MXU 500 Tieliikennemalli

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
eje
Noppeli
Viestit: 22
Liittynyt: 01 Helmi 2007 20:54
Paikkakunta: säkylä

Viesti Kirjoittaja eje »

Tulipa sit tilattua moinen boksi,kehuivat kinitekillä myyneensä monta norjaan.Kertoilen sit kun ja jos sen saan et oliko mitään järkee.... vai ei.
jiitee
2WD
Viestit: 30
Liittynyt: 04 Helmi 2007 11:46
Paikkakunta: eteläkarjala

Viesti Kirjoittaja jiitee »

paljonko mahtaa löytyä 500 kymcosta maavaraa? ei ole esitteistä löytynyt sitä tietoa
Avatar
VIPER
6WD
Viestit: 262
Liittynyt: 23 Syys 2006 15:44

Viesti Kirjoittaja VIPER »

Joko on ejelle boxi tullu? Jos on, niin kertoiletko kokemuksia?
jiitee
2WD
Viestit: 30
Liittynyt: 04 Helmi 2007 11:46
Paikkakunta: eteläkarjala

Viesti Kirjoittaja jiitee »

taitaa 500 olla tarkoitettu pelkästään kaupunki käyttöön asfalttiteille kun kukaan ei ole mittaillut maavaroja ,pitää miettiä muita merkkejä kun tuo metsämöyriminen enemmän kiinnostaa
tapsa61
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 24 Joulu 2006 06:20
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Maavara

Viesti Kirjoittaja tapsa61 »

jiitee kirjoitti:taitaa 500 olla tarkoitettu pelkästään kaupunki käyttöön asfalttiteille kun kukaan ei ole mittaillut maavaroja ,pitää miettiä muita merkkejä kun tuo metsämöyriminen enemmän kiinnostaa
Se on 24 cm
viitanen
2WD
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Helmi 2007 23:43

MXU 500 maavara

Viesti Kirjoittaja viitanen »

Aika korkee on Tapsa 61:n MXU. Riippuu tieteskin mistä mittaa.Omassa mitta on muuten sama,mutta perämurikka pentele laahaa jo 18 cm karikkoon.Ite tehty panssari puottaa vielä noin 1cm pois.Mutta kyllä MXU:lla aikapahat paikat läpäisee,varsinkin panssarin kanssa.
jiitee
2WD
Viestit: 30
Liittynyt: 04 Helmi 2007 11:46
Paikkakunta: eteläkarjala

Viesti Kirjoittaja jiitee »

kiitos infosta kyllähän sillä sitten metsässä pärjää
tapsa61
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 24 Joulu 2006 06:20
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: MXU 500 maavara

Viesti Kirjoittaja tapsa61 »

viitanen kirjoitti:Aika korkee on Tapsa 61:n MXU. Riippuu tieteskin mistä mittaa.Omassa mitta on muuten sama,mutta perämurikka pentele laahaa jo 18 cm karikkoon.Ite tehty panssari puottaa vielä noin 1cm pois.Mutta kyllä MXU:lla aikapahat paikat läpäisee,varsinkin panssarin kanssa.
Perämurikka on matalimmilaan lyhyen matkaa ainakin minun MXU 500:ssa 21 cm korkeudella, näihin korkeuksiin tietysti vaikuttavat jonkun sentin tietysti renkaiden koko ja ilmanpaine. Kertomani 24 cm huomasin jostain ulkomaisesta esitteestä.
eje
Noppeli
Viestit: 22
Liittynyt: 01 Helmi 2007 20:54
Paikkakunta: säkylä

Viesti Kirjoittaja eje »

No niin,poksi tullut ja ensimmäiset koeajot tehty.Huiput noin 105-107 km/h ja likkellelähtö hieman rivakampaa.Tyhjäkäyntiseoksia jouduin rikastamaan kierroksen verran,ettärupes käymään tasasesti.Korkeilla kierroksilla tuntuu, että vakioputki ahdistaa.Täytyy alkaa etiskellä tehoputkee jos sit sais poksista kaiken hyödyn irti.Ei ehkä sellaisenaan ihan hintansa arvoinen.Lähetys kesti maksupäivästä 2 viikkoa.
spot_monkey
3WD
Viestit: 107
Liittynyt: 09 Syys 2004 13:44

Viesti Kirjoittaja spot_monkey »

Miten tuon boxin asennus tapahtuu? Edellyttääkö muita säätöjä ja fiksailuja vai suoraan ajoon vaan? Eli step by step -ohjeistusta kehiin, kiitos... ;)

SM
Kymco MXU 250 - All Terrain Vegetable.
spot_monkey
3WD
Viestit: 107
Liittynyt: 09 Syys 2004 13:44

Viesti Kirjoittaja spot_monkey »

Löytyykö halukkaita ohjeistamaan miten tuo asennus menee? Ei hotsis lähteä opettelemaan kantapään kautta -metodilla...

SM
Kymco MXU 250 - All Terrain Vegetable.
eje
Noppeli
Viestit: 22
Liittynyt: 01 Helmi 2007 20:54
Paikkakunta: säkylä

Viesti Kirjoittaja eje »

Sori et kesti,vanha boksi liitimestä auki ja uusi kiinni siinä se.seosruuvia tosiaan joutu avaamaan n.1kierros jotta tyhjäkäynti tasottu.
spot_monkey
3WD
Viestit: 107
Liittynyt: 09 Syys 2004 13:44

Viesti Kirjoittaja spot_monkey »

Mites nousiko sulla melutasot vielä entisestä tuon virittelyn myötä? Itseä pikkusen korpeaa laitteen pitämä möykkä kovemmissa nopeuksissa ihan vakionakin. Melkein korvatulpat sais olla. Syynä lienee ainakin osittain nuo karkeakuvioiset renkaat (asfaltilla).

SM
Kymco MXU 250 - All Terrain Vegetable.
JuntTi
3WD
Viestit: 65
Liittynyt: 07 Kesä 2007 23:01
Paikkakunta: Vihanti

Viesti Kirjoittaja JuntTi »

Itseäkin haittaa nuo rengasäänet, muuttaiskohan pelkkä eturenkaiden vaihto maantiekuvioisiin noita vonkumisia kohtuullisemmaksi?
Kymco MXU250-07
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Omasta kokemuksesta voin sanoa että toi renkaan kuvio vaikuttaa todella paljon ääniin varsinkin asfaltilla ajaessa. Jättää talvirenkaiksi ne tai sitten ajaa loppuun. Maastokuvioiset ei asfaltilla kauaa kestä.
Vastaa Viestiin