Honda TRX500FE
Honda TRX500FE
Nyt olen Honda TRX500FE:n omistaja ja koekäyttö alkaa.
- Don Padre
- 6WD
Ei muuta kuin nautinnollisia kilometrejä. Hyvän pelin hommasit. Osallistuhan tapahtumiinkin, niin saadaan tuota Honda-miesten osanottoa vähän suuremmaksi.
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
onkos tää semmonen peli missä saa sen ainakin mun mielestä hassun esp sähkövaihde hässäkän käyttöön?
ite koeajoin eilen semmosta ja mun mielestä ihan toimiva systeemi ja muutenkin hauska ajella
ite koeajoin eilen semmosta ja mun mielestä ihan toimiva systeemi ja muutenkin hauska ajella
Viimeksi muokannut Tito, 24 Syys 2006 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Honda TRX500FE
Tässä ei oo mitään ESP:tä. Sähkövaihteet on ja toimiin hyvin.
tullu nyt oltua noin 15h metsätöissä sillä ja ei oo vielä mitään moittimista.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Honda TRX 520 FE T3b
Hyvä valinta..en usko että tarvitsee katua valintaa
Minulla on sama ihan työkäytössä , metsähommia sekä lumet tietty talvella...olen kyllä noita safarejakin tuossa jo katsellut silläsilmällä että terapiakäyttökin olisi ihan jees sopivassa välissä...
Mauke.

Minulla on sama ihan työkäytössä , metsähommia sekä lumet tietty talvella...olen kyllä noita safarejakin tuossa jo katsellut silläsilmällä että terapiakäyttökin olisi ihan jees sopivassa välissä...

Mauke.
Niin kauan kuin on mutaa ilmassa..on toivoa.
Re: Honda TRX500FE
pst... nuo sähkövaihteet on hondan myyntinimellä esp eli electric shift p...(jotain...)pekhag kirjoitti:Tässä ei oo mitään ESP:tä. Sähkövaihteet on ja toimiin hyvin.
-
- Noppeli
- Viesti:
Hyvän pelin hommasit. Mä oon vastaavalla ajellu nyt vuoden ja ei ole ollut ongelmia. Renkaat vaihdoin tälle talvelle, kun viime talvena tajusin että ei noilla vakiokumeilla pääse kuin jumiin.pekhag kirjoitti:Tässä ei oo mitään ESP:tä. Sähkövaihteet on ja toimiin hyvin.
Itte haluaisin ehkä kakkosvaihteesta hieman hitaampaa, että sillä voisi möyriä ykkösen sijaan myös huonommassa maastossa. Mutta mihinkäs meillä on kiirettä...
Ei muuta kun kovaa ajoa!
ps. Tuliko keulalle CC:n vinssi? Mulla se hajos liki saman tien...
- Gerko
- 2WD
Jos on CC:n 3 tn vinssi, niin ei muuta kuin välittömästi takuuhuoltoon vaihtoon. Se 3 tn vinssi ei kestä minkäännäköistä käyttöä, kevytmetallinen kehäpyörä porsii ja murenee palasiksi.Aironmies kirjoitti: ....
Em. vinssejä on ollut kolme, kesäkuussa vaihdettu neljäs vinssi on cc:n 2 tn, jota olen käyttänyt n. 100 krt enemmän kuin niitä kolmea 3 tn yhteensä. Hondan takuu pelaa; kaikki vaihdot meni takuuseen.
-
- Noppeli
- Viesti:
Joo, hyvin toimi takuu. 3 pv:n päästä oli uusi vinssi keulalla (itse sai kyllä asentaa...) myös tuo 2tn. Tein sillä heti muutamia koevetoja ja hyvin on toiminut.Gerko kirjoitti:Jos on CC:n 3 tn vinssi, niin ei muuta kuin välittömästi takuuhuoltoon vaihtoon. Se 3 tn vinssi ei kestä minkäännäköistä käyttöä, kevytmetallinen kehäpyörä porsii ja murenee palasiksi.Aironmies kirjoitti: ....
Em. vinssejä on ollut kolme, kesäkuussa vaihdettu neljäs vinssi on cc:n 2 tn, jota olen käyttänyt n. 100 krt enemmän kuin niitä kolmea 3 tn yhteensä. Hondan takuu pelaa; kaikki vaihdot meni takuuseen.
Vinkiksi muuten (vaikka ei kuulu tälle palstalle), kun alat käyttää vinssiä (uutta vaijeria), vaijeri on vedettävä kokonaan ulos kelalta ja kiskottava kunnon vastuksella sisälle(Warnin vinsseissä tämä lukee käyttöönotto-ohjeessa, mutta ei CC:ssä). Tällöin saadaan venytettyä vaijeri oikeaan muotoon. Ei niin että otetaan puolet ulos ja kiskotaan vastuksella, koska silloin vaijeri uppoaa kelalle jääneeseen vaijeriin ja homma menee vituiks. Samoin lyhensin tuo 15metrin vaijerin n. 10 metriin, että mahtuu paremmin kelalle. Mönkkärissä aina mukana köyttä, jota voi käyttää jatkona jos tarvii ettiä puuta pidempää...
- Gerko
- 2WD
Ostin hondan vermeet asennettuna (merkkihuollossa) ja siten ne on huoltokirjaan merkattuna alkuperäisasennuksena (tms).Aironmies kirjoitti:Gerko kirjoitti:Aironmies kirjoitti: ....
Joo, hyvin toimi takuu. 3 pv:n päästä oli uusi vinssi keulalla (itse sai kyllä asentaa...) myös tuo 2tn.
...