
Tieliikenne Rincon
No peruslaskukaavahan on että 10 heppaa lisää maksaa sen tonnin. Oli kyseessä sitten 4x4 tai crossipeli. Ja kaikkiin koneisiin ei tota kymmentä heppaa edes saa lisää sillä tuhannella juurolla.
Powercommanderin lisäksi tarvitaan ilmansaannin parannus, slipari, ruiskukoneisiin ehkä jopa isommat suuttimet, jotta saadaan kaikki irti mitä sen avulla on saatavissa.
Pelkkä PC kyllä varmasti piristää konetta mutta ei varmastikaan anna rahalle aivan täyttä vastinetta sinällään.
Powercommanderin lisäksi tarvitaan ilmansaannin parannus, slipari, ruiskukoneisiin ehkä jopa isommat suuttimet, jotta saadaan kaikki irti mitä sen avulla on saatavissa.
Pelkkä PC kyllä varmasti piristää konetta mutta ei varmastikaan anna rahalle aivan täyttä vastinetta sinällään.
l Kipu on vain tunne l
No helvatti, jos railpossi jota ei ole edes kuristettu mitenkään ja rekisteriotteen mukaa reiulut 9kw tehoja ja porukan perässä silti pysytään niin kyllä hondalla ei ole mitään vaikeuksia laillisiin nopeuksiin ainakaan.
halvatun hieno peli Honda ja otin lippalakin päästä kun tota kirjotin.
Ja parempaa vuotta muillekin toivoo parossa.
..laitetaas vähän pienemmäks noi illalliset jorinat
halvatun hieno peli Honda ja otin lippalakin päästä kun tota kirjotin.
Ja parempaa vuotta muillekin toivoo parossa.
..laitetaas vähän pienemmäks noi illalliset jorinat

Viimeksi muokannut Barossa, 01 Tammi 2007 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juu, pysytään silti asiassa, eli kerroit että kyseessä oli "tuo iso honda", ja topicissa lukee Rincon. Eikös se meinaa sitä, että kyseessä on "automainen" vaihdelaatikko, eli ei mithän hydrovaihteita? Väitän edelleen että Rinconin vaihteisto on huomattavasti parempi tieliikenne-käytössä ja taloudellisempi kuin variaattorit yms muut vaihtoehdot. Moottoriakaan en uskalla väittää tehottomaksi, etenkään en vertaisi sitä johonkin 400 kuutioiseen kaasuttimella varustethun remmivehkeeseen.petri.n kirjoitti:Nyt VP taas kääntää nämä jutut ihan päälailleen.Se on tosi kuin vesi, että hydrostaattivoimansiirto ottaa enemmän moottorista tehoja, kuin variaattori tai mekaaninenlaatikko. Hondaa itseensä en ole missään topicissa tai lauseessa ole moittinut tai muutakaan sen suuntaista. Kuten totesin, että voimansiirtona yksi parhaimpia. Muutetaan sitten tuota lausetta, kun ymmärrys ei pysy ajantasalla. Honda on ehkä parhain kone sellaisissa hommissa missä tarvitaan hidasta ja rauhallista etenemistä. Yksikään muu kone ei markkinoilla pysty hitaasti etenemään yhtä rauhallisesti ja tasaisesti. Muut ryntäilee enemmän tai vähemmän. Hydrostaattivedolla ajonopeus on aina vakio, jos on kunnossa, kun pidetään kaasuliipasin samassa asennossa. Vauhtiajoon sitten vakiona ainakin loppuu paukut kesken, verrattuna muihin, mutta lisättäköön taas tänne, että se on taas kuljettajasta kiinni. Ai niin mistäs VP tietää millä merkeillä olen ajanut? Soittavatko kaikki ne mönkijät omistajat sinne pohjolan perukoille, että taas se vääräleuka savolainen kävi ajamassa minun mönkijällä, joka on erimerkkiä kuin omansa.
Siihen en sorru, että alkaisin arvostella toisten ajopelijä, kun ajopelin ominaisuudet loppupelissä ratkaise kuljettaja. Ei niinkään koneenmerkki. Mieli täytyy olla avoin kaikille merkeille, eikä olla laput silmillä, kuin ennen vaunuhevosilla.
![]()
Lisäksi kaveri tuumasi, että mitä mönkijöitä hän tätä nykyä käynyt ajamassa, niin tuo Honda on kaikista tyylikkäin ja siistimmin tehty. Outlanderia vertasi ulkomuodoltaan ja verhoilemattomiltaan ohjaustangoiltaan ja mittaripaneleiltaan Ladaan.
Näitä kaiman-serkun-kummin-juttuja vain tulee turhan herkästi, ja kas kummaa mikä se on aina ylitse muiden...
En myöskään puhunut sanallakaan siitä, millä merkeillä olet ajanut, et tehnyt sitä itsekään. Olen pahoillani, jos pahoitin mielesi näin joulun aikaan.
Hyvät uudet vuodet,
t.mie
Veli-Pekka kirjotti:
HYVÄÄ alkanutta vuotta!
Olen samaa mieltä Veli-Pekan kanssa, Rinconia pidä verrata pikku remmikoneisiin. Oli tuo Rincon koneviestin isojen mönkkäri vertailussa pienin ruokanen, mitä muut. Tuskin silloin voimansiirto hukkaa tehoa.Juu, pysytään silti asiassa, eli kerroit että kyseessä oli "tuo iso honda", ja topicissa lukee Rincon. Eikös se meinaa sitä, että kyseessä on "automainen" vaihdelaatikko, eli ei mithän hydrovaihteita? Väitän edelleen että Rinconin vaihteisto on huomattavasti parempi tieliikenne-käytössä ja taloudellisempi kuin variaattorit yms muut vaihtoehdot. Moottoriakaan en uskalla väittää tehottomaksi, etenkään en vertaisi sitä johonkin 400 kuutioiseen kaasuttimella varustethun remmivehkeeseen.
HYVÄÄ alkanutta vuotta!
rauta taottava kuumana HONDA ATV
-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
No niin voimme kaikki vetää henkeä ja huokaista syvään. Ei saanut Honda uutta omistajaa, kuten ei Can-Amikaan. Kaveri oli tehnyt kaupat perjantaina. Häntä parhaiten palvelevasta ja hinnaltaan miellyttävästä mallista. Oli ostanut Arctic Catin 650 + metsäkärryn. Elikkä nyt kaikki moittimaan täällä hänen valintaansa. 

Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi