- MIZZ
- MIZZ
-
- 6WD
minä sanoisin että brb vehkeitten ominaisuus tuo mittari. oma outlanderi jätti kerran kävelemään vaikka ei valo edes palanut ja kelkassa etec myös suuntaa antava mittari.tuskinpa huoltokaan voisi ominasuutta parantaa
ja höh tietenkin se on honda