KQ ostettu !
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Viesti:
KQ ostettu !
Hondan ja kilpikinkin kautta nyt sitten päädyin 700 cc Kingiin, eilen tein kaupat ja ensi viikolla pitäisi olla pihassa. Laite on TL ee:ltä eli siinä on heti kättelyssä illaksi hommaa että sen saa "tehtaankuntoon".
Siis jos jollain on kokemuksia valo, rajoitin yms. muusta hässäkästä tuollaisen tiimoilta ja varsinkin jos siinä on jotain erikoista niin arvostan tietoa asiasta.
Siis jos jollain on kokemuksia valo, rajoitin yms. muusta hässäkästä tuollaisen tiimoilta ja varsinkin jos siinä on jotain erikoista niin arvostan tietoa asiasta.
Re: KQ ostettu !
Onnittelut minunkin puolesta. Luulisin että, nopeus on rajoitettu vain sillä kaasuvivun rajoitin ruuvilla, mutta tämä on kyllä ihan puhdas arvaus...Kerrohan kokemuksia tl suskasta kun niitä alkaa kertyyn. Itekkin kyllä pähkäilin tl vai metsämalli, mut on se vero kyllä kova, joten omalla kohdallani päädyin metsämalliin.TRX kirjoitti:Hondan ja kilpikinkin kautta nyt sitten päädyin 700 cc Kingiin, eilen tein kaupat ja ensi viikolla pitäisi olla pihassa. Laite on TL ee:ltä eli siinä on heti kättelyssä illaksi hommaa että sen saa "tehtaankuntoon".
-
- 6WD
Oliko sulla paljon tarjouksissa eroa Suitzan ja Canan välillä. Minä kun tein kierroksen niin 650 Cana on halvempiTRX kirjoitti:Joo, oli armoton vertailu Kanan 650 XT:n ja KQ:n välillä mutta hyvät ja huolettomat kokemukset Hondasta (japseista yleensä) auttoivat päätöksen teossa ja aavistuksen halvempi hintakin vaikutti.

- Matkustaja jo toisessa polvessa.
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...
-
- 6WD
- Viesti:
TL Kana 650 XT lumilevysarjalla + muovisella pohjapanssarilla oli 720:- arvokkaampi kuin tuo TL KQ vinssillä ja lumilevysarjalla.
Kanan hinnat heitteli toistatonnia riippuen mistä kysyi ja eräässä paikassa 400:- eroa kun kysyin toiselta henkilöltä (siis samassa putiikissa) ja KQ:tahan ei saa TL:nä kuin yhdestä paikasta jossa sielläkin päivän hinnat selviää kysymällä.
Kanan hinnat heitteli toistatonnia riippuen mistä kysyi ja eräässä paikassa 400:- eroa kun kysyin toiselta henkilöltä (siis samassa putiikissa) ja KQ:tahan ei saa TL:nä kuin yhdestä paikasta jossa sielläkin päivän hinnat selviää kysymällä.
Onnea valitsemallasi tiellä!!
Itellä on kolmas Kunkku menossa ( ensimmäinen oli kai ekoja Suomessa ) ja ei yhtään vikaa. Käyttö on ollut vaativaa, kauden isoimmat kisat ja kotona lumenauraukset yms. muut kotihommat. Kone käynnissä melkein joka päivä. Vakiona tällähetkellä paras peli markkinoilla.
Jos rakentamaan ruvetaan niin sitten vaihtoehtoja on paljonkin...on paljon tehokkaampia, on ohjaustehostimia jne.
Kokonaispakettina Kunkku on kuitenkin paras, olen kokeillut kaikkia.
Itellä on kolmas Kunkku menossa ( ensimmäinen oli kai ekoja Suomessa ) ja ei yhtään vikaa. Käyttö on ollut vaativaa, kauden isoimmat kisat ja kotona lumenauraukset yms. muut kotihommat. Kone käynnissä melkein joka päivä. Vakiona tällähetkellä paras peli markkinoilla.
Jos rakentamaan ruvetaan niin sitten vaihtoehtoja on paljonkin...on paljon tehokkaampia, on ohjaustehostimia jne.
Kokonaispakettina Kunkku on kuitenkin paras, olen kokeillut kaikkia.
KVF750
-
- 6WD
- Viesti:
No nyt on KQ:lla jo ajeltu niin että voi kommentoida. Foreman nappiv. on siis ainoa 4x4 mönkijä josta oli ihan kunnon ajokokemuksia ennen tuota ja halusin alhaalta vääntävän laitteen jossa on kunnon moottorijarru ja toisin kuin Foreman, kilvellisen vehkeen jossa on paukkuja myös vauhdikkaanpaan vetoon.
Juuri sellainen tuo KQ tuntuu olevan eli onnistuu hiipiminen pahoissa paikoissa kohtuullisen hiljaisten äänien säestyksellä mutta kun avaa niin jotain löytyy, itse asiassa en ole vielä avannut kuin 2/3 kaasua mutta voimaa on. Tuntuu itse asiassa aika "Foremanlaiselta", vain korkeampi.
Nyt kun lumet häipyi niin ajelin samoja mestoja kuin hondalla ja kiitos isomman maavaran ja lukon tällä ei ollut mitään ongelmia edetä omilla reitelläni mudassa, kivikossa ja vedessä, tämä tietysti tietää että tällä on mentävä vieläkin huonompiin paikkoihin (kun on vinssi) ja hakea ne rajat/rikkoa ennenkuin oppii.
Pitoa voisi olla renkaissa enemmän, overload nappi on tyhmä (pitäisi olla on/off), oma pohjamuovi on naurettava (niinkuin tietysti valtaosassa), säilytystiloja (lokeroita) ei ole ikinä liikaa ja hidas puoli on makuuni hieman liika hidas ( tai H ja L ero on liika suuri) mutta korjaantunee 27 tuuman kumien myötä.
Katuajo on mulla enimmäkseen vaan siirtymiä mutta 70 - 80 menee pirun kevyen ja herkän oloisesti, satasessa olen vain koittanut ja herkästi sielläkin kävi mutta tuo että siirtymiä voi ajella "pintakaasulla" 75 km/h riittää mulle sillä TGB meni tuon kaasu pohjassa ja kauhean särinän/räminän kera ja sitä ei kestä.
Luulen että tein täysin oikean valinnan ja tässä on minulle huoleton mönkijää vapaa-aikaan ja lumitöihin muutamaksi vuodeksi.
Juuri sellainen tuo KQ tuntuu olevan eli onnistuu hiipiminen pahoissa paikoissa kohtuullisen hiljaisten äänien säestyksellä mutta kun avaa niin jotain löytyy, itse asiassa en ole vielä avannut kuin 2/3 kaasua mutta voimaa on. Tuntuu itse asiassa aika "Foremanlaiselta", vain korkeampi.
Nyt kun lumet häipyi niin ajelin samoja mestoja kuin hondalla ja kiitos isomman maavaran ja lukon tällä ei ollut mitään ongelmia edetä omilla reitelläni mudassa, kivikossa ja vedessä, tämä tietysti tietää että tällä on mentävä vieläkin huonompiin paikkoihin (kun on vinssi) ja hakea ne rajat/rikkoa ennenkuin oppii.
Pitoa voisi olla renkaissa enemmän, overload nappi on tyhmä (pitäisi olla on/off), oma pohjamuovi on naurettava (niinkuin tietysti valtaosassa), säilytystiloja (lokeroita) ei ole ikinä liikaa ja hidas puoli on makuuni hieman liika hidas ( tai H ja L ero on liika suuri) mutta korjaantunee 27 tuuman kumien myötä.
Katuajo on mulla enimmäkseen vaan siirtymiä mutta 70 - 80 menee pirun kevyen ja herkän oloisesti, satasessa olen vain koittanut ja herkästi sielläkin kävi mutta tuo että siirtymiä voi ajella "pintakaasulla" 75 km/h riittää mulle sillä TGB meni tuon kaasu pohjassa ja kauhean särinän/räminän kera ja sitä ei kestä.
Luulen että tein täysin oikean valinnan ja tässä on minulle huoleton mönkijää vapaa-aikaan ja lumitöihin muutamaksi vuodeksi.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Cana 400 -11
Hokasin että ee-speedin lisäksi myös täältä, http://www.trailpark.fi/ ..saa ison suskan kilpipelinä. Onko kukaan hokassut, itelle vähän yllärinä pyörähti vastaan kun nettimotossa kauppasivat moista laitetta
Viimeksi muokannut Jackmeister, 22 Huhti 2007 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.