Trapperissa ilmenneitä vikoja

Keskustelua Trapper mönkijöistä.
jarski61
4WD
Mönkijä:: Trapper 700XL TL -09

Re: Trapperissa ilmenneitä vikoja

Viesti Kirjoittaja jarski61 »

En lakkaa ihmettelemättä miten maahantuojan (Trailpark) homma voi olla noin puhditonta. Kun sähköpostiin ei vastata kuin vasta kahden viikon kuluttua, ja silloinkin vasta kovistelun jälkeen. Puhelimella kuulemma saisi kiinni paremmin. No kun s-postin tarkoitus on juuri se, että asentajan ei tarvitse juuri sillä hetkellä pudottaa sitä jakoavainta kädestään ja rynnätä puhelimeen, vaan vaikka päivän päätteeksi sitten.

No sieltä nyt sitten (ilmeisesti?) lähetetään minulle se jännitteensäädin. Vanha pitää palauttaa heille. Ja jos vanha on ehjä niin lähettävät uudesta sitten laskun minulle, koska sähkötarvikkeita ei koske palautusoikeus. No vanha ei lähde ehjänä heille, moukarilla kylkeen ja postiin.

Trapperissahan ei montaa vikaa ole ollut, mutta maahantuojassa ja huollossa sitäkin enemmän... :(

Seuraava mönkijä lähtee minulle sitten liikkeestä jossa palvellaan. Onkohan liikaa pyydetty...? :Hangman:
Trapper 700XL TL -09
- Warn products
- Leo Vince exhaust

http://kuvablogi.com/nayta/1784638/
kokki
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kokki »

jarski61 kirjoitti: Seuraava mönkijä lähtee minulle sitten liikkeestä jossa palvellaan. Onkohan liikaa pyydetty...? :Hangman:
Mitä tätäki keskustelualuetta seurannu niin tuntuu olevan palvelun saanti hankalaa vaikka olis ns. merkkituote. Mutta joo, ite oon saanu kyllä iha hyvää palvelua.
mikkis
6WD
Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl

Viesti Kirjoittaja mikkis »

kokki kirjoitti:
jarski61 kirjoitti: Seuraava mönkijä lähtee minulle sitten liikkeestä jossa palvellaan. Onkohan liikaa pyydetty...? :Hangman:
Mitä tätäki keskustelualuetta seurannu niin tuntuu olevan palvelun saanti hankalaa vaikka olis ns. merkkituote. Mutta joo, ite oon saanu kyllä iha hyvää palvelua.
sama täällä hyvää palvelua olen saanut maahantuojalta,asiat olen hoitanut puhelimitse...
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry

EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
Sutinen
Tracks
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Tuntuu olevan siellä maahantuojan päässä aina vilskettä, kun laitteita pitää myydä ja huoltaa. Kyllä joka sähköpostin hankkii, niin pitäisi se päivittäin lukea ja samalla vastata viesteihin. Siihen kannattaisi yksi vartti tunti yrittäjänkin panostaa. Ite luen sähköpostin joka päivä jos vaan pc äärellä ja reissussa yleensä kannettava mukana ja voihan sen nykyaikana hoitaa kännykälläkin.

Puhelimella kannattaa aina soittaa maahantuojalle jos kiireellistä asiaa ja samalla saa varmaan parhaiten noi neuvotkin ja ongelmat ratkottua. Eikä tule niin paljon harmaita hiuksia trapperin kanssa.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
jarski61
4WD
Mönkijä:: Trapper 700XL TL -09

Viesti Kirjoittaja jarski61 »

No nyt on mieli vähän parempi: lataussäädin tuli maahantuojalta ja sen vaihto auttoi, nyt volttimittari näyttää 14,2 V eli ok on. Vanha pitää palauttaa nyt sitten maahantuojalle ja ilmeisesti postikulut täytyy maksaa itse. Mahtaako tuo olla aivan lain kirjaimen mukaista? Eikös takuuhuollot pitäisi olla ilmaisia? Toisaalta takuuhuolto olisi varmaan ollutkin ilmaista, mutta kun halusin vaihtaa osan itse.

No kuitenkin: talven ensimmäiset lumityöt tehty ja Trapperi pelaa jälleen hienosti! Täytyy todeta, vaikka olen välillä kironnut maahantuojan alimpaan halvattuun, niin kyllähän Trapperin takuu toimii. Mutta silloin kun vehkeet on hajalla, niin silloin nousee v*tutus niin pintaan, että toivoo saavansa palvelua heti eikä parin viikon päästä.
Trapper 700XL TL -09
- Warn products
- Leo Vince exhaust

http://kuvablogi.com/nayta/1784638/
Sutinen
Tracks

Hyvä että sait laitteen kuntoon ja pääset taas ajelemaan :D

Selailin palstoja muittenkin yleisien merkkien alta, niin aika paljon näkyy vikoja olevan niin sanotuissa merkki koneissakin. Saattaapi olla useampi sivu lueteltuna isojakin vikoja ja meidän laitteisiin kun vertaa niin meillä on ollut lähinnä pikku vikoja. Lataus säädin, akku kuiva tai liitin irti. Merkki laitehan se " Trapperi onkin " ja taitaa suht hyvä peli olla ja nousu suhdanne vasta edessä päin. Tyytyväinen olen ollut ja toivotaan että jatkossakin ja laite pelaisi yhtä hyvin.
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Sutinen kirjoitti:Hyvä että sait laitteen kuntoon ja pääset taas ajelemaan :D

Selailin palstoja muittenkin yleisien merkkien alta, niin aika paljon näkyy vikoja olevan niin sanotuissa merkki koneissakin. Saattaapi olla useampi sivu lueteltuna isojakin vikoja ja meidän laitteisiin kun vertaa niin meillä on ollut lähinnä pikku vikoja. Lataus säädin, akku kuiva tai liitin irti. Merkki laitehan se " Trapperi onkin " ja taitaa suht hyvä peli olla ja nousu suhdanne vasta edessä päin. Tyytyväinen olen ollut ja toivotaan että jatkossakin ja laite pelaisi yhtä hyvin.

taitaa trapperilla olla vielä pitkä matka "merkkilaitteiden" valmistusmääriin/markkinoilla olo vuosiin :wink:en oikein koe että voisi verrata vikapalstoja eri merkkien kesken jos toinen on ollut markkinoilla 20 vuotta ja toinen 2 vuotta. mielenkiintoista nähdä kuinka monta kiinalaismerkkiä on jäljellä esimerkiksi 10 vuoden päästä ja miten varaosa toimitukset toimivat.
Bliz
6WD
Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi

Viesti Kirjoittaja Bliz »

Itse olen ainakin todella pettynyt oman merkkini varaosien saatavuuteen. tai siis kaikkea saa mutta joutuu odottamaan viikosta jopa kuukausiin osien saapumista.

Mut noista vioista sen verran et itse uskon että laitteet on aika paljon eri käytössä ja näin ollen syntyy merkkipeleihin herkemmin vikoja kun ovat kovemmalla käytöllä. ainakin ajotapahtumissa ja muissa missä on ollu ns. kiinalaisia niin harvemmin niitä on nähny kivikasoissa ja mutakuopissa rypemässä vaan siel on ollu ihan muut pelit ja kauniisti o reunoilta kierrelty. tähän perustan tän väitteeni niinku tälläkin palstalla taitaa aika paljon olla tätä hupiajoa. ei niinkään raakaa työkäyttöä.
"Läski" BRP outlander 800 EFi
Sutinen
Tracks

No tarkoitin tossa noilla merkki vehkeillä esim parin vuoden sisään tulleitta merkki vehkeitten muutamaa eri malli, en niitteen koko 20 vuotis historiaa.
Enkä puhunut pollesta, tällä kertaa :D
Kovemmassa käytössä totta kai viatkin lisääntyy ja paikat pettävät, senhän nyt sanoo järkikin. No aika näyttää millä ajetaan 10 vuoden päästä, onko 4 / 8 veto ja sähkömoottorit ja akut lavalla tai boksissa. Toivotaan että sittenkin vielä bensa palaa mönkijöissä sillä antaahan se ainakin ääntä maailmaan ja väristyksiä jalkojen välissä.
Oma mönkijä lähinnä tuossa hupi ajelussa, muutamat vammat rajoittavat tuota suolla ja enempää metsässä ajelua.
Jappa
6WD

Viesti Kirjoittaja Jappa »

:D
LINHAI TOIMIII VARMASTI...
... ainakin seuraavaan korjaukseen asti ;)
jspetke
3WD
Mönkijä:: Trapper 700xl

Viesti Kirjoittaja jspetke »

Onko muilla ollut noiden mittaristossa olevien vaihteen merkkivalojen kanssa mitään ongelmia? Mulla on sellasia ongelmia että pakkivalo vilkkuu ajaessa määrätyssä kierrosluvussa ja välillä kun laittaa parkkivaihteen päälle merkkivalo ei syty aina mittaristossa :?: Ajamiseenhan ei tuo mitenkään vaikuta mutta jos korjattua saisi niin hyvä olisi :D
Sutinen
Tracks

Olisko jossakin johto liitoksessa häikkää tai tangon säädössä. Toi parkki asento pitää kyllä laittaa hyvin päälle että valo syttyy ja lisäksi lukitsee mönkijän paikalleen. Kilautapa trailparkkiin, jos yleinen vika niin ne osaa sen kertoa heti. Onko sulle toi flektin lisä maadoitus jo korjattu ? Sekin voisi tuota vikaa aiheuttaa.
mikkis
6WD
Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl

Viesti Kirjoittaja mikkis »

juu ja katteiden alta löytyy vihreitä abiko-liittimiä,jotka ainakin mun vehkeessä oli melkein kaikki huonosti kiinni tai jopa irti. Voivat vaikuttaa moniin sähköongelmiin, kannattaa käydä läpi ne.
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry

EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
Mikse
4WD
Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700

Viesti Kirjoittaja Mikse »

Latausongelmia: Latausjännite alle 12V. Katoin sen pyöreän liittimien niin näytti ihan tukevasti olevan kiinni. Mikä muu voisi aiheuttaa vian, jännitteen säädin? Missä tuo sijaitsee?

Tänään kun tein lumitöitä niin pakitin lumikasan päälle ja meinasi mönkkä jäädä jumiin. Sitten alkoi kuulua kauheeta rohinaa ja jonkin hihnan ulinaa ja näytti, ettei etupyörillä olisi ollut vetoja. Säihkädin että nyt hajosi jotain oleellista ja kallista voimansiirrosta. Vika poistui, kun käytin vaihteen vapaalla. Mikä tuon aiheutti ja pitäisikö huolestua? Joskus muulloinkin oireillut samantapaisesti kun on meinannut jäädä maastossa jumiin.
Lamosoy
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lamosoy »

Terve
Vilkaisepa vasemman takarenkaan etupuolelle. Se on siellä rungossa kiinni.
Tullut joskus vastaan että liitin huonosti kiinni.

Terveisin
Lassi Moskajärvi
Lamos oy

http://www.lamos.fi

http://www.lamos.fi/catalog
Vastaa Viestiin