En minä vaan saanu taskaan sitä neljästä rengasta pyörimään se yritti jo vähän mutta ei pitää varmaan tarkistaa etujarrut kun ne ei oikein ota hyvin pitää säätää ja puhistaa TAAS
Janne osasit ajaa ilmeisesti nätisti suolla, kun Hondasi pysy nelivetoisena. Sitten kuitenkin innostuit kaasutteleen liikaa ja jouduit vähän jarrutteleen.
jonne kirjoitti:Janne osasit ajaa ilmeisesti nätisti suolla, kun Hondasi pysy nelivetoisena. Sitten kuitenkin innostuit kaasutteleen liikaa ja jouduit vähän jarrutteleen.
Hyvä kuski pärjää näköjään huonollakin pelillä !
Kuskista en tiiä, vaan nautinto oli suuri ja siksi tätä "sottaamista" harrastan
Käsittääkseni missään hondassa ei ole lukkoa keulassa, vaan etujarrua painamalla saadaan molempia renkaita kuormitettua yhtä paljon ja silloin molemmat vetävät jos vedon haluaa pitää, täytyy jarrua painaa kevyesti koko ajan...
typer voisi käyttää hakua ja lukea vanhoja juttuja Hondan lukoista. Niistä löytyy aika paljon selvennyksiä ja linkkejä joista selviää Hondan etuperän rakenne ja toiminta tapa. Kyllä niissä yleisesti ottaen jonkinsortin lukko on piilotettu etuperän sisälle ja sen on moni vannoutunut "lukkokuskikin" tunnustanut.
Tuli tuossa käytyä viemässä nuolukiviä pari kappaletta ja muuten ajelin sähkölinjoja pelkällä takavedolla, mutta ojien ylityksissä laitoin 4 vedon. Ja tietenkin kiinnikin jäin silleen että toinen etunen oli korkialla ilmassa toinen puoliksi upoksissa. Siinä sitten hoksin seurata että vetääkö kaikilla rattailla niin kylläpäs vaan veti ja ilman jarrun kanssa kikkailua. Oliko tuo sitten tuuria vai mitä mutta hukassa oisin ollu jos ei olisi vetäneet, koska vinssiä ei ole vieläkään, eikä ollu kyllä juuri mistä vinssatakkaan. Pitääpä seurata tihiämpään tuota systeemiä
Edit: Ja silloin kun olin kiinni, mönkijä alkoi "hyppimään" siinä paikallaan
jason kirjoitti:Tuli tuossa käytyä viemässä nuolukiviä pari kappaletta ja muuten ajelin sähkölinjoja pelkällä takavedolla, mutta ojien ylityksissä laitoin 4 vedon. Ja tietenkin kiinnikin jäin silleen että toinen etunen oli korkialla ilmassa toinen puoliksi upoksissa. Siinä sitten hoksin seurata että vetääkö kaikilla rattailla niin kylläpäs vaan veti ja ilman jarrun kanssa kikkailua. Oliko tuo sitten tuuria vai mitä mutta hukassa oisin ollu jos ei olisi vetäneet, koska vinssiä ei ole vieläkään, eikä ollu kyllä juuri mistä vinssatakkaan. Pitääpä seurata tihiämpään tuota systeemiä
Edit: Ja silloin kun olin kiinni, mönkijä alkoi "hyppimään" siinä paikallaan
jason kirjoitti:Tuli tuossa käytyä viemässä nuolukiviä pari kappaletta ja muuten ajelin sähkölinjoja pelkällä takavedolla, mutta ojien ylityksissä laitoin 4 vedon. Ja tietenkin kiinnikin jäin silleen että toinen etunen oli korkialla ilmassa toinen puoliksi upoksissa. Siinä sitten hoksin seurata että vetääkö kaikilla rattailla niin kylläpäs vaan veti ja ilman jarrun kanssa kikkailua. Oliko tuo sitten tuuria vai mitä mutta hukassa oisin ollu jos ei olisi vetäneet, koska vinssiä ei ole vieläkään, eikä ollu kyllä juuri mistä vinssatakkaan. Pitääpä seurata tihiämpään tuota systeemiä
Edit: Ja silloin kun olin kiinni, mönkijä alkoi "hyppimään" siinä paikallaan
Siinäpä palaan tähän iän ikuiseen aiheeseen kun muistan joskus nähneeni vastaavan articatilla. Jos tuohon pystyy hondalla niiin minusta siinä aivan riittävä lukko on .
Hondasta tosin löytyy omakin "lukko" joka toimii eturenkaiden ollessa täysin suorassa, tosin 100% ei sekään pidä.
Tuli laitettua yhteen 420FA malliin lukko joka pitää ja ei ole viivettä juurikaan.
Oheisesta videosta voi huomata että neliveto kun kytketään päälle niin aika piakkoin alkavat molemmat eturenkaat pyöriä, eikä muuten lipsu ja se on varma.