vakio luokka motoon ja jäälle (äänestys)
vakio luokka motoon ja jäälle (äänestys)
joo joo tiedän että virittäjien äiskät ja iskät päätti jo kelkkamessujen yhteydessä pidetyssä palaverissä vakio mod luokasta.
mut tökitään nyt vielä kepillä jäätä lisää pannaan siis pökköä pesään!
-eli yksinkertaisesti laitetaan tähän topikkiin vain lyhyt kommentti siitä
pitäiskö vakio luokka olla.
oikei okei suzukit on leveitä ja lässyn pesä pälä....
tulee pesä merkki luokka pälä pälä pää.....
eli vakio luokka tulisi olemaan niin kuin monesti ollaan jo aiemmissa topikeista lukeet.
-koneisiin ei saa tehdä mitään (saa korjata jos hajoo orkkis osilla)
-sytkä boksia ei saa vaihtaa
-jousia eikä iskareita ei saa vaihtaa
-laitteeseen ei saa vaihtaa akseleita yms tukivarsia
-putkea ei saa vaihtaa
-suuttimet saa vaihtaa
-jousia ja iskareita saa huoltaa/madaltaa/korottaa
-renkaat ja vanteet saa vaihtaa
-laitteeseen luonnollisesti sääntöjen vaatimat turvasysteemit lisätään
tää luokka vaan nyt pitäis yksinkertaisesti saada siksi ennemmin kuin mod että saadaan helpommin uusia naamoja viivalle.
kuin siks että joku nykyinen kisa naama vois tehä kilpailu kykyisen pelin itsellee.
ja toiseks tää siks että suurinosa ei halua rakentaa niitä Pesän laitteita centtiäkää !!!!!!!
oli miten oli vaikkei tulis niin mä ite vedän vakiolla!
aina ja haamaan tappiin.
minun mielestä jos rakentaa mod luokkaan pelin ei ole enää vaikee tehä peliä open luokkaan (ei maksa juuri sen enempää)
eli yksin kertainen vastaus
1. kannatan tätä luokkaa
2. kannatan tätä luokkaa ja aion ajaa siinä
3. kannatan tätä luokkaa. en ole ajanut aiemmin mut tässä luokassa ajan
4. kannatan tätä luokkaa. voisin ehkä ajaa tässä luokassa
5. en kannata
6. aivan sama
7. ei kiinnosta vittuakaan
eli vakio luokka tulisi olemaan niin kuin monesti ollaan jo aiemmissa topikeista lukeet.
-putkea ei saa vaihtaa
-suuttimet saa vaihtaa
tää luokka vaan nyt pitäis yksinkertaisesti saada siksi ennemmin kuin mod että saadaan helpommin uusia naamoja viivalle.
kuin siks että joku nykyinen kisa naama vois tehä kilpailu kykyisen pelin itsellee.
ja toiseks tää siks että suurinosa ei halua rakentaa niitä Pesän laitteita centtiäkää !!!!!!!
aina ja haamaan tappiin.
minun mielestä jos rakentaa mod luokkaan pelin ei ole enää vaikee tehä peliä open luokkaan (ei maksa juuri sen enempää)
1. kannatan tätä luokkaa
5. en kannata
6. aivan sama
Re: vakio luokka motoon ja jäälle (äänestys)
vane kirjoitti:joo joo tiedän että virittäjien äiskät ja iskät päätti jo kelkkamessujen yhteydessä pidetyssä palaverissä vakio mod luokasta.
-putkea ei saa vaihtaa
-suuttimet saa vaihtaa
aina ja haamaan tappiin.
1. kannatan tätä luokkaa
5. en kannata
6. aivan sama
Kyllä meikäläisen nyt täytyy avata peli ja kohta 3. on lähellä mun sydäntä, mikäli säännöt pysyy ennallaan(messuilla päätetyt)
semmonen lisäys vielä saamastani kritiikistä näitten viestiketjujen ulkopuolelta että en halua omilla mielipiteillä loukata ketään enkä vähätellä toisten mielipidettä.
tää on vaan mun mielipide ja käsitys vako luokasta!
tää vietiketju ei välttämättä johda mihinkään mutta antaa suuntaa ja selvyyttä miten oikeesti vakio tai mod luokka pitää rajata.
lisätään nyt sitten vaikka vielä yksi vaihto ehto
8. jo tehty päätös mod luokasta on ok ja tätä ei tarvita
tää on vaan mun mielipide ja käsitys vako luokasta!
tää vietiketju ei välttämättä johda mihinkään mutta antaa suuntaa ja selvyyttä miten oikeesti vakio tai mod luokka pitää rajata.
lisätään nyt sitten vaikka vielä yksi vaihto ehto
8. jo tehty päätös mod luokasta on ok ja tätä ei tarvita
1. Kannatan tätä
.
Ja jos olisin tiennyt että makaat Vane sairaalassa sinä päivänä kun kelkkamessuilla näistä ns.vakio luokan asiosta istuttiin saman pöydän ääressä,olisin vaikka hakenut sinut paikan päälle ja työntänyt paareilla pöydän ääreen vääntämään näitä asioita oikeisiin kuosiin. Sillä siinä pöydässä ja seurassa minulle ainakin oli varattu vain joo joo miehen rooli ja ajatuksineni vakio luokasta olin aivan yksin
.
Mutta jospa tämä tästä vielä
.

Ja jos olisin tiennyt että makaat Vane sairaalassa sinä päivänä kun kelkkamessuilla näistä ns.vakio luokan asiosta istuttiin saman pöydän ääressä,olisin vaikka hakenut sinut paikan päälle ja työntänyt paareilla pöydän ääreen vääntämään näitä asioita oikeisiin kuosiin. Sillä siinä pöydässä ja seurassa minulle ainakin oli varattu vain joo joo miehen rooli ja ajatuksineni vakio luokasta olin aivan yksin

Mutta jospa tämä tästä vielä

Tää jankkaushan alkaa olla kuin Suomi24.fi palstalta. Aletaan 100 eri viestiketjua samasta asiasta ja katsotaan mihin saadaan paras kannatus.Sefu kirjoitti:3. kannatan tätä luokkaa. en ole ajanut aiemmin mut tässä luokassa ajan
Eikös helpointa olisi jos vakiomönkkäreitä voisi vuokrata kympillä ja pääsisi kokeilemaan kisaan. Maahantuoja sais mainosta...

Suomessa on 95% kuskeja jotka ajavat netissä kisaa ja 5% niitä jotka tulevat oikeasti viivalle oli säännöt ihan mitkä tahansa. Jos ei muuta niin kissan hautajaiset sattuu kisapäivälle.
Sinä päivänä kun ATV:t on samalla tasolla kuin crossipelit tänä päivänä, niin kannatan tätä täysin vakioluokkaa, siihen saakka std mod on ainoa tapa saada pelit edes hieman tasaväkiseksi. Sanoithan Vane itsekin että et pärjää mun Hondalle jäällä vaikka kaasu oli päällä 110% kisasta. Olihan siihen koneeseen laitettu melkein 300 euroa. Aivan törkeen suuri panostus siitä että pääsee palkintopallille joka kisassa, vai mitä?
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Täysin samaa mieltä HYVÄ Marko ne tulee jäälle ketkä tulee ja muut jää nillittää kotii nyt on ainakin kaksi luokkaa eikä kaikkien tarvitse ajaa OPEN luokassa... on siis mahdollisuus pärjätä edes jotenkin ja jokainen nillittää siitä rahasta mulla on ollut kone nyt 2 vuotta olen ostanut pikkuhiljaa roinaa siihen ei taida olla semmoista lajia mikä ei maksa mitään jotain täytyy sallia ja jotain ei että saadaan kaikki samalle viivalle edelleen kukaan ei pakota ostamaan tukivarsia eikä akseleita !!!! olen ajanut "OPEN" Luokassa Ilman etutukivarsia 2 vuotta tänä vuonna tulee leveet tukivarret.....Hiljaa hyvä tulee vai pitääkö voittaa aina ekassa kisassa????Marco71 kirjoitti:Tää jankkaushan alkaa olla kuin Suomi24.fi palstalta. Aletaan 100 eri viestiketjua samasta asiasta ja katsotaan mihin saadaan paras kannatus.Sefu kirjoitti:3. kannatan tätä luokkaa. en ole ajanut aiemmin mut tässä luokassa ajan
Eikös helpointa olisi jos vakiomönkkäreitä voisi vuokrata kympillä ja pääsisi kokeilemaan kisaan. Maahantuoja sais mainosta...![]()
Suomessa on 95% kuskeja jotka ajavat netissä kisaa ja 5% niitä jotka tulevat oikeasti viivalle oli säännöt ihan mitkä tahansa. Jos ei muuta niin kissan hautajaiset sattuu kisapäivälle.
Sinä päivänä kun ATV:t on samalla tasolla kuin crossipelit tänä päivänä, niin kannatan tätä täysin vakioluokkaa, siihen saakka std mod on ainoa tapa saada pelit edes hieman tasaväkiseksi. Sanoithan Vane itsekin että et pärjää mun Hondalle jäällä vaikka kaasu oli päällä 110% kisasta. Olihan siihen koneeseen laitettu melkein 300 euroa. Aivan törkeen suuri panostus siitä että pääsee palkintopallille joka kisassa, vai mitä?
2 annan ääneni.
TRX 70 -86
Quadracer 250 -88
Trail Blazer 250 -03
Predator 500 -04
YFZ 450 -06
------ -07
? ? ? -08
www.lapuancrossikerho.com
Quadracer 250 -88
Trail Blazer 250 -03
Predator 500 -04