Hawain kokemuksia!
Noniin, saatiinhan ne kypärät nyt testikuskien päähän. Pahoittelen vielä töppäystä.. ens viikonlopulla koitetaan kuvata crossivideot ja työmönkkäreiden videot jotta saadaa video joka vehkeen esittelysivulle. Sit alkaa olla asialliset sivut, ainaki mun mielest..
http://motors.falmek.fi/pages/video-ja- ... nloppu.php
http://motors.falmek.fi/pages/video-ja- ... nloppu.php
- kawanator
- 2WD
- Mönkijä:: Falmek Force 400
- Viesti:
Miten kestää Hawain/Force 200 taka-akseli ja runko rankka crossirataa?
Itse katselin runkoa ja heti kun ehdin laitan pelin lihoiksi ja vahvistan kaikkia hitsisaumoja ja vähän samalla niitä kaunistelen....
Katselin myös iskareiden kiinnityksiä ja teen niihin uudet vähän vahvemmasta materiaalista. ehkä olen turhan tarkka mutta mielummin vähän varmistelee kuin että sit on itse ja laite kökkönä kun joku paikka pettää.
Kun runko on saatu vahvistettua se pulverimaalataan. Kestää aika paljon paremmin käyttöä ja on "vähän" siistimpi pinta kuin kiinanpojan ruiskima maali....
Itse katselin runkoa ja heti kun ehdin laitan pelin lihoiksi ja vahvistan kaikkia hitsisaumoja ja vähän samalla niitä kaunistelen....

Katselin myös iskareiden kiinnityksiä ja teen niihin uudet vähän vahvemmasta materiaalista. ehkä olen turhan tarkka mutta mielummin vähän varmistelee kuin että sit on itse ja laite kökkönä kun joku paikka pettää.

Kun runko on saatu vahvistettua se pulverimaalataan. Kestää aika paljon paremmin käyttöä ja on "vähän" siistimpi pinta kuin kiinanpojan ruiskima maali....

Falmek Force 400 Tieliikenne malli My07. Modattu Supermotoksi, Goldspeed sliksit, madallussarja, ITG vanteet, Leovincen täydellinen putkisto, Mikumi 39mm kaasutin, yms yms
Näkyyhän noita kaupittelijoita olevan.. Mutta kenelläkään ei taida vielä olla "oikeasti"myynnissäEnduroooo kirjoitti:Ohoh. Hawaita saa nyt myös tielleen kyllä muista missä näin kyseisen ilmoituksen.

Tehdään SE yhdessä!
eilen tuli vaihdettua suutin hawaijiin.pihas vehje tuntui toimivan moitteettomasti ja aattelin sit lähtiä pitemmälle lenkille niin n.6kilsan jälkeen kone rupes "röpöttämähän" korkeilla kierroksilla mut muuta ku kotia köröötellä.vaihdoin suuttimen takas,ei mitää apua.tulppaa ei ollu vaihtaa.onkos kellää ollu vastaavaa ongelmaa?
-
- Noppeli
Vastaavanlaisia juttuja on tässä mönkkärimallissa melkoisen paljon, ja jos niitä ei ole tehty on odotettavissa kone- ja perärikkoja.. eli kannattaa harkita tarkkaan mistä moisen laitteen ostaa tai ainakin selvittää ongelmakohdat etukäteen. Tosin voi olla vaikeeta kun myyjältä kysyy niin ongelmiahan ei tietenkään koskaa missään ole. silti myymme Havajin takalaakereita sellaset 2 putkea viikossa. Putkessa 20kpl.