Tervehdys, olisko lausuntoa mikä voi vm 2016 Pollen (570 touring) etuperässä pitää tälläistä rohinaa? Toista pyörää pyörittäessä ei kuulu meteliä mutta oikea etupyörä antaa kuulla itsestään enemmänkin.
Kyseinen etupyörä jumissa on ajettu muutama metri neliveto päällä, jos se asiaan mitenkään vaikuttaa Jarrulevyn pultti oli nimittäin kirnunnut kierteet hitolle ja veti pyörän lukkoon peruuttaessa.
Onko toi etuperän irroitus hankala toimenpide?
Viimeksi muokannut jaanika, 05 Touko 2020 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En usko kyllä, että ne laakerit olis syyllinen. Vetarin boorit on tunnetusti aika väljät. Ennemmin nelivedon lukon muovihäkki perästä sökö, noin niikö ihan arvaamalla. Haulla lisää infoa pollen etuperän tyyppi"ominaisuudesta". Purettavissahan kaikki on, joten eikö osaa vaan pois tieltä. -09 XPssä lähti murkula ulos kun otti vetarit irti, ja nosti ohjausakselia sen minkä sai tehostimen irrotuksella tilaa. Vetarit irtoo, kun ottaa alapallot irti navasta, niin saa nykästyä vetarin irti perästä.
Pyörä joka ei vedä Se JARRUTTAA! 4X4
Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!?
Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta!
Failure is always an option -Mythbusters-
When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-
Johan nyt oli kumma, purin tuon perän. Ite asiassa laakerit oli ehjät, mutta toisen puolen laakeri lotisi niin siihen kanteen nähden kuin myös akseliin nähden, molemmilta puolilta :O
Muovihäkki oli ehjä, mutta tasauspyörästön sisällä oli jokin irrallinen muovirämmäle (ei liene syypää juuri mihinkään, lienee alun perin ollut sitä magneettia/kelaa suojaamassa ja siinä hubissa kiinni oleva levy oli rouhinut tasauspyörästön kanteen. Pitääpä ottaa kuvia jokunen. Vaikuttaisi siis siltä että tuon väljän laakerin vuoksi päässyt liikkumaan liikaa tuo rattaalla oleva levy.
sain privaatisti pyynnön jatkaa keskustelua whatsappilla, mutta mun yksityisviestit ei jostain syystä tunnu lähtevän mun numero on 040 584 3807 jos haluaa antaa vinkkejä, laitan toki koosteen tänne foorumille mitä tehtiin