Varaosia?

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
Ukkopaha
Noppeli

Varaosia?

Viesti Kirjoittaja Ukkopaha »

Saisko mistään varaosia Wild Bear 200cc mönkijään?

Mulla hajos vaihdepoljin; se ei enään ota pitoa siihen akseliin mikä menee vaihdelaatikkoon eli sitä on jotkut "jengat" kuluneet. Jotkut startin rattaat olivat kuluneet niin, että se ei ota pitoa siihen toiseen rattaaseen mikä taitaa mennä moottoriin...

Eli lähinnä tarvisin niitä startin rattaita. Vaihdepoljin ongelman saa korjattua siten että poraa ruuvin sen vaihdepolkimen läpi siihen akseliin mikä menee vaihdelaatikkoon.

Toivottavasti kirjoitin tarpeeksi selvästi :oops: En ole mikään taitava näitten moottoreiden kanssa :oops:
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Kannattanee ottaa yhteyttä laitetta myyvään liikkeeseen. Jos k.o. vekotinta ei myydäkään Suomessa, niin vastaavalla moottorilla varustetusta härvelistä käynevät osat suoraan sunkin laitteeseesi.
l Kipu on vain tunne l
Ukkopaha
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Ukkopaha »

Olen ostanut mönkijän käytettynä, mutta jos joku viitsii sanoa jonkun Wild Bearin jälleenmyyjän ni voisin sieltä kysellä.
Lahti32
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Kokkolan rautanetistä piti saada osia mutta nostivat kädet pystyyn kuukauden kuluttua yhteydenotosta kun aikansa veivasivat ja neuvoivat ottamaan yhteyttä maahantuojaan alavudelle p. 040-7777739 josta ei kukaan vastaa. Numero on ilmeisesti kiinni. Menee 118 mukaan Veljekset Keskiselle?

Ite haen osat yleisiltä markkinoilta esim. etupyörän laakerit laakeriliikkeestä, valokatkaisin biltemasta jne.

Yllättävän vähän silti mitään vikoja, pakoputki katkesi kun oli asennettu niin väännöksiin ja flektipuhaltimen siivet katosivat, tilalle sopii bilteman isoin laitetuuletin, polttimoita palanut. Suurin vika etupyörän laakerit ja kaikenlaisten muttereiden löystyminen, joka ajon jälkeen jostain saa kiristää.
heti ku alottaa menee vähiten aikaa
Spin
2WD
Mönkijä:: Can-Am 500 T3 -15

Viesti Kirjoittaja Spin »

Itselle tuo Whizzin myyjä sanoi, että Veljekset Keskinen nimenomaan maahantuo nämä kiinan ihmeet. Vaikkakaan eivät itse ilmeisesti myy niitä.
tzimon
Noppeli

Viesti Kirjoittaja tzimon »

ainakin tuolta menopelimarketista on tähän asti löytynyt osia
PEPE'S POWER
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PEPE'S POWER »

Motoland voisi auttaa tässäkin asiassa,lähetäppä kuva rikkoutuneesta startin rattaasta. motoland@luukku.com
Elämä on odottamista.
alpo
6WD

Viesti Kirjoittaja alpo »

reppana xxc
Jorkki
6WD

Viesti Kirjoittaja Jorkki »

Joo, kaippa tuollanen löytyy. Jos et ole viel löytäny ni nappaa kuva ja lähetä mulle jori.falkstedt@falmek.fi
Vastaa Viestiin