alkaa mietityttää
alkaa mietityttää
alkaa arvelluttamaan hiukan tämä pollen kestävyys..
Ns. alkaa menemään luotto kyseiseen vehkeeseen..
itsellä ei ole vielä vetari ongelmia ollut, ainoa on että käynnistys on mikä on..
Onko muilla käynnistys ongelmia?
Viime viikonloppuna tukin vedossa
polle sammui kesken vedon?
Bensa ei ollut lopussa..käynnistyksen jälkeen ajo jatkui normaalisti..
Taidan vaihtaa jammuun.
Ns. alkaa menemään luotto kyseiseen vehkeeseen..
itsellä ei ole vielä vetari ongelmia ollut, ainoa on että käynnistys on mikä on..
Onko muilla käynnistys ongelmia?
Viime viikonloppuna tukin vedossa
polle sammui kesken vedon?
Bensa ei ollut lopussa..käynnistyksen jälkeen ajo jatkui normaalisti..
Taidan vaihtaa jammuun.
Pateja pussit pullollaan.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
JOs vaihtaisin pienestä hikasta laitetta, niin saisi vaihtaa kun kalsaria. Pollea on jokunen myyty tänne niemelle, joten on siellä seassa kaikenlaista.
Mutta...
Pollen yleisin syy sammumiseen kesken kaiken on turvakytkin kaasulipareessa. Jos kaasuvaijeri on liian tiukalla, niin kone pätkii tyhjäkäynnin tuntumassa. Löysää hieman vaijeria tuosta lipareen jälkeen. Se on sellainen kumisukilla päällystetty kiristysholkkistudeemi.
Mutta...
Pollen yleisin syy sammumiseen kesken kaiken on turvakytkin kaasulipareessa. Jos kaasuvaijeri on liian tiukalla, niin kone pätkii tyhjäkäynnin tuntumassa. Löysää hieman vaijeria tuosta lipareen jälkeen. Se on sellainen kumisukilla päällystetty kiristysholkkistudeemi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- 6WD
- Viestit: 465
- Liittynyt: 27 Loka 2004 20:19
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700
- Paikkakunta: Kuhmoinen
Elektroniikkaboxit on kai joskus pari vuotta sitten tilattu sellaiselta tehtaalta, jonka päätuote sanoo Molla-Maijan sisältä että 'Mama' kun sopivasti nukkea paijaa
.
Omasta tl-mönkästä pimeni syttypuoli n. vuosi sitten (ei kokonaan - toimi niin kauan kuin kierrokset oli alle 1200 rpm ..), ja syttyboxi siitä vaihdettiin (ja erikoista alhaisen akkujännitteen indikaatiota 'H O T Check engine' ihmeteltiin jonkin aikaa, mutta lopuksi todettiin piirteeksi, jolle ei mitään voi).
Nyt tänä talvena pari viikkoa sitten huomasin, että vetopyörästössä oleva solenoidi alkaa rattoisasti naputtaa, kun yrittää vapauttaa tasauspyörästön - joka ei kylläkään vapaudu (:axe:). No, ajelin värkin pajalle (eikä viime maanantain (19.3.) keleillä niin kauheasti tasauspyörästöä kaivannutkaan
). Huollon toiminta oli kyllä kiitettävän nopeaa - eilen soitti monttööri ja kertoi vian korjautuneen - taas jokin elektroniikkaboxi vaihtamalla (niitä boxeja on tl-mallissa muistaakseni kaikkiaan kolme ..) .

Omasta tl-mönkästä pimeni syttypuoli n. vuosi sitten (ei kokonaan - toimi niin kauan kuin kierrokset oli alle 1200 rpm ..), ja syttyboxi siitä vaihdettiin (ja erikoista alhaisen akkujännitteen indikaatiota 'H O T Check engine' ihmeteltiin jonkin aikaa, mutta lopuksi todettiin piirteeksi, jolle ei mitään voi).
Nyt tänä talvena pari viikkoa sitten huomasin, että vetopyörästössä oleva solenoidi alkaa rattoisasti naputtaa, kun yrittää vapauttaa tasauspyörästön - joka ei kylläkään vapaudu (:axe:). No, ajelin värkin pajalle (eikä viime maanantain (19.3.) keleillä niin kauheasti tasauspyörästöä kaivannutkaan

Viimeksi muokannut ARant, 23 Maalis 2007 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- JaMaHi
- 6WD
- Viestit: 711
- Liittynyt: 15 Joulu 2006 22:00
- Mönkijä:: YAMAHA Grizzly 700 FI SE MR
- Paikkakunta: Halsua-City, Keskipohjanmaa
- Viesti:
Merkin vaihto ei välttämättä tarkoita sitä että kaikki ongelmat ja huolet on pois heitetty. Tuossa tapauksessa se on kyllä melko todennäköistä
.
En tiedä onko sattumaa vai pelkkää mielikuvitusta, mutta kun ajoreissulla on jonkin laitteen kuomuja revitty auki ja alettu vikaa etsimään, kuomussa on lukenu jotain P:llä alkavaa... Olisko vähän liian hienoja kamppeita rymyämiseen?
Mielestäni Jammu on sopivan karski. Ei säikähdä vaikka viedään vähän karumpaankin maastoon. Sopii ainaki mulle ku nyrkki silmään

En tiedä onko sattumaa vai pelkkää mielikuvitusta, mutta kun ajoreissulla on jonkin laitteen kuomuja revitty auki ja alettu vikaa etsimään, kuomussa on lukenu jotain P:llä alkavaa... Olisko vähän liian hienoja kamppeita rymyämiseen?
Mielestäni Jammu on sopivan karski. Ei säikähdä vaikka viedään vähän karumpaankin maastoon. Sopii ainaki mulle ku nyrkki silmään

Liikaa on sopivasti!!!
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
En tiedä onko merkissä vikaa, mutta huollossa tuntuu olevan. Nämähttp://kuvablogi.com/nayta/344010/ kuvat on otettu noin 10km ajon jälkeen kun kone on ollut 1500km huollossa ja laatikon öljyvuodon takia. En voinut soittaa huoltoon heti, olisi tullut ilmaistua mielipide turhan selvästi, eikä semmoinen ole asiakassuhteen kannalta hyvä. 

Olen aina oikeassa, jos en niin olen kuitenkin
Kyseisen vehkeen kanssa on siis ryssitty mitä todennäköisemmin luovutushuolto, 500km huolto sekä 1500km huolto ja takuuta on jäljellä vielä 1 1/2 vuotta, se tekee noin 5-7 huolto kertaa lisää a 200 egee, TYHJÄSTÄ. Taidan ostaa kinkin 1/2 takuulla, pääsempä sitten itse vaihtamaan öljyt.
Olen aina oikeassa, jos en niin olen kuitenkin
-
- 4WD
- Viestit: 245
- Liittynyt: 29 Syys 2005 20:12
- Mönkijä:: Cana 400 -11
- Paikkakunta: P-Pohjanmaa