Terve,
Kumpi näistä vehkeistä olisi parempi, lähinnä yksinomaan metsäkäyttöön?
Grizzlystä vaihtoehtona oikeastaan SE malli. Kodiakkiin pitäisi mekein renkaat samantien päivittää karheampiin, eli hieman kuroo hintaeroa umpeen. Grizzlyssä ilmeisesti hieman lyhyempi "ykkönen" ja levyjarrut takana.
Kumpi siis työkoneena parempi, jos Grizzly niin onko kuitenkaan apaut 2ke hintaeron verran parempi?
Luonnollisesti molempiin tulisi panssareita pohjiin ja mahdollisesti vinssi myös perään.
Grizzly vai Kodiak 700
Re: Grizzly vai Kodiak 700
Moro. Itse mietin samaa asiaa vajaa pari vuotta sitten ja päädyin 700 kodiakkiin. Kannattaa tingata kunnon kumit kylkeen kuten itse tein.muutamia eroja löytyy kuten että rizzly hieman leveämpi ja tosiaan levyjarrut joka kulmassa mutta kodiakissa on öljykylpyinen takajarru joka on omasta mielestäni loistava metässä ja huoleton. Hyvin on toiminut ja tyytyväinen ollut. Tuo variaattori on mielestäni muuten sama mutta eripainoiset rullat eli kodiakki on rauhallisempi lähdössä. Jos puhtaasti työkäyttöön tulee kuten itsellä niin suosittelen lämpimästi kodiakkia ja siinä käytössä on turha maksaa tuota 2k lisää "paremmasta"
molemmilla kuitenkin puut kotio tulee 

Kiitos vahvistuksesta, näin sitä itsekkin olen pohtinut. Eli Grizzly SE on coolimpi ulkonäöltään, mutta hintaerolla saa mukavasti (hyödyllistä) lisävarustetta Kodiakkiin..
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Kodiakki tosiaan hieman kapeampi, ja muistaakseni perus iskareilla. Kodiakki kääntyy hieman pienemmässä tilassa. Työkäyttöä ajatellen sekä isompia renkaita, kannattaa tilata samalla varikitti, vaikkakin vakiosetupilla peruskäyttäjä pärjääkin.