Antenni kirjoitti:Vaikea sitä on lykätä. Saapa nähä onko sitä helppo pyörittää.
Siitä missä ent. 330 pollella ois noustu nätisti, nyt lykättiin peli ylös. Ensimmäinen reissu kyllä uudella kalulla, eiköhän niksit löydy kunhan kilometrejä tulee lisää.
Ohjaustehostin on kyllä miellyttävä ja ohjaus on ollut tienopeuksissakin toimiva.
Vajaan parinkymmenen asteen pakkanen aiheutti ylimääräisiä startinpyöräytyksiä aamupäivällä. Liekö tähän ropleemiin troppia.
juu kyl polle meni pahemmista paikoista mut täytyy vähän yammuun totutella ni eiköhän se siint
Itelläni on vanha kunnon 660 kaasari risli, mutta voin sanoa että kyllä te poijjaat vielä tuutta pelaruksia vetähä. Kuskisa o vika jos risli heittää liikkumasta
JaMaHi kirjoitti:Itelläni on vanha kunnon 660 kaasari risli, mutta voin sanoa että kyllä te poijjaat vielä tuutta pelaruksia vetähä. Kuskisa o vika jos risli heittää liikkumasta
Onks porukalle tullu lisää kokemuksia tuosta 700:sesta jammusta? Onko ilmennyt mitään ongelmia/vikoja? Ohjaustehostin pelittänyt talvisaikaan moitteettomasti?
Onkos kukaan laittanut mitään viripalikkaa? Putkea, PC:tä, yms? Vaikutuksia?
Kiinnostaa tietää, kun pitäisi tosissaan alkaa kauppaa vääntämään uudesta rizlystä...ja kun vanhasta pitäisi vielä luopua !!!
Rohkeasti vain kertomaan jos on jotain moitittavaa... ei levitetä sitä tän topicin ulkopuolelle!!!
JaMaHi kirjoitti:Onks porukalle tullu lisää kokemuksia tuosta 700:sesta jammusta? Onko ilmennyt mitään ongelmia/vikoja? Ohjaustehostin pelittänyt talvisaikaan moitteettomasti?
Onkos kukaan laittanut mitään viripalikkaa? Putkea, PC:tä, yms? Vaikutuksia?
Kiinnostaa tietää, kun pitäisi tosissaan alkaa kauppaa vääntämään uudesta rizlystä...ja kun vanhasta pitäisi vielä luopua !!!
Rohkeasti vain kertomaan jos on jotain moitittavaa... ei levitetä sitä tän topicin ulkopuolelle!!!
juu 1300km ajeltu ja ei ole kyl vikoja ilmennyt ja ei ole ollut mitään sunnuntaiajelua mut katotaan koska rupeaa paikat ratkeamaan
Ohjaustehostin saa joskus suun mukavasti hymyyn. Yleensä enempi tuolla ajellessa toki kylläkin. Parempi painaa vaan kypärää syvemmälle päähän ettei pollepoikien päivä pilaannu. Näin on, juu.
Sammuilua on nyt ilmennyt, kuskilla ja kuljettimella. Lyhyt puoli tai pakki päällä, matalilla kierroksilla. Soppaahan saa lisää näytön napeista, saattaisipa olla ratkaisu pulmaan. Hitusen onnettomasti meinasi tuossa talven pakkasilla käydä, ensimmäisessä huollossa ko. arvoa sitten vähän kasvateltiin sieltä tehdas-nollasta.
Vaihdevipua joutui säätämään, nyt vaihteet alko lonksumaan nätisti paikalleen.
Pakilla on rajoitin, jota ei saa napilla ohitettua. Overridehan pelaa vain etulukkojen ollessa päällä, ja eteenpäin. Joku johto pitäs varmaan nipsasta poikki, punainen tai sininen.
Puskuri eteen on hankintalistalla, melko muovista meinaa tuo keula olla, eikä varmaan anna anteeksi ajovirhettä. Niin, onko niitä ja mistä niitä saa? Warnilla on jonkunmoinen hökötys, mutta miun mielestä se on pirun ruma.
Elikkä ihan samoja oireita kuin 660:ssäkin. Pientä säätöä vaan. Kuulostaa hyvältä. Se puskuri on varmaan järkevin tehdä itte. RST-putkea ja roimasti mielikuvitusta. Pohjapanssari kannattaa varmaan vetää kii puskuriin jos alkaa sellaista pakertaa...
Ollut käytössä 3kk ajettu noin 25h, ei ongelmia, liikkuu ihan kivasti metsässä, kalliolla ja lumitöissä. Voimaa on ihan tarpeeksi. Ihan hyvä peli. Ensiviikolla ilmestyy uusi TM, siinä on testissä isot mönkkärit.
JaMaHi kirjoitti:Elikkä ihan samoja oireita kuin 660:ssäkin. Pientä säätöä vaan. Kuulostaa hyvältä. Se puskuri on varmaan järkevin tehdä itte. RST-putkea ja roimasti mielikuvitusta. Pohjapanssari kannattaa varmaan vetää kii puskuriin jos alkaa sellaista pakertaa...
Tekisitkös toisetkin kappaleet jos ja kun alat puskureita ja panssaria rakentelemaan. Voisin osallistua suunnittelu sekä teko kustannuksiin.
Mikap kirjoitti:Muuten aivan hiton hyvä, mutta joutuukohan vielä vaihtamaan tieliikenne versioon.
Itekkin oon pähkäilly että olisko tieliikennemallissa meisseliä. Saattaa olla että meikäläisen rämeuskottavuus kyllä vähä kärsis siitä !!!
Ollos huoleton vaan kyllä kunnon äijän rämeuskottavuus aina yhdet kilvet kestää. Ois se vaan komiaa päästä vetelemään ihan laillisesti pitkn kyläteitä. Vanhakin ihan nuortuu. Miten lie rajoitukset toteuttu, onko helppo ohittaa?
JaMaHi kirjoitti:Elikkä ihan samoja oireita kuin 660:ssäkin. Pientä säätöä vaan. Kuulostaa hyvältä. Se puskuri on varmaan järkevin tehdä itte. RST-putkea ja roimasti mielikuvitusta. Pohjapanssari kannattaa varmaan vetää kii puskuriin jos alkaa sellaista pakertaa...
Tekisitkös toisetkin kappaleet jos ja kun alat puskureita ja panssaria rakentelemaan. Voisin osallistua suunnittelu sekä teko kustannuksiin.
Juu, toisethan tulee melkein siinä samalla...melkein.
Pitäis tietenkin ensin saada se ajokki mihin ne tehdään. Tuossa tämänhetkisessä laitteessa kun on jo.
Kävin tänään testaamassa Antennin ajopeliä ja voi herranenaika kun voi olla mieluisa laite. Voi olla että melko piankin joutuu sitä puskuria ja panssaria alkaa väkertää. Ilmoittelen sitten jos tulee ajankohtaiseksi.