Tuli Cattiinkin joulupukilta keveämpää hiilikuituista vaimenninta. Väkerreltävä se paikalleen tässä lähipäivinä niin pääsee eroon tukkoisesta ja ruosteisesta alkuperäisestä vaimentimesta.
Iskarijumppaakin on tiedossa kun Scramblerin iskarirempasta jää yhdet Foxin standard podiumit ylimääräiseksi, joiden mitta sattuu passaamaan Catin takaiskareiden kanssa. Jouset on vaan otettava Catin originaaleista kun pollen jousi on liian pehmeä.
Catin ohjaustanko vaihtui pienemmälle kuskille sopivampaan matalaan ja kapeaan versioon Pollen Scramblerista. Samalla tuli laitettua kahvojen ja peukalon lämmittimet paikalleen.
Tämä korona-pysykotona teema aiheuttaa kaikenlaista toimintaa kotosalla. Tänään se oli Catin äänenvaimenninprokkis.
Hengittävyyden parantelua katin poistumisen myötä ja huomattavasti kevyempi kuin alkuperäinen. Tarkalleen 4,23kg kevyempi.
Todistusaineistoa kuvien muodossa.
Yllättävän paljon piristy tällä vaimentimen vaihdolla. Kaasuun reagointi on terävempää.
Johtunee varmaan siitä että alkuperäisessä vaimentimessa on katalysaattori jonka läpi kaikki pakokaasu kulkee.
Catissa oli kasattaessa joku laittanut takajarrun letkun kulkemaan väärää kautta sillä seurauksella että se jäi hypyssä puristuksiin tukivarren ja rungon väliin ja alkoi vuotamaan.
Siinä on semmonen omituinen systeemi että molemmilla käsillä on jarrukahva ja myös jalalla poljin, eli kolme eri jarrua. Normaalit jarrut jotka ottaa kaikkiin pyöriin, sekä oikean käden kahva joka otti vaan toiseen takapyörään ihan omalla satulalla. Eli takana oli kolme satulaakin. Poistin ton oikean käden jarrun letkuineen ja satuloineen ja korjasin sillä letkulla samalla sen puristuneen letkun normi takajarruilta. Samalla säästyi vähän painoakin.
Kuvia en tietenkään tajunnut ottaa.