Juu toimii ja hienolta myöskin näyttääkastemato kirjoitti:katoppas kerpele..luulin että siitä painamalla menee isompaan...
toimiiko tää http://kuvablogi.com/nayta/3334641/

Juu toimii ja hienolta myöskin näyttääkastemato kirjoitti:katoppas kerpele..luulin että siitä painamalla menee isompaan...
toimiiko tää http://kuvablogi.com/nayta/3334641/
Ton motoworksin käyrästä tartti oikeestaan ottaa vaan vähän väliltä pois. Ja tehdä viillot muhviin ja laittaa tiiviste orkkis putkesta ja se oli siinä. Harmi kun ei tullu otettua kuvia asennuksesta kun innosta piukeena vaan sovitteli pönttöö paikalleenJani_rr kirjoitti: Juu toimii ja hienolta myöskin näyttääLaittelehan sitten ääninäytettä kun saat aikaiseksi. Tarviko leikellä paljonkin että sai asentumaan?
Dynojetin neulalla, kesällä 175dj pääsuutin ja kartiolla. Näin alkutalvesta saa olla varmaa isompi suutin. Mutta osta siis dynojetin sarja kun se orkkis neula on hyvän mulkun paksunen:) nykyään on keihinin kaasari.Jani_rr kirjoitti:Kertoisko joku minkäkokoinen pääsuutin tuossa wildcatin kaasarissa on vakiona? Ja minkäkokoista porukka on laitellut tilalle? Kerro samalla mitä "viriä" olet laitellut. Vaparia, yms?
Kiitos Mato! kavereilla noita suuttimia on laatikot täynnä, niin kassellaan ensin löytyykö nurkista. Tosin mullakin voi olla joku vanha dynojetin satsi jossain jemeksessä. Hmm. Mitäs iloa tuo Keihinen kaasari tuo? No tehoa/vääntöä tietennii, mut kuinka paljon, ja missä hinnoissa nuo kaasarit menevät?kastemato kirjoitti:Dynojetin neulalla, kesällä 175dj pääsuutin ja kartiolla. Näin alkutalvesta saa olla varmaa isompi suutin. Mutta osta siis dynojetin sarja kun se orkkis neula on hyvän mulkun paksunen:) nykyään on keihinin kaasari.Jani_rr kirjoitti:Kertoisko joku minkäkokoinen pääsuutin tuossa wildcatin kaasarissa on vakiona? Ja minkäkokoista porukka on laitellut tilalle? Kerro samalla mitä "viriä" olet laitellut. Vaparia, yms?
Se orkkis suutin on täystehosena muistaakseni 155mikunin numerolla.
Sen verran tuo potkua pelkästään alakierroksille että kannattaa hankkia, iipeistä löytyy muutamalla satkulla käytettyjä.Jani_rr kirjoitti: Hmm. Mitäs iloa tuo Keihinen kaasari tuo? No tehoa/vääntöä tietennii, mut kuinka paljon, ja missä hinnoissa nuo kaasarit menevät?
Oho. nätit käppyrät!kastemato kirjoitti:Mun dynolappu löytyy tuolta crossimönkijät osiosta. Tolla keihinillä tulee ainakin vääntöä rutkasti. Ite maksoin 300
Kannattaa kokeilla.Mutta teetä kansi kans nii saa täyden hyödyn irti.kastemato kirjoitti:Ei nyt kille millään pahalla mutta sun virityksen epäonnistuminen johtu jostain muusta kun osista tai laitteesta. Niillä hiluilla olis oikeesti pitäny tulla ainakin 50hv pyöriltä.
Toi sun 185 suutin on varmaan syypää ettei ylhäällä ole kulkua. Säädä ne vehkeet ennen ku tuut tänne huuteleen että ei kannata virittää. Mulla on kulutus ollu koko ajan n7.6litraa sadalla jos se kulutus nyt jotakuta kiinnostaa.
Harmi kun JJP vehje nyysittiin ennen kun kerkes penkkiin.
No saattaa olla että mulla on talven aikana 560 wildcatti...
onnea ja menestystä sulle. Luuletko, etten ole näitä viritys juttuja kysyny alan miehiltä ja toisekseen penkissä tuo säädettiin team laineella ja luulen että se penkki ajaa asiansa. eikä tuolla isommalla pytyllä hevosia saa jos sitä luulet vaan sillä sä tiputat hevosia ja nostat vääntö siinä sun laitoksessa. jos wisecon sinne pyttyy laitat niin muistappa nyt lämmittää 7min konettas ennenkun lähdet ajelee ja vaihda se mäntä 1300km jälkeen niin pysyy ehjänä.kastemato kirjoitti:Ei nyt kille millään pahalla mutta sun virityksen epäonnistuminen johtu jostain muusta kun osista tai laitteesta. Niillä hiluilla olis oikeesti pitäny tulla ainakin 50hv pyöriltä.
Toi sun 185 suutin on varmaan syypää ettei ylhäällä ole kulkua. Säädä ne vehkeet ennen ku tuut tänne huuteleen että ei kannata virittää. Mulla on kulutus ollu koko ajan n7.6litraa sadalla jos se kulutus nyt jotakuta kiinnostaa.
Harmi kun JJP vehje nyysittiin ennen kun kerkes penkkiin.
No saattaa olla että mulla on talven aikana 560 wildcatti...
Ensiksi, mene näön tarkastukseen. Vai onko ongelma luetun ymmärtämisessä? Mun mielestä näyttää että se käyrä on 48nm kohdalla.kille666 kirjoitti: onnea ja menestystä sulle. Luuletko, etten ole näitä viritys juttuja kysyny alan miehiltä ja toisekseen penkissä tuo säädettiin team laineella ja luulen että se penkki ajaa asiansa. eikä tuolla isommalla pytyllä hevosia saa jos sitä luulet vaan sillä sä tiputat hevosia ja nostat vääntö siinä sun laitoksessa. jos wisecon sinne pyttyy laitat niin muistappa nyt lämmittää 7min konettas ennenkun lähdet ajelee ja vaihda se mäntä 1300km jälkeen niin pysyy ehjänä.
siinähän ei mitää jos on rahaa laittaa ku sattuu hajoamaan, mut kannattaako alkaa virittää tollasta yks mukista patin konetta.
kaikki tavallaan, mutta yritän vaan varoittaa, ettei muille käy samaa operaatioita, koska se maksaa ja saa odotella osia ties mistä.
Voin sulle myydä jyrkemmät nokat jos haluat ostaa mut tilaa jäykemmät jouset ja käytä kansi virtaus penkissä.
varalla on muuten kaikille tiedoksi 4 ventiilin ohjuria jos joskus käy vahinko jollain, koska itse metsästin aikoinaa niitä 1,5kk eikä viittiny maksaa 700e uudesta kannesta.
vakiona pitäis olla 47nm wildcatissa vääntöä, mut esim sulla ei ole ku 40nm sun käyrän mukaan mistä tuo johtuu? mulla sentää lähti pyörältä 48nm.