kariap kirjoitti:Asensin tänään täydellisen sarjan, siis pakarin, putket jne. Hienot on
äänet ja kulkua tuli selvästi lisää. Maantielenkillä putosi vaimentimen
päästä se lisävaimennin ja sen jälkeen meteliä riitti.
Onneksi se löytyi. Kyllä se tuntui pirteämmältä ilman sitä holkkia mutta
takaisin se on pantava, on liian huomiotaherättävää. Toinen juttu olisi
maastomallissa. Mitenhän olisi kompromissi, jos poraisi sen holkin
reikiä hieman suuremmiksi esim. 6 mm. Pitäisiköhän kokeilla!
Itsellä kävi sama mielessä mutta totesin että järkevämpi tehdä alkuperäisestä db killeristä kopio johon sitten tekee ne isommat reijät.
Jää ainakin alkuperäinen tallelle jos tulos ei miellytä
kariap kirjoitti:Taitaa meuralla olla pura perseessä! Eikös tallä palstalla saa esittää
ideoitaan vapaasti. Meuralle sopiva foorumi olisi varmaan big brother!
Tarvike liikkeestä WV Polon putki ajaa saman asian eikä maksa kuin 30€.Itselläni oli toi WILEYCON 45 putki aiemmin, mutta siitä irtosi sisuskalut ja sitä myöten äänet koveni niin, että en kehdannunnut enää ajella tuolla kaupungilla.Wileyco kesti aikas lailla 3kk.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
Darth kirjoitti:Onkos kellään kokemusta Marving-tehoputkistosta?
Hintakaan ei ole vallan kauhea...
huiput laski pikkasen ala vääntö kasvoi
itse putkisto on 2mm sisähalkaisijalta pienempi kuin alkuperänen
Mukana tuli myös 140 suutin? Laitoikko sen myös paikallensa?
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
Tilasin myös tuon Marvingin putkiston. Kannattaakohan sitten laittaa tuota alkukäyrää, jos kerran alkuperäistä ahtaampi putki? Sopiiko alkuperäinen putki tuohon Marvingin äänäriin mitenkään?
Darth kirjoitti:Onkos kellään kokemusta Marving-tehoputkistosta?
Hintakaan ei ole vallan kauhea...
huiput laski pikkasen ala vääntö kasvoi
itse putkisto on 2mm sisähalkaisijalta pienempi kuin alkuperänen
Tänään laitin Marvingin putkiston paikoilleen... Kyllä mun mielestä kun mauserilla mittasin tuota putkea, niin alkuperäinen putki on sisähalkaisijaltaan pienempi muutama milli kun tuo Marving...