Suzuki LTR 450

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
jakari
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Kesä 2006 19:56
Paikkakunta: kuor

Viesti Kirjoittaja jakari »

veikko 1 kirjoitti
No niin nyt on tarkistettu sieltä startin puolelta. Se on se bendix siellä vauhtipyörän alla olikohan kuudella m6 kuusiokololla kiinni, jenkki foorumilla pojat kertoili että nuo kuusikolot joskus pääsee löystymään ja parhaassa tapauksessa rikkoo staatorin ja ehkä antaa ääntä.

Oliko sinulla tässä kyseisessä bendixs rattaassa päittäystä joku viis milliä. Kampiakselissa oli myös päittäystä 0,15mm.
SUZUKI R450
veikko1
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Loka 2006 08:55
Paikkakunta: Keskisuomi

Viesti Kirjoittaja veikko1 »

Joo eipä tullu moista kokeiltua, kampiakselin päittäistä kokeilin ja ihan
vähän tuntuu varmaan jotain tuota luokaa.
Ai siis se ratas liikuu päittäin 5mm??? Siinä vois olla kyllä kansa potenttiaalinen äänen tuottaja ehdokas. Oisin ottanut minäkin vauhtipyörän pois mutta kun ei löytynyt sopivaa ulosvetäjää(oliko kierre jotain 38mm)
Tuolta löytyy mielenkiintoista asiaa LTR:stä:
http://www.lt-r450central.com/invision/
Pitäisikö kokeilla kun jenkki poijaat laitaa tuota oljyä Esim. 1300ml säiliöön ja 650ml moottoriin!! Ääni kuulema häviää tuolla toimenpiteellä
ainakin toisilta!???
jakari
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Kesä 2006 19:56
Paikkakunta: kuor

Viesti Kirjoittaja jakari »

Niin 5mm oli siinä rattaassa päittäystä en minäkään löytänyt äkkiseltään mistään kunnon ulosvedintä joten laitoin kasaan ja pitää vielä käydä ajamassa ja kuunnella että jos vois paikallistaa äänen paremmin.
SUZUKI R450
Markus
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 05 Maalis 2006 21:42

Viesti Kirjoittaja Markus »

se vauhtipyörän takana oleva ratas pitää sisällään yhteen suuntaan vetävän laakerin.jos sen välys on liian tiukka voise lämmetessään ruveta vetämään väärään suuntaan.silloin varmasti kuuluu ääntä koska startti rupeaa pyörimään mukana.se kytkin sen luukun alla missä on ne kolme ruuvia on ylikuormitustavarten.
Markus
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 05 Maalis 2006 21:42

Viesti Kirjoittaja Markus »

suzukin takuu ehdoissa lukee ei korvaa kilpailu käyttöä eli jos sulla on numero varattuna moottoriliiton sivuilla ei takuuta.mutta valmistaja on vastuussa valmiste ja raaka aine viosta takuu ajan ulkopuolellakin.esim mun 96 hiluxsiin viime talvena tuliuudet ohjaus varret kamppanjan johdosta.ltr:stä hajos lohko.lohkot sain mutta en töitä olen muka ajannut kilpaa :D
veikko1
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Loka 2006 08:55
Paikkakunta: Keskisuomi

Viesti Kirjoittaja veikko1 »

Mikä lohkon särki??
Solaris
6WD
Viestit: 637
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Solaris »

mutta jos onkin 2 susnaa niin meneekö kummastakin takuu jos toisella vaan kisailee :shock:
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa

Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008


vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Markus
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 05 Maalis 2006 21:42

Viesti Kirjoittaja Markus »

siellä on semmonen tappi joka rajottaa vaihdepolkimen liikkeen se repesi irti kierteineen.keijon mielestä se on semmoinen vika mitä ei voi tulla kuin kilpailu käytössä erittäin raskaissa olosuhteissa hypätessä kuski tippuu vaihdepolkimenpäälle.mutta jostain kumman syystä uudessa lohkossa on kyseinen paikka valettu vahvemmaksi.
Markus
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 05 Maalis 2006 21:42

Viesti Kirjoittaja Markus »

solaris.jos on kaksi peliä tietenkin se hajoaa millä ei ole kilpailtu. :twisted:
veikko1
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Loka 2006 08:55
Paikkakunta: Keskisuomi

Viesti Kirjoittaja veikko1 »

No niin palataanhan taas LTR:n mootorin outoon ääneen, kävin tänään
ajamassa jäällä ja jonkun verran myös tien pohjia. EI KUULU MITÄÄN
YLIMÄÄRÄISTÄ!!!
En osaa sanoa mikä seuraavista äänen poisti:
- Tasapainoakselin mutteri löysällä liimattu
- Kytkimen ja kampiakselin muttereihin myös liimaa
- Laitoin tuota öljyä 1300ml säiliöön, 650ml kampikammioon,
kuten jostain jenkki foorumilta lueskelin
- Ketjut oikealle tiukuudelle

Mutta ei mitään ylimääräistä kuulunut ja sentään ajoa kertyi puolitoista
tuntia!!!!!
jakari
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Kesä 2006 19:56
Paikkakunta: kuor

Viesti Kirjoittaja jakari »

veikko1 kirjoitti:No niin palataanhan taas LTR:n mootorin outoon ääneen, kävin tänään
ajamassa jäällä ja jonkun verran myös tien pohjia. EI KUULU MITÄÄN
YLIMÄÄRÄISTÄ!!!
En osaa sanoa mikä seuraavista äänen poisti:
- Tasapainoakselin mutteri löysällä liimattu
- Kytkimen ja kampiakselin muttereihin myös liimaa
- Laitoin tuota öljyä 1300ml säiliöön, 650ml kampikammioon,
kuten jostain jenkki foorumilta lueskelin
- Ketjut oikealle tiukuudelle

Mutta ei mitään ylimääräistä kuulunut ja sentään ajoa kertyi puolitoista
tuntia!!!!!
Kävimpä minäkin tänään jäällä ajelemassa ja se ääni edelleen kuului empä antanut äänen haitata vaan totesin että sittenhän se selviää mikä se on kun se laukee jostain.

Taidanpa kokeilla tuota öljyn lisäystä siinä vois olla eniten itua....Eikö tuo kampikammion öljy ole nissään tekemisissä tuon säiliössä olevan öljyn kanssa kun on sumppu systeemistä kyse. :?:

Peli meni aika laihalla aluksi mutta nostattiin pensanpaineita 3,8 kiloon niinrupesi olemaan kohdallaan.
SUZUKI R450
Hugo79
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:11
Paikkakunta: Kuortane Mönkijä:Honda Foreman 500/Fe

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

Kävimpä minäkin tänään jäällä ajelemassa ja se ääni edelleen kuului empä antanut äänen haitata vaan totesin että sittenhän se selviää mikä se on kun se laukee jostain.


Oliko vauhti kohillaan? 8)
jakari
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Kesä 2006 19:56
Paikkakunta: kuor

Viesti Kirjoittaja jakari »

Hugo79 kirjoitti:Kävimpä minäkin tänään jäällä ajelemassa ja se ääni edelleen kuului empä antanut äänen haitata vaan totesin että sittenhän se selviää mikä se on kun se laukee jostain.


Oliko vauhti kohillaan? 8)
Oli saa nähä kuka tulee toiseksi kun päästään kisaan. :butthead:
Pitää ensin vain käydä tuola korkean paikan leirillä taimaassa niin eikö se sitten onnistu vielä paremmin. :partyman:
SUZUKI R450
Hugo79
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:11
Paikkakunta: Kuortane Mönkijä:Honda Foreman 500/Fe

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

jakari kirjoitti:
Hugo79 kirjoitti:Kävimpä minäkin tänään jäällä ajelemassa ja se ääni edelleen kuului empä antanut äänen haitata vaan totesin että sittenhän se selviää mikä se on kun se laukee jostain.


Oliko vauhti kohillaan? 8)
Oli saa nähä kuka tulee toiseksi kun päästään kisaan. :butthead:
Pitää ensin vain käydä tuola korkean paikan leirillä taimaassa niin eikö se sitten onnistu vielä paremmin. :partyman:
No huh huh!ku ny pysyys polvet paketis :lol:
Me mennäänki huamennna Lmäelle offroad leirille :twisted: voittaa melkeen taimaat :oops:
Avatar
HarriY
3WD
Viestit: 83
Liittynyt: 13 Touko 2006 13:40
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja HarriY »

Vai Thaimaahan se jakari lähtee treenaamaan... ! Pikkuusen kyllä käy kateeksi. On varmaan kyllä mahtava paikka. :D
TRX 70 -86
Quadracer 250 -88
Trail Blazer 250 -03
Predator 500 -04
YFZ 450 -06
------ -07
? ? ? -08

www.lapuancrossikerho.com
Vastaa Viestiin